Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerji kullanıcısının dijitalleşme eğilimi yüzde 70 arttı

Güncelleme :07.01.2021

Türkiye’nin önde gelen enerji tedarik şirketi Sepaş Enerji, yeni dönemin startını verdi. Avantajlı kampanyalar, başarılı dijitalleşme çalışmaları ve etkili pandemi süreç yönetimi ile geçen 2020’nin ardından, 2021’de de kalite standartlarının yükseltilmesi hedefleniyor.   

Konutlardan, ticarethane ve sanayi kuruluşlarına dek uzanan geniş yelpazede Türkiye genelinde 4 milyon kişiye elektrik hizmeti sağlayan Sepaş Enerji, pandeminin damga vurduğu 2020’de de müşterilerinin yanında olmayı sürdürdü. Tüketicilere kolaylık sağlayan kampanyalar, güvenilir dijital çözümler, temiz enerji çalışmaları ve salgın tehdidine karşı başvurulan etkili önlemler ile başarılı bir yıl geride bırakıldı. Sepaş Enerji CEO’su Çağrı Poyraz, 2020’deki pozitif müşteri deneyiminin bu yıl bir adım ileriye taşınacağını söyledi.

“Tüketici memnuniyeti odak noktası”

Pandemi ile geçen 2020’de tüketiciler için etkili çözümler geliştirdiklerini dile getiren Poyraz, şunları söyledi; “Sepaş Enerji olarak, tüm güçlüklerine rağmen 2020 bizim için başarılı bir sene oldu. Yıl boyunca sürdürdüğümüz tüketici odaklı stratejimiz sayesinde müşteri deneyimini üst düzeyde tuttuk. Hayata geçirdiğimiz kampanyalar, dijitalleşme adımları ve toplum sağlığına öncelik tanıyan uygulamalarımız Sepaş Enerji’nin bu zorlu yılı verimli biçimde değerlendirmesine katkıda bulundu. 2021’de bu çıtayı yukarıya taşıyacağız.” 

Sözlerinin devamında başarılı süreç yönetimini anlatan Poyraz, “Salgın tehdidine karşı ortaya koyduğumuz önlemler etkisini hızlı gösterdi. Ev-ofis modeli ve çalışan destek hattı gibi uygulamalarımız hedeflerine ulaştı. Great Place to Work’ün çalışan memnuniyet anketinde şirketlerin ortalamasından yüzde 30 daha iyi sonuç elde ettik. Arkadaşlarımızın yüzde 96’sı salgın sürecinin başarıyla yönetilip müşteri beklentilerinin karşılandığını ifade ettiler” dedi. Poyraz, yakın bir zamanda uygulamaya alacakları esnek çalışma sisteminin de kalıcı hale getirileceğinin bilgisini verdi.

Kullanım alışkanlığı “online” oldu

Salgın tehdidine karşı geliştirilen hızlı ve güvenilir online çözümler, tüketici alışkanlığını da değiştirdi. Bu dönemde Sepaş Enerji’nin online işlemler hizmeti yaklaşık 500 bin kullanıma ulaşırken, oransal olarak bir önceki yıla kıyasla yüzde 70 artış gerçekleşti. Çağrı merkezinde ise yıl boyunca 650 bin arama gerçekleşti ve tüketicilerin sorunlarına hızlı çözümler bulundu. Pandeminin etkisiyle çağrı sayısında önceki yıla göre yüzde 24’lük bir artış olmasına rağmen şikayetlerin ilk iletişimde çözüme ulaşma oranında yüzde 93’lük başarı kaydedildi. Görevli tedarik ve dağıtım şirketlerinin hizmet standardını ölçen “Çağrı Merkezleri Hizmet Kalitesi Standartlarına İlişkin Usul ve Esasları”na göre belirlenen hedefler üst seviyede yakalanarak üstün bir performans sergilendi.

Kampanyalar abonelere kolaylık sağladı

Sepaş Enerji, 2020’de yürürlüğe koyduğu kampanyalarla müşterilere destek olmaya devam etti. Fatura borçları ve yeni abonelik işlemleri sırasında ödenmesi gereken güvence bedellerine yönelik 9 aya kadar taksit imkanları geliştirildi. Ayrıca geçmiş yıllara ait icra borçlarına faiz affı getirilirken, abonelere faturaların son ödeme tarihini belirleme ve istedikleri kadar değiştirebilme seçeneği de sunuldu. 

Poyraz, 2021 yılında da hizmet kalitesini artırmak ve müşteri deneyimini bir üst noktaya taşımak amacıyla çalışmalarını sürdüreceklerini kaydetti.

Bu haber 2538 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Rosatom, Brics Atom Enerjisi Platformu Uzmanlarıyla Düzenlenen Oturuma Katıldı... 31.05.2025
Aygaz 100+ Oktan’ın Yeni Reklamında Yüksek Performans ve İstikrar Öne Çıkıyor... 31.05.2025
İzmir, temiz enerji alanında uluslararası buluşmalara ev sahipliği yaptı... 31.05.2025
Petrol Ofisi Türkiye'nin en değerli akaryakıt markası ... 31.05.2025
Estasyon, Ovolt ve Sharz.net Şarj İstasyonlarında Güçlerini Birleştirdi... 30.05.2025
Perakende Güneşi ödülleri sahiplerini buldu... 30.05.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Sıfır Gibi Motor programı yeni tesisinde müşterilerine daha da hızlı ve kaliteli hizmet sunuyor... 30.05.2025
Milangaz Otogaz’dan 120 TL yakıt puan fırsatı... 30.05.2025
Petrol Ofisi Grubu UTTS'de 2500 istasyona ulaştı... 30.05.2025
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Isuzu CNG Otobüslerle Tanıştı... 30.05.2025
Rosatom Kırgızistan’a Teknesyum-99m Jeneratörleri Tedarik Edecek... 30.05.2025
Astor Enerji, "Türkiye'nin En Güçlü ve En Değerli Markaları" arasında yerini aldı... 30.05.2025
Enerjisa Dağıtım Çağrı Merkezlerinden rekor hızda hizmet: 6,2 milyon çağrı, saniyeler içinde yanıtlandı... 30.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.