Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

DHL Supply Chain Türkiye, 2020 Yılı Müşteri Memnuniyetinden Yüksek Not Aldı!

Güncelleme :15.02.2021

DHL Supply Chain Türkiye, yılın her çeyrek döneminde 6 farklı sektörde faaliyet gösteren müşterileri üzerinde yaptırdığı memnuniyet anketinde, mükemmelliği temsil eden 81 başarı skoruna ulaştı.

DHL Supply Chain Türkiye müşteri memnuniyetini her yıl 4 kez ölçümlüyor 

Global lojistik sektörünün lider markası DHL’in, tedarik zinciri ve lojistik hizmetleri şirketi DHL Supply Chain Türkiye, her yıl 3'er aylık periyodlarda 4 kez tekrarladığı "Müşteri Deneyimi Anketi"nin 2020 yılı son çeyrek sonuçlarını açıkladı. 

Müşterilerinden alınan farklı formatlardaki geri bildirimler sayesinde, gelişime açık alanların görülmesine imkan sağlayan çalışma, DHL Supply Chain tarafında titizlikle değerlendiriliyor. Önde gelen global şirketler tarafından uygulanan ve takip edilen bir sisteme sahip olan araştırma, sektörde önemli bir derecelendirme olarak kabul görüyor. 

DHL Supply Chain Türkiye müşteri memnuniyetinde hep daha iyiyi hedefliyor

DHL Supply Chain Türkiye İş Geliştirme Direktörü Ömür Özkardeşler, yaptığı açıklamada bu araştırmanın daha iyiye ulaşma hedeflerinde en önemli destek aracı olan CXM’in (Customer Experience Management) sağladığı iletişim kanalının müşterilerinin bağlılığını artırmaktaki rolüne dikkat çekti. Müşteriden daha çok partner olarak gördükleri iş ortaklarının memnuniyet derecelendirmelerinin, kendileri için çok değerli geri bildirimler içerdiğinin altını çizdi. 

70 ve üzeri skorun mükemmelliği temsil ettiği araştırmanın 2020 yılının son çeyreği sonuçlarında 81 gibi yüksek bir NPS (Net Promoter Score) sonucuna ulaşan DHL Supply Chain Türkiye, her çeyrek skor hedefini yükselterek kendisiyle yarışmaya devam ediyor.

Bu haber 3404 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.