Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Renault Mais Müşteri Memnuniyetinde Liderliğini Sürdürdü

Güncelleme :24.06.2021

 Türkiye'nin en iyi müşteri deneyimini yaşatan markalarını belirleyen Şikayetvar A.C.E Awards'ta Renault ve Dacia, 2020 yılı sonuçlarına göre kendi kategorilerinde* zirvede yer alarak Diamond ödüllerin sahibi oldu.

Şikayetvar A.C.E Awards'ta en iyi müşteri memnuniyetini yaşatan markalar bu yıl 6'ncı kez ödüllendirildi. Kazanan markalar şikâyet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1 milyon 200 bin anket temel alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre belirleniyor. 

Renault Grubu'nun tüm dünyada geçerli standartlarını OYAK vizyonu ile bir araya getirerek koşulsuz müşteri memnuniyetini hedeflediklerini ifade eden Renault MAİS Müşteri ve Şebeke Geliştirme Direktörü Hüseyin Yusufoğlu, “Bu prestijli ödüle 2 markamızla birlikte bir kez daha ulaşmak ne kadar doğru yolda olduğumuzu gösterirken, tüm Renault MAİS ailesini de gururlandırıyor. Satıştan, satış sonrası hizmetlere kadar faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda bütün müşterimizin beklentisini karşılamak ve deneyimlerini hiçbir zorlukla karşılaşmadan tamamlamalarını sağlamak tüm ekibimizin birincil önceliği. Önümüzdeki dönemlerde de hedefimiz bu öncelik odağıyla benzersiz müşteri deneyimi sunmak ve otomotiv sektöründeki liderliğimize yaraşır hizmet vermeye devam etmek olacak” dedi.

 Renault MAİS, son yıllarda dönüşen ihtiyaçlara yönelik birçok çözümü müşterileriyle buluşturuyor. Servis sürecini pratik hale getiren Renault ve Dacia Port aplikasyonları ile kullanıcılarla doğrudan iletişim için Diyalog ve Whatsapp Hattı kaliteli bir müşteri deneyiminde önemli rol oynuyor. Kapında Vale Hizmeti, görüntülü görüşme ve e-ticaret gibi hizmetler de müşterilerin hayatını kolaylaştırıyor.

 Kalite ve memnuniyet kontrol aramalarının yapıldığı Renault Dinliyor, taleplerin değerlendirildiği Şikayet Yönetim Ekibine ek olarak Sosyal Medya ve Dijital Kanallar Ekibi de mutlak müşteri memnuniyeti için kesintisiz hizmet sağlıyor.

Bu haber 1942 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.