Haber Ekonomi


Haberler > Yenilenebilir Başlıkları

Aydem Perakende, Turkey Customer Experience Awards 2021’de 3 Ödül Alarak Büyük Başarıya İmza Attı

Güncelleme :26.06.2021

 Aydem Perakende, ilk kez katıldığı Awards International’ın, Türkiye’de düzenlediği ve Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin yarıştığı CX Turkey Customer Experience Awards 2021’de “En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi”, “Müşteri Deneyimi Dönüşümü” ve ”Covid-19 Krizi Sırasında Çalışan Deneyimi” kategorilerinde ödül alarak büyük bir başarıya imza attı. 

Uluslararası arenada müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın, Türkiye’de düzenlediği CX Turkey Customer Experience Awards 2021 yarışmasında Aydem Perakende müşteri deneyimi profesyonellerin oluşturduğu bir jüri tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda;“Covid-19 Krizi Sırasında Çalışan Deneyimi” kategorisinde birincilik, “Müşteri Deneyimi Dönüşümü” kategorisinde ikincilik ve “En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi - İş Hayatında +25 Yıl” kategorisinde üçüncülük ödüllerini almaya hak kazandı. 

 CX Turkey Customer Experience Ödülleri hakkında açıklama yapan Aydem Perakende Genel Müdürü Çağdaş Demirağ, “Değişim ve dönüşüm sürecimizde; müşterilerimize sunduğumuz deneyimi artırarak iyileştirmek, canlı tuttuğumuz kültürel değerlerimizi güçlendirmek her zaman önceliğimiz ve odak noktamız oldu. 2020 yılında hep birlikte olağanüstü bir yıl yaşadık. Kurum olarak pandemi başlar başlamaz önceliğimizi müşterilerimizin ve çalışma arkadaşlarımızın sağlığı olarak belirledik. Bu doğrultuda attığımız adımların karşılığında “Covid-19 Krizi Sırasında Çalışan Deneyimi” kategorisinde birinciliğe layık görülmek bizi ayrıca mutlu etti. Müşteri deneyimini merkezimize alarak geliştirdiğimiz, çalışanlarımızın da benimseyerek ve inanarak sahiplendiği yenilikçi politikalarımızla birlikte başardık. Birbirine güvenen, bağ kuran, daima iletişimi ön planda tutan değerli çalışma arkadaşlarımla güçlü bir takım oluşturduk. Bu başarıyı; değişim ve dönüşüm yolculuğumuzda, yenilikleri kucaklayarak müşteri deneyimimizi perçinleyen, özveriyle emek vererek çalışan çalışma arkadaşlarıma armağan ediyorum. 

 Bu yarışmada bizimle birlikte kazanan bir taraf daha var; o da müşterilerimiz. Müşteri deneyimi dönüşüm çalışmaları ile çoklu kanalda müşteriye bakışımızı, müşteri odaklı yaklaşımı merkeze alan tekil bir bakış açısına dönüştürdük. Müşterilerimizin sesini dinleyerek çıktığımız yolda, tüm kanallarda eş zamanlı büyük bir organizasyonel değişim yaşadık. Müşterilerimizin elektrik perakende hizmetleri kapsamında yaşadıkları deneyimi, iyileştirmek için stratejiler geliştirip yeni uygulamalar devreye soktuk. Yapay zeka destekli WhatsApp hattımız ve Aydem Asistan kanallarımız bu alanda, önemli bir müşteri deneyim dönüşümünün başlangıcı oldu.

 Tüm bu yenilikçi çalışmaların karşılığını; şimdi başarılarımızın taçlandırıldığı ödüllerle alıyoruz. Yenilikleri takip eden, takım ruhuna önem veren, müşteriyi ve çalışanını odak noktasına alan bir şirket olarak başarılarımızı sürdürülebilir kılmak için tüm enerjimizle çalışmaya devam edeceğiz.’’ dedi.

Bu haber 1676 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Karadeniz'deki yeni gaz keşfi Türkiye'nin jeopolitik önemini güçlendiriyor... 18.05.2025
Bakan Bayraktar, Karadeniz'de sondaj çalışmalarında sona yaklaşıldığını açıkladı... 17.05.2025
Mercedes-Benz Türk, 19 Mayıs’ı Samsun’daki Yıldız Kızlarla Kutladı... 17.05.2025
Toyota Hilux’ın En Sportif ve En Güçlü Versiyonu GR SPORT Türkiye’de... 16.05.2025
DenizBank ve OPET’ten Üretici Kart Sahiplerine Akaryakıtta Sıfır Faiz Avantajı... 16.05.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Servis Sözleşmesi Hizmeti Müşterilerine Sunduğu Avantajlarla Yoğun İlgi Görmeye Devam Ediyor!... 16.05.2025
CW Enerji’den Intersolar Europe’ta Güç Gösterisi... 16.05.2025
Avrupa’nın En Kapsamlı Mobilite Zirvesi Türkiye’de Düzenlendi!... 16.05.2025
Ayşe Dirik, Turcas ve Aksoy Holding’in Baş Hukuk Müşaviri (CLO) Olarak Atandı... 16.05.2025
TotalEnergies ve Stellantis iş birliği güçlenerek sürüyor... 16.05.2025
WAT Mobilite, Sürdürülebilir Enerji Yolculuğuna YEK-G Sertifikasıyla Güç Kattı... 16.05.2025
Anadolu Isuzu’dan Adana Karayolları Bölge Müdürlüğü’ne D-Max teslimatı ... 16.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.