Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Schneider Electric, mySchneider’ı tanıttı

Güncelleme :31.08.2021

 Şirketin web sitesi se.com’a dünyanın dört bir yanından bağlanan bir milyondan fazla müşteri ve iş ortağına artık tercihlerine göre sadeleştirilmiş, kişiselleştirilmiş ve uçtan uca bir deneyim sunuluyor

Müşteriler özelleştirilmiş Tek Oturum Açma portalı sayesinde farklı iş hizmetleri ve araçlarını tek bir yerde konsolide ederek ve günlük operasyonlarını kolay ve verimli hale getirerek işlerini büyütebiliyor

 Enerji yönetimi ve otomasyonun dijital dönüşümünde lider olan Schneider Electric, se.com adresinde oturum açan müşteri ve iş ortaklarına tek bir kullanıcı adı ve şifre ile, bütün Schneider Electric araç ve yazılımlarına kolayca ulaşırken, tercihlerine ve iş alanlarına göre kişiselleştirilmiş bir çevrimiçi deneyim yaşayacakları yeni dijital platformu mySchneider’ı tanıttı.

 Bu yeni deneyimin tasarımı 2020’de başladı ve Schneider’ın müşteri ve iş ortaklarının aşağıdakiler sayesinde piyasada bugün fark yaratmasına ve günlük operasyonlarını sadeleştirmesine yardımcı olan bir dizi geliştirme ve beceriler tetikledi:

 • Müşterilerin tüm bilgilerini yönetebileceği bütünsel bir müşteri profiline tek bir oturum açarak erişim sağlama

En çok kullanılan iş hizmetlerine özelleştirilmiş bir portal aracılığıyla özel erişim sağlama

Artık tek bir yerden erişilebilen farklı iş hizmet ve araçlarını konsolide etme

Müşterilerin ziyaret etmesi gereken platform sayısını azaltmak için Schneider’ın çevrimiçi araç ve kaynaklarının yeniden düzenlenmesi

 Müşterilerinin dijital ihtiyaç ve önceliklerini karşılayacak ve 7 gün 24 saat verimli bir çevrimiçi deneyim yaşamalarını sağlayacak yeni online platformunu ve amaçlarını, Schneider Electric Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı   Chris Leong ve Dijital Süreçlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Peter Weckesser anlattı. Leong ve Weckesser, öncelikle Covid-19 pandemisi ile dijital ürün ve servislerde çok ciddi bir gelişme yaşandığının ve tüketicilerin dijital ürün ve servislere adaptasyon ve taleplerinin hızla evrildiğinin altını çizdi.

 Tüm bu adımlar sayesinde, müşterilerin dijitalleşme ve verimlilik konusundaki ihtiyaçları karşılanıp daha fazla dijital katılımlarına olanak sağlanarak, önemli bir başarı yakalayan Schneider Electric ayrıca, müşterilerinin dijital deneyimlerini hızlandırmak için yeni yöntemler geliştirmek amacıyla belirlediği 3 hedefi de açıkladı. Schneider Electric e-ticarete odaklanmak, dijital altyapısının kapsamını iletişim iş ortaklarını ve son kullanıcıları kapsayacak şekilde genişletmek ve müşterilerini, ihtiyaçlarını dijital araçlarla bizzat karşılamaları konusunda teşvik etmek olarak belirlediği üç kritik hedefe giden yolda yeni tanıttıkları ‘Kişiselleştirilmiş Dijital Deneyim’in dijital altyapının en önemli bileşeni olduğunu vurguladı.

 Dijital dönüşümün Schneider Electric’in önceliği olduğunu belirten Leong ve Weckesser, “Müşterilerimize mümkün olan en iyi ve verimli dijital araçları sunma konusunda da Schneider Electric bünyesindeki Schneider Dijital, Global Pazarlama,  Operasyon birimlerinin ortak çalışma kültürü ve adanmışlıkları kaçınılmaz rol oynayacak.” şeklinde konuştu.

 Müşteriler mySchneider sayesinde kullanıcıya özel kontrol panellerine erişebiliyor ve yeni ürün, yazılım sürümü, web semineri, yayımlanan teknik makale ve teknik dokümantasyon güncellemeleri takip edebiliyor. Ek olarak, proje tasarım ve danışman iş ortaklarının yararlanabileceği çeşitli hesaplama araçları, referans dizaynlar, güncel şartnameler ve elektrik tesisat rehberleri mySchneider platformunda mevcut. Distribütörler ise iş fırsatları, ürün bilgileri, fiyat teklifleri, siparişler, sipariş takibi, finansal raporlar, eğitim ve iş ortaklığı programlarından faydalanabiliyor. Varlıklar, sözleşmeler, yaşam döngüleri ve planlanan servislerin görselleştirilmesi sayesinde tesis müdürleri tesislerine dair optimum bir görünüm elde edebiliyor. Kullanıcıya özel ana sayfada ise profillerine göre araç ve kaynaklardan ürün ve uygulamalara ve ek hizmetlere kadar günlük olarak ihtiyaç duydukları içerikler öne çıkarılıyor.

Bu haber 1473 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.