Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

OPET bir kez daha “Lovemark”

Güncelleme :12.11.2021

 Akaryakıt dağıtım sektörünün öncü şirketlerinden OPET, “Lovemarks” araştırmasında bu yıl da akaryakıt kategorisinin birincisi oldu. OPET, araştırma kapsamında akaryakıt sektörünün ölçümlenmeye başlamasından bu yana aralıksız 6’ncı kez ‘aşkla bağlanılan marka’ seçildi. 

 OPET, Mediacat Dergisi’nin Ipsos Araştırma Şirketi işbirliği ile gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla Bağlanılan Markalar) araştırmasında, bir kez daha “Türkiye'nin Aşkla Bağlandığı Akaryakıt  Markası” seçildi. Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödül Media Cat Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Marka Sağlığı Takibi ve Sosyal Dinleme Analizleri Hizmet Birimleri Yöneticisi Özlem Sönmezyalçın tarafından OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca’ya takdim edildi. Ipsos tarafından 10 farklı kategoride yapılan “Lovemarks” araştırması, bilgisayar destekli telefon görüşmesi tekniği kullanılarak gerçekleştiriliyor. Bu yıl 14’üncü kez düzenlenen araştırmada, markaların zihin payı, duygusal yakınlık derecesi, beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi ile asla bırakılamayacak kadar sevilip sevilmediği ölçüldü. “Aklınıza ilk gelen markayı söyler misiniz?” sorusuna verilen cevaplar arasında akaryakıt kategorisinde OPET ön plana çıktı. OPET, “Bu markayı kendinize ne derece yakın hissediyorsunuz?”, “Bu marka beklentilerinizi ve ihtiyaçlarınızı ne derece karşılıyor?”, “Bu marka ‘en sevdiğim, asla vazgeçemeyeceğim bir markadır’ ifadesine ne derece katılıyorsunuz” sorularında en yüksek puanı alan marka oldu. OPET, araştırma kapsamında akaryakıt sektörünün ölçümlenmeye başlamasından bu yana aralıksız 6’ncı kez aşkla bağlanılan marka seçildi. 

 OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca konuyla ilgili şu açıklamada bulundu: “OPET olarak içinde bulunduğumuz toplum ve müşterilerimizle kurduğumuz ilişkiye büyük önem veriyoruz. İstasyonlarımızdaki yüksek kaliteli ürünlerimiz ve fark yaratan uygulamalarımızla en üstün hizmeti sunmaya odaklanıyoruz. İstasyonlarımızı, yolculuk sırasında her türlü ihtiyacın kolay, kaliteli ve sorunsuz bir şekilde giderilebileceği uğrak noktaları haline getiriyoruz. Sosyal sorumluluk projelerimizi ise işimizin bir parçası olarak görüyor, aynı mükemmeliyetçi yaklaşım ve özveri ile toplumsal kalkınmayı hedefliyoruz.”

 “PANDEMİDE TÜKETİCİMİZİ GÜVENDE HİSSETTİRECEK HİZMETLERE ODAKLANDIK”

 Akaryakıt dağıtım sektöründe tüketicinin ilk tercihi olma hedefiyle çalıştıklarını vurgulayan Ağca, OPET olarak çalışanları, müşterileri, bayileri, tedarikçi ve tüm paydaşları için için artı değer yaratmaya odaklandıklarını belirtti. Ağca, “Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz proje ve çalışmalarla pandemi döneminde de fark yarattık ve öncelikle tüketicimizi güvende hissettirecek hizmetlere odaklandık. Pandemi önlemlerini eksiksiz uygulayan marka anlayışımız, geçmişten gelen ve insan sağlığına, hijyene önem veren hizmet kalitemiz ile öne çıkıyoruz. Temiz Tuvalet Kampanyası ile başlayan hijyen ve temizlik anlayışımızın önemi salgın döneminde daha iyi anlaşıldı. Pandemi gölgesinde geçen dönemde dijitalleşme yatırımlarımızın olumlu sonuçlarını da deneyimledik. Yenilenen OPET Mobil Uygulama”mıza sektörde bir ilk olan ‘Dijital Cüzdan’ın yanı sıra ‘QR Kod’ ve ‘Plakaya Puan Kazandırma’ hizmetleri ekleyerek, temassız ödeme seçeneklerimizi artırdık. Yandex navigasyon ile yaptığımız iş birliği çerçevesinde de araçtan inmeden ödeme yapabilme alternatifini tüketicimizin hizmetine sunduk. Bizim için en büyük başarı, müşterimizin kalbini kazanmak, onlarla bağ kurabilmek… ‘Lovemark’ olarak kalplerde bir kez daha yer edinmekten gurur duyuyoruz. Müşteri odaklı iş stratejimizle değer yaratmayı bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da sürdüreceğiz ve ‘OPET’se Fark Eder’ söylemimize uygun olarak faaliyetlerimize devam edeceğiz” diye konuştu. 

 

Bu haber 1319 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı olarak atandı... 21.05.2025
Türkiye yenilenebilir enerji kurulu gücünü 2035'e kadar 120 bin megavata çıkarmayı hedefliyor... 21.05.2025
CW Enerji Ata Sporu Yağlı Güreşin Yanında... 21.05.2025
Toyota Yeni Nesil RAV4’ün Dünya Prömiyerini Gerçekleştirdi... 21.05.2025
Aytemiz, Enerji ve Akaryakıt Sektöründe Üst Üste İkinci Kez “En Mutlu İşyeri” Seçildi!... 21.05.2025
Eksim Ventures’tan Sağlığa ve Siber Güvenliğe Yatırım!... 21.05.2025
Borusan 80. yaşını kutladığı 2024 yılını %39’luk büyüme ile tamamladı... 21.05.2025
Aksa Çanakkale Doğalgaz’da Yeni Atama... 21.05.2025
Ekol Lojistik’ten Operasyonel Deneyimi Güçlendiren Yeni Proje: Sahadasen... 21.05.2025
Honda hibrit ve elektrikli otomobil stratejilerini güncelledi... 21.05.2025
Yeni Deposu İle Alışan Dış Ticaret Süreçlerine Hız ve Verimlik Katıyor ... 21.05.2025
Enerjide "süper izin torba kanunu"nun bu hafta Meclis'e sevk edilmesi bekleniyor... 21.05.2025
Otokar, Kara Sistemlerindeki Kabiliyetlerini Bu Kez Japonya'da Tanıtacak... 21.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.