Haberler > Lojistik Başlıkları Horoz Lojistik, Kusursuz Müşteri Deneyimi Yaşatan Firmaların Ödüllendirildiği Törende “Diamond” Ödülün Sahibi Oldu!![]() Markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendirildiği A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards’da 57 sektörden markalar ödüllerine kavuşurken, Horoz Lojistik’te bu yıl ilk kez verilen lojistik kategorisindeki ödüle layık görüldü.Türkiye’de uzun yıllardır müşteri memnuniyetini ölçen bir platform olan Şikayetvar tarafından bu yıl 7'ncisi düzenlenen A.C.E Awards, gerçek tüketicilerle yapılan anketlerin oluşturduğu “Müşteri Deneyimi Endeksi” baz alınarak ölçümleniyor. Endekste temel parametreler olarak pazar payına oranla şikayet payı, memnuniyet düzeyi ve marka sadakati kullanılıyor.Ödülü Horoz Lojistik adına teslim alan Yurtiçi Grup Başkanı İlker Özkocacık, ödül hakkında değerlendirmelerde bulundu: “Müşteri deneyimini geliştirmek için 4 temel hedef ile bir yapı oluşturduk. Bunlar ulaşılabilirlik, çözüm odaklılık, doğruluk ve hız. Arayan her müşteriyi yanıtlarken IVR ve NVR sistemlerinden yararlandık. Veri tabanını sorgulayan bir yapay zekâ algoritması kurduk. Çağrı |
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |