Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

OPET 30. yılına özel reklam filminde “İşimiz yollarda görünenden daha fazlası” diyor

Güncelleme :25.04.2022

 OPET’in 30’uncu yılına özel olarak hazırlanan yeni reklam filmi izleyici ile buluştu. Akaryakıt dağıtım sektöründe yıllardır Türkiye’nin değişmeyen Lovemark’ı olan OPET, reklam filminde, istasyonlarında en kaliteli hizmetin yanı sıra toplumda değer yaratma misyonuna değiniyor ve “Çünkü bizim işimiz yollarda görünenden daha fazlası” diyor.

 Türkiye’nin en sevilen akaryakıt dağıtım markası OPET, bu yıl 30 yaşına bastı. 30 yıldır devam eden yolculuğunda; bir akaryakıt dağıtım markası olmanın ötesine geçerek eğitim, sağlık, çevre ve tarihsel değerlere ilişkin sosyal sorumluluk projeleri hayata geçiren OPET, yeni reklam filminde bu misyonuna vurgu yapıyor. Her birinin odağı toplumun öncelikli ihtiyaçları olan, “yaşayan” ve süreklilik içeren projeler üreten OPET, filmde Türkiye’nin en uzun soluklu sosyal sorumluluk projesi Temiz Tuvalet Kampanyası ile Tarihe Saygı ve Kadın Gücü projeleriyle yarattığı değere de dikkat çekiyor.  

 OPET’in akaryakıt dağıtım sektöründe Türkiye’nin değişmeyen Lovemark’ı olduğunu vurgulayan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, “Bu unvanı istasyonlarımızda en kaliteli hizmet ve ürünleri sağlamanın yanı sıra müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayarak ve sosyal sorumluluk projelerimizle ülkemiz için değer yaratarak kazandık. Çünkü bizim işimiz yollarda görünenden daha fazlası” ifadelerini kullandı.  

 “Opet’se fark eder”

“Opet’se fark eder” söylemi ile hayata geçirilen reklam filminde 30 yıldır en iyi hizmeti sunmak için çalışan markanın, istasyonlarında tertemiz tuvaletler sunmanın yanında, 10 milyondan fazla çocuğa, tertemiz bir gelecek için temizlik ve hijyen eğitimi verdiği Temiz Tuvalet Kampanyası’na dikkat çekiliyor. Filmde ayrıca OPET’in, ürünleri ile araçların performansını korurken, tarihimizin izlerini de korumak amacıyla hayata geçirdiği Tarihe Saygı Projesi’nden görüntüler ekranlara geliyor. Marketlerinde 2500’den fazla ürün ile 7 gün 24 saat hizmet veren OPET’in, kadınlara yeni bir iş alanı yarattığı Kadın Gücü Projesi’ne de vurgu yapılırken “Binlerce kadın çalışanımızla birlikte çalışmak işimizin olmazsa olmazı” deniliyor. Medina Turgul DDB imzasını taşıyan filmin yönetmenliğini ise Public Film’den Metehan Şereflioğlu üstlendi.

 OPET, Mediacat Dergisi’nin Ipsos Araştırma Şirketi işbirliği ile gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla Bağlanılan Markalar) araştırmasında OPET, akaryakıt sektörünün ölçümlenmeye başlamasından bu yana aralıksız 6’ncı kez aşkla bağlanılan marka seçildi. 

Bu haber 3007 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı olarak atandı... 21.05.2025
Türkiye yenilenebilir enerji kurulu gücünü 2035'e kadar 120 bin megavata çıkarmayı hedefliyor... 21.05.2025
CW Enerji Ata Sporu Yağlı Güreşin Yanında... 21.05.2025
Toyota Yeni Nesil RAV4’ün Dünya Prömiyerini Gerçekleştirdi... 21.05.2025
Aytemiz, Enerji ve Akaryakıt Sektöründe Üst Üste İkinci Kez “En Mutlu İşyeri” Seçildi!... 21.05.2025
Eksim Ventures’tan Sağlığa ve Siber Güvenliğe Yatırım!... 21.05.2025
Borusan 80. yaşını kutladığı 2024 yılını %39’luk büyüme ile tamamladı... 21.05.2025
Aksa Çanakkale Doğalgaz’da Yeni Atama... 21.05.2025
Ekol Lojistik’ten Operasyonel Deneyimi Güçlendiren Yeni Proje: Sahadasen... 21.05.2025
Honda hibrit ve elektrikli otomobil stratejilerini güncelledi... 21.05.2025
Yeni Deposu İle Alışan Dış Ticaret Süreçlerine Hız ve Verimlik Katıyor ... 21.05.2025
Enerjide "süper izin torba kanunu"nun bu hafta Meclis'e sevk edilmesi bekleniyor... 21.05.2025
Otokar, Kara Sistemlerindeki Kabiliyetlerini Bu Kez Japonya'da Tanıtacak... 21.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.