Haber Ekonomi


Haberler > Madeni Yağ Başlıkları

Henkel, 3. Çeyrekte Yaklaşık 6 Milyar Euro’luk Büyüme Açıkladı!

Güncelleme :13.12.2022

 Henkel, 2022 mali yılının üçüncü çeyreğinde büyüme ivmesini başarıyla sürdürdü. Grup genelindeki satışlar, bu dönemde nominal olarak yüzde +17,3 oranında artarak 5,976 milyar Euro’ya yükseldi. Böylece şirket, Grup düzeyinde satışlarını 6 milyar Euro civarına çıkarmış oldu. Bu artış, çeyrek dönem satışları için tüm zamanların en yüksek seviyesi şeklinde açıklandı. 

Henkel CEO’su Carsten Knobel görüşlerini, “Olağanüstü derecede zorlu olmaya devam eden bir pazar ortamında, stratejimizi hayata geçirmeye devam ettik ve net bir çift haneli satış büyümesi elde ettik. Tüm iş birimlerinin ve bölgelerin, özellikle de üçüncü çeyrekte Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi’nin satışlarda elde ettiği net çift haneli artışın, bu güçlü iş performansına katkıda bulunması özellikle memnuniyet verici.” şeklinde ifade etti. 

Knobel sözlerine,“Üçüncü çeyrekteki çift haneli satış büyümesi, başarılı markalardan ve yenilikçi teknolojilerden oluşan güçlü ve dengeli portföyümüzün gücünün bir başka kanıtıdır. Buna ek olarak, portföy optimizasyon tedbirlerimizin uygulanmasını sürekli olarak ileri taşıdık, sıkı  maliyet yönetimimizi sürdürdük ve daha fazla verimlilik iyileştirmesi üzerinde çalıştık. Aynı                     zamanda, iki tüketici iş birimimizi birleştirirken, yeni yapıları hayata geçirmek için planladığımız programın ilerisindeyiz. Bu güçlü performans, böylesi zorlu zamanlarda, Henkel’in uzun vadeli başarısı için gösterdiği olağanüstü bağlılık ile kritik bir rol oynayan küresel ekibimizin başarısıdır." diyerek devam etti. 

Henkel’in üçüncü çeyrekteki çift haneli satış büyümesi özellikle Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi’nin katkısıyla gerçekleşti. Tüm iş alanları, çift haneli ya da kayda değer organik satış artışı kaydetti. 

Beauty Care İş Birimi, açıklanan portföy tedbirlerini uygulamasına rağmen, üçüncü çeyrekte pozitif organik satış büyümesi elde etti. Hem Profesyonel hem de Tüketici alanları bu         performansa katkıda bulundu.  

Çamaşır ve Ev Bakım İş Birimi, özellikle Çamaşır Bakım alanındaki büyümenin etkisiyle    önemli bir organik satış büyümesi elde etti. 

 

 

Bu haber 5856 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
İhlas Holding, “yeşil dönüşüme” katıldı... 31.10.2024
Socar Türkiye'nin şirketi Millenicom'un satış süreci tamamlandı... 31.10.2024
Dicle Elektrik Ekipleri Kaçak Kontrolünde Tehdit Edildi... 31.10.2024
Naturelgaz, net karını 6 kat artırdı... 31.10.2024
İnci Holding 2023 Sürdürülebilirlik Raporu'nu yayınladı... 31.10.2024
STAR Rafineri’nin ilk planlı bakım duruşu başarıyla sona erdi... 31.10.2024
Ekol Lojistik Enerjisini Güneş’ten Alıyor... 31.10.2024
Bakan Bayraktar: Elektrik ve doğal gazda devlet desteği büyük... 31.10.2024
Gazprom, Linde şirketinden tazminat istiyor... 31.10.2024
Ford Otosan, Girişimcilerle Bir Araya Geldi... 31.10.2024
Mercedes, Meme Kanseri Bilinçlendirme ve Farkındalıkla ilgili seminer düzenledi... 31.10.2024
Mercedes-Benz Türk, Kamyon Satış Bayileriyle Buluştu!... 31.10.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.