Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

“Masdaf Yılın Servisi Ödülleri” Sahiplerini Buldu

Güncelleme :15.12.2022

 Masdaf, yetkili servis firmalarının hizmet kalitesini; ölçmek, geliştirmek ve ödüllendirmek amacıyla geliştirdiği “performans-karne sistemi” ile yılın en iyi 8 yetkili servis firmasını ödüllendirdi.

Pompa sektörünün öncü markası Masdaf, ileri teknoloji pompa sistemlerinin yanı sıra satış sonrası servis hizmetlerinde de yüksek müşteri memnuniyeti sunmaya devam ediyor.

Masdaf, servislerinin hizmet kalitesini; ölçmek, geliştirmek ve ödüllendirmek amacıyla 2021 yılının ilk çeyreğinde hayata geçirdiği “performans-karne sistemi” ile satış sonrası hizmetlerde ki müşteri deneyimlerini yakından takip ediyor. Bu kapsamda yapılan değerlendirme neticesinde Masdaf’ın üst düzey performans sergileyen ve diğer meslektaşlarına da örnek olan 8 yetkili servis firması “yılın servisi ödülü”nü almaya hak kazandı. 

Masdaf Tuzla Fabrikası’ndaki Özer Polatoğlu Oditoryumu’nda gerçekleşen ödül töreninde; “Ciro Başarı”, “Kurumsal İletişim”, “Hizmette Kalite ve Liyakat” kategorilerinde başarı göstererek, ödül almaya hak kazanan firmalara ödüllerini Masdaf Genel Müdürü Vahdettin Yırtmaç takdim etti. Masdaf Yılın Servisi Ödülleri kapsamında;

yedek parça alımlarında merkezle çalışıp yüksek tutarda ciro yapan “İstanbul Kardeşler Teknik” ve “Adana Asil Hidrofor” firmaları “Ciro Başarı”;

saha ve atölye donanımlarında, medya ve tüm mecralardaki iletişim dilinde kurumsal yapıya uygun davranarak, yüksek marka bağlılığı gösteren “İstanbul ERD Servis” ve “Antalya Aysu Tesisat” firmaları “Kurumsal İletişim”;

karne notları yüksek, müşteri anketlerinde, eğitim ve gizli müşteri puanlamalarında üst düzey başarı göstermiş “Manisa Tasarım Teknik”, “İstanbul Astek Pompa”, “Ordu Türksan Teknik” ve “Eskişehir Erkan Bobinaj” firmaları ise “Hizmette Kalite ve Liyakat” kategorilerinde “Masdaf Yılın Servisi” ödülüne layık görüldü.

“Operasyonel sürekliliği sağlamak önemli”

Törende konuşma yapan Masdaf Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Hüseyin İpekoğlu, “Müşterilerimize, Masdaf ürünlerini; sorunsuz, uzun ömürlü ve asgari maliyetle kullanma olanağı sunmak için elimizden geleni yapmak görevimiz. Olası sorunlarda; arızanın kaynağını araştırmak ya da sorun yaşatabilecek unsurları anlayıp, erkenden bertaraf ederek, operasyonel sürekliliği sağlamak önemli. Bunu alışkanlık haline getirmeyi başaran, ürüne ve müşteriye bir hekim gibi yaklaşabilen servislerimizin benzer ölçüde saygıyı hak ettiklerine de inanıyoruz. Bu anlamda örnek olabilecek iş ortaklarımıza ödüllerini vermekten mutluyuz” dedi.

Bu haber 2920 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Karadeniz'deki yeni gaz keşfi Türkiye'nin jeopolitik önemini güçlendiriyor... 18.05.2025
Bakan Bayraktar, Karadeniz'de sondaj çalışmalarında sona yaklaşıldığını açıkladı... 17.05.2025
Mercedes-Benz Türk, 19 Mayıs’ı Samsun’daki Yıldız Kızlarla Kutladı... 17.05.2025
Toyota Hilux’ın En Sportif ve En Güçlü Versiyonu GR SPORT Türkiye’de... 16.05.2025
DenizBank ve OPET’ten Üretici Kart Sahiplerine Akaryakıtta Sıfır Faiz Avantajı... 16.05.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Servis Sözleşmesi Hizmeti Müşterilerine Sunduğu Avantajlarla Yoğun İlgi Görmeye Devam Ediyor!... 16.05.2025
CW Enerji’den Intersolar Europe’ta Güç Gösterisi... 16.05.2025
Avrupa’nın En Kapsamlı Mobilite Zirvesi Türkiye’de Düzenlendi!... 16.05.2025
Ayşe Dirik, Turcas ve Aksoy Holding’in Baş Hukuk Müşaviri (CLO) Olarak Atandı... 16.05.2025
TotalEnergies ve Stellantis iş birliği güçlenerek sürüyor... 16.05.2025
WAT Mobilite, Sürdürülebilir Enerji Yolculuğuna YEK-G Sertifikasıyla Güç Kattı... 16.05.2025
Anadolu Isuzu’dan Adana Karayolları Bölge Müdürlüğü’ne D-Max teslimatı ... 16.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.