Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

MAİS A.Ş. Müşteri Memnuniyetinde Liderliği Sürdürüyor

Güncelleme :21.02.2024

Müşteri deneyimini en iyi yöneten markaları belirleyen Şikayetvar A.C.E Awards'ta, Renault ve Dacia kendi kategorilerinde bu yıl da lider seçildi.

Dacia kazandığı bu ödül ile son beş yılda beş kez kendi kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka olma başarısını elde ederken, Renault ise A.C.E Awards'ta beşinci kez zirvede yer aldı. 

Şikayetvar tarafından gerçekleştirilen ve 1.5 milyonu aşkın müşteri memnuniyeti anketi baz alınarak hazırlanan “Müşteri Deneyim Endeksi” sonuçlarına göre verilen A.C.E. Awards, mükemmel müşteri memnuniyeti deneyimi sağlayan markalara takdim edildi. Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre belirlenen kazananlar cevaplama hızı, şikâyet oranı, çözüm hızı, memnuniyet düzeyi, teşekkür oranı ve markayı tercih etme oranı gibi kriterler baz alınarak seçildi.

 Törende Renault adına ödülü MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş alırken, Dacia adına ise MAİS Ticari Genel Müdür Yardımcısı Lucas Bellieud teslim aldı.

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş “Her zaman ifade ettiğim gibi, müşteri memnuniyeti en önemli hedeflerimizin başında geliyor. Şikayetvar A.C.E Awards'ta kendi kategorilerimizde lider seçilmekten büyük gurur duyuyoruz. Bu ödül, müşterilerimize sunduğumuz deneyimin ve kaliteli hizmetlerimizin bir göstergesi olarak öne çıkıyor. Yaratıcı çözümlerimiz, yenilikçi iletişim kanallarımız ve müşterilere odaklı yaklaşımımızla sürekli olarak müşteri beklentilerini karşılamayı hedefliyoruz. Tüm ekibimizle birlikte, müşterilerimizi dinlemeye, onların geri bildirimlerini değerlendirmeye ve sürekli olarak kendimizi geliştirmeye devam edeceğiz. Bu ödüller, bizi daha da motive ediyor ve müşterilerimize daha iyi hizmet sunma konusunda ilham veriyor” dedi.

MAİS A.Ş., servis süreçlerini daha pratik hale getiren Renault ve Dacia Port uygulamaları, sosyal medya platformları, Diyalog ve Whatsapp Hattı iletişim kanalları üzerinden yapılan etkileşimlerle müşteri beklentileri hızlı bir şekilde karşılıyor.

Renault Dinliyor birimiyle müşteri bildirimlerini değerlendirilirken, şikayet yönetim ekibine ek olarak, sosyal medya ve dijital kanallar ekibiyle de kesintisiz hizmet sunularak müşteri memnuniyetinin en üst düzeyde tutulması hedefleniyor.

Bu haber 3447 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.