Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Boltas, Değerleri Doğrultusunda Geleceğin Müşterisine Odaklanıyor

Güncelleme :04.03.2024

Uluslararası entegre lojistik şirketi Boltas, müşteri merkezli bakış açısıyla iş süreçlerini ve gelecekteki adımlarını yeniden dizayn ediyor. Şirketin Satış, Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü & İcra Kurulu Üyesi Müge Karahan, “geleceğin müşterisi” kavramına odaklanmaları sayesinde, markalara en iyi deneyimi sunduklarını belirtti.

 Lojistik sektöründe yarım asra yaklaşan geçmişiyle entegre çözümler üreten Boltas, gelecek yapılanmasını müşteri merkezli bakış açısıyla oluşturuyor. Müşteri deneyimini en üstte tutarak hareket eden şirket, teknolojiyi ve özel ölçümleme metotlarını kullanarak iş süreçlerini yeniden dizayn ediyor. 

Boltas Satış, Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü & İcra Kurulu Üyesi Müge Karahan, küresel belirsizliklerden kaynaklı navlun dalgalanmalarına karşı proaktif hareket ettiklerini, müşterilerin ihtiyaçlarına göre özel çözümler geliştirerek rekabet gücünü artırdıklarını söyledi.

Boltas olarak “geleceğin müşterisi” kavramına odaklandıklarını ifade eden Karahan, “Sektörde rekabet için kullanılan geleneksel uygulamaların verimliliği azaldı. Tedarik zinciri problemleri, sürücü eksikliği, ihracat-ithalat dengesizlikleri ve yükselen maliyetler de buna eklenince müşterilere en iyi deneyimi sunmanın önemi artıyor.” dedi.

 “Esnek çözümler geliştirerek, müşteri sayısını artırdık”

Karahan, müşteri tavsiye oranını tespit etmek için Net Promoter Score (NPS) ölçümlemeleri yaptıklarını vurgulayarak, “Bu çalışmaların karşılığını en iyi şekilde alıyoruz. Lojistik partnerden beklentinin, yalnızca taşıma olmadığının farkındayız. Bu sebeple sektörden sektöre farklılaşabilen, esneyebilen, sektörlere göre dizayn edilebilen lojistik çözümlere odaklanıyoruz.” değerlendirmesinde bulundu. 

Müşteri merkezli çalışmalarının sonucunda yeni müşteri kazanma oranlarının arttığını belirten Karahan, “Aldığımız her pozitif dönüş, ofis çalışanlarımızdan saha çalışanlarımıza kadar motivasyon kaynağı oluyor. Lojistik, teknik ekipmanların ön planda olduğu ancak insan kaynağının etkin kullanıldığı bir alan. Müşterilerimizden aldığımız her geri bildirimi, en iyi şekilde değerlendirerek yeni çözümler geliştiriyoruz.” diye konuştu. 

 Geleceğin müşterisi ne bekliyor: Daha fazla kişiselleştirme

Karahan, lojistik sektöründe zamanında teslimatın artık tek başına yeterli olmadığına dikkati çekerek, şunları da kaydetti:

 “Geleceğin müşterisi ne bekliyor? Geleceğin müşterisi, daha fazla kişiselleştirme yani lojistik hizmetlerin kendi ihtiyaçlarına hızla uyarlanmasını istiyor. Daha fazla şeffaflık ve hesap verebilirlik bekliyor. Kendisi için hazırlanan yol haritasına hâkim olmak istiyor. Artık markalar, sürdürülebilir ve çevre dostu çözümler görmek istiyor. Boltas olarak Salesforce ile müşteri deneyimini ileri safhaya taşıyoruz. Müşterilerimizle aynı yöne bakabilmek, başarımızın temel anahtarını oluşturuyor.”

Bu haber 3823 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
2025 Yılı Elektrikli Modellerin Gerçek Menzil Sonuç Raporu Açıklandı... 12.08.2025
PETDER'in Yeni Yönetim Kurulu EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz’ı Ziyaret Etti... 12.08.2025
MAN’ın Başarılı Yetkili Servisleri Ödüllerini Aldı... 12.08.2025
Raben Group, Türk İhracatçısını Avrupa’da İleriye Taşıyacak... 12.08.2025
SOCAR Türkiye, ölçüm ve denetim süreçlerini İHA teknolojisiyle dönüştürüyor... 12.08.2025
AKO Akü yüzde 100 geri dönüşüm sağlıyor... 12.08.2025
CW Enerji Çatılarda Güneş Enerjisi ile Geleceği İnşa Ediyor... 12.08.2025
Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in İlk 7 Aylık Verilerini Açıkladı!... 12.08.2025
Aytemiz Yeni İletişim Ajansı Brandfocus... 12.08.2025
Socar Türkiye 14.Türek ve IV. Azerbaycan Enerji Forumu Çalışmalarına Destek Oluyor... 12.08.2025
Jeotermal sektöründen “taban fiyat 8 cent olsun” talebi... 12.08.2025
Renault Trucks Türkiye’den Global Arenaya: Özgür Fırat’a Uluslararası Görev... 12.08.2025
Enerjisa Enerji, 2025 ‘in ilk yarısında güçlü performans ve stratejik yatırımlarıyla öne çıktı... 12.08.2025
Biyorem’den akaryakıt sektörüne çözüm sunan ürünler... 12.08.2025
YASED: Yılın İlk 6 Ayında Türkiye’ye 6,3 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.08.2025
İstanbul Jet’in, Ulusal ve Uluslararası Kredi Notlarına Güçlü Onay... 12.08.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik, “Gayrimenkulün Enerjisi 2025- İlk Yarı Raporunu” Açıkladı... 12.08.2025
OPEC'in ham petrol üretimi temmuzda günlük 263 bin varil arttı... 12.08.2025
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu'nun tam kapasite çalışmaya başlaması ehemmiyet arz etmektedir... 12.08.2025
Yusufeli HES yılda 2,5 milyon kişinin elektrik ihtiyacını karşılıyor... 12.08.2025
Kâmil Koç’tan Önemli Güvenlik Duyurusu... 12.08.2025
ZF küresel mega trendleri değerlendiriyor: Binek Araçlar Şasi Teknolojileri Lideri... 12.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.