Haber Ekonomi


Haberler > Madeni Yağ Başlıkları

Castrol, 125’inci yılında mobilite ve teknoloji yatırımlarıyla büyüyecek

Güncelleme :10.03.2024

Dünyada 125, Türkiye’de 67’nci yılını kutlayan Castrol, yenilenen marka kimliği ve yeni ‘Onward, Upward, Forward’ vizyonunu duyurdu.

Castrol’ün odaklandığı pazarlarından biri olarak belirlenen yeni strateji doğrultusunda çalıştıklarını belirten Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya (TUCA) Genel Müdürü Nilay Tatlısöz, “Yeni stratejimizi belirlerken müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını anlamak çok önemliydi. 125’inci yılımızda Castrol olarak sadece geçmişi düşünmekle kalmıyor, aynı zamanda geleceğe doğru da bir rota çiziyoruz. Yeni stratejimiz, müşterilerimizin ilerlemesini hızlandırmaya ve değişen dünyada karşılaşacakları sorunların üstesinden gelmeye yardımcı olma konusundaki kararlılığımızın da bir kanıtı. Ana madeni yağ işimizi büyütürken müşterilerimizin de hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacak daha sürdürülebilir teklifler geliştirecek ve madeni yağların ötesinde elektrikli araçlar ve veri merkezleri gibi heyecan verici yeni büyüme fırsatları konusunda da çalışmalarımızı sürdüreceğiz" diyerek sektördeki dönüşümü yakından izlediklerini ve buna hazır olduklarını, paydaşlarına, iş ortaklarına ve tüm eko sistemlerine öncülük eden markalardan biri olarak evrildiklerinin altını çizdi.

Teknoloji sektörünün de her geçen gün katlanarak büyüdüğünü söyleyen Nilay Tatlısöz, sundukları ürün ve çözümlerle veri merkezlerinin verimliliğinin ve enerji kullanımını optimize edeceklerini belirtti. Dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinin 4'te 3'ünün Castrol ON elektrikli araç sıvılarını kullandığını söyleyen Tatlısöz, “Elektrikli araçların ihtiyaçlarını en üst düzeyde karşılayan Castrol ON ürünlerimizde yapılan Ar-Ge çalışmaları sonucunda bilişim teknolojileri donanımlarının soğutulmasında kullanılmak üzere daldırma soğutma sıvılarını geliştirdik" dedi.

Yenilenen marka kimliği ile daha modern, dinamik ve canlı

Castrol’ün yenilenen marka kimliği ile geleceğe yatırım yapma, büyüme ve başarı için yeni fırsatlar yaratma konusundaki kararlılığını yansıttığını söyleyen Castrol Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) Pazarlama Direktörü Onur Dede ise, “Yenilenen marka kimliğimizi oluştururken markamızın 125 yıllık değerlerine sadık kalarak markamızı yeni stratejik tercihlerimiz doğrultusunda kapsayıcı hale getirdik. Kapsamlı bir değerlendirme sürecin sonunda güncellediğimiz logomuz, daha modern, dinamik ve canlı bir tasarıma sahip” diye konuştu. 

Global reklam filminin prodüksiyonu ilk defa yerelde

Castrol'ün yenilenen marka kimliği 2024’te Castrol’ün tüm pazarlarında uygulanacak ve sonrasında tüm ürün ambalajlarında, hizmet ortaklığı programlarında, tesislerinde, çevrimiçi ve çevrimdışı pazarlamasında ve küresel sponsorluk varlıklarında görünür hale gelecek. Onur Dede "Gerçekleşen değişiklikler sonucunda hedef kitlelerimiz daha ilgi çekici, akılda kalıcı ve etkili bir marka deneyimi yaşayacaklar" dedi.

Bu haber 3805 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Stellantis ve Koç Holding Üst Yönetimi Tofaş Fabrikası’nı Ziyaret Etti... 13.09.2025
TÜPRAŞ’tan SUNFUSION Projesiyle Yenilenebilir Yakıt Üretiminde İnovatif Bir Adım... 13.09.2025
YASED: Temmuz’da Türkiye’ye 2 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.09.2025
WAT Şarj HUB Tesisi Muğla’da Hizmete Girdi... 12.09.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Eskişehir ESOK Rallisi’nde Zirvedeki Yerini Korumayı Hedefliyor... 12.09.2025
Kâmil Koç, yeni istihdam yatırımlarıyla ülkesine değer katıyor... 12.09.2025
İzmir Havalimanı GES’inde Solarçatı, Arçelik Ürünlerini Tercih Etti!... 12.09.2025
Chery TIGGO7 PRO MAX TransAnatolia’yı Başarıyla Tamamladı! ... 12.09.2025
Dicle Elektrik'ten Mardin'in Yeşilli ilçesine 62 milyon liralık altyapı yatırımı... 12.09.2025
Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı... 12.09.2025
Türkiye'nin enerji ithalatı faturasında bu yıl yüzde 2,4 düşüş bekleniyor... 12.09.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.