Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Zorlu Enerji aboneleri kendi faturalarını oluşturabiliyor

Güncelleme :28.05.2024

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, görevli personelin ikametinde bulamadığı için sayacı okunamayan abonelere kendi faturalarını oluşturma imkanı sunuyor.

 Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, görevli personelin ikametinde bulamadığı için sayacı okunamayan abonelere kendi faturalarını oluşturma imkanı sunuyor.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak'ta elektrik abonelik işlemleri, satış, faturalama ve tahsilat hizmeti veren şirket, yaklaşık 2 milyon abonesinin hayatını kolaylaştıran yenilikçi hizmetler geliştiriyor.

Bu kapsamda şirket, bölgedeki elektrik dağıtım şirketi Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), adresini ziyaret ettiği fakat sayacına ulaşamadığı abonelerin sistemde kayıtlı cep telefonlarına 24 saat içerisinde otomatik olarak SMS gönderiyor.

Mesajda iletilen linke 72 saat içerisinde tıklayan tüketiciler, sayaçları üzerindeki endeksi OEDAŞ'a iletebiliyor. Bu işlemin yapılmasının ardından Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende tarafından oluşturulan fatura, e-posta ve SMS yoluyla iletiliyor.

Link üzerinden erişim sağlanamaması durumunda aboneler 186 numaralı OEDAŞ Çağrı Merkezi'nden destek alabiliyor.

Abonenin iletilen SMS'i görmediği veya görse dahi şehir dışında olma gibi nedenlerle sayacını okuma ihtimalinin olmadığı durumlarda ise herhangi bir fatura oluşturulamadığı için elektrik kesintisi olmuyor, abonenin ikametine enerji sağlanmaya devam ediliyor. Bu durumlarda tüketici ikametine döndükten sonra endeksini okuyabiliyor ya da sayaç okumakla görevli personel bir sonraki ay bu işlemi yaptıktan sonra abonenin iki aylık tüketimi tek faturada gönderiliyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Cihan Tunç Ertunç, şirketin hizmet verdiği bölgelerde yaklaşık 2 milyon abonenin sayaçlarının, her ay ilgili elektrik dağıtım şirketi tarafından okunduğunu belirterek, şunları kaydetti:

'Görevli geldiğinde abonenin sayacına ulaşamadığı durumlar oluyor. Sayacın okunamaması halinde enerji kesintisiz olarak verilmeye devam etse de tüketici bir sonraki ay, toplam iki aylık fatura ödemek durumunda kalıyor. Bunun önüne geçmek ve abonelerimizin işlerini kolaylaştırmak üzere tüm bu süreçleri SMS ve dijital ortamda ilerlettiğimiz bir sistemimiz bulunuyor. Tüketicilerimiz de bu kolaylığı severek ve rahatlıkla kullanıyor. Öyle ki yalnızca son altı ayda 15 bini aşkın abonemiz kendi sayacını okuyup faturasının oluşturulmasını sağladı. Tüketici memnuniyeti ve sürdürülebilir enerji yaklaşımı ile abonelerimize yenilikçi hizmetler sunmaya bundan sonra da devam edeceğiz.'

Bu haber 2874 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Rosatom, Brics Atom Enerjisi Platformu Uzmanlarıyla Düzenlenen Oturuma Katıldı... 31.05.2025
Aygaz 100+ Oktan’ın Yeni Reklamında Yüksek Performans ve İstikrar Öne Çıkıyor... 31.05.2025
İzmir, temiz enerji alanında uluslararası buluşmalara ev sahipliği yaptı... 31.05.2025
Petrol Ofisi Türkiye'nin en değerli akaryakıt markası ... 31.05.2025
Estasyon, Ovolt ve Sharz.net Şarj İstasyonlarında Güçlerini Birleştirdi... 30.05.2025
Perakende Güneşi ödülleri sahiplerini buldu... 30.05.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Sıfır Gibi Motor programı yeni tesisinde müşterilerine daha da hızlı ve kaliteli hizmet sunuyor... 30.05.2025
Milangaz Otogaz’dan 120 TL yakıt puan fırsatı... 30.05.2025
Petrol Ofisi Grubu UTTS'de 2500 istasyona ulaştı... 30.05.2025
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Isuzu CNG Otobüslerle Tanıştı... 30.05.2025
Rosatom Kırgızistan’a Teknesyum-99m Jeneratörleri Tedarik Edecek... 30.05.2025
Astor Enerji, "Türkiye'nin En Güçlü ve En Değerli Markaları" arasında yerini aldı... 30.05.2025
Enerjisa Dağıtım Çağrı Merkezlerinden rekor hızda hizmet: 6,2 milyon çağrı, saniyeler içinde yanıtlandı... 30.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.