Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Türk’ün Yeni Mobil Uygulaması ‘Daima İleri’ Satış Sonrası Hizmetleri Bir Üst Seviyeye Taşıyor

Güncelleme :09.01.2025

Mercedes-Benz Türk, Satış Sonrası Hizmetlerin uçtan uca dijital dönüşümü çalışmaları kapsamında 'Daima İleri' mobil uygulamasını hayata geçirdi. Türkiye kamyon ve otobüs endüstrisinde şasi bazlı veri sunan uygulama, firma sahipleri ve sürücüler için operasyonel süreçleri kolaylaştırarak hizmet kalitesini artırıyor. Ücretsiz ve tüm işletim sistemleri ile uyumlu olan 'Daima İleri', kamyon ve otobüs müşterilerine kapsamlı bir dijital deneyim sunuyor.

Her alanda üstün performans ve kaliteyi garanti eden ürünleri ve servis hizmetleriyle, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutan Mercedes-Benz Türk, hayata geçirdiği yeniliklerle Satış Sonrası Hizmetlerde de fark yaratmaya devam ediyor. Kamyon ve otobüs endüstrisindeki öncülüğünü teknoloji alanına da yansıtmayı hedefleyen Mercedes-Benz Türk; müşterilerinin araçlarının yetkili servislerdeki son durumu hakkında anlık bilgi sahibi olmasına imkân tanıyor. Mercedes-Benz Türk’ün geliştirdiği yeni ‘Daima İleri’ mobil uygulaması, kamyon ve otobüs firması sahiplerinin, satış sonrası hizmetlerden sorumlu olan yöneticilerin ve şoförlerin satış sonrası hizmet deneyimlerini bir üst seviyeye taşıyor. 

“Daima İleri” Mobil Uygulaması ile Türkiye’nin Şasi Bazlı Servis Takibi Artık Elinizde 

Türkiye kamyon ve otobüs sektöründe müşterinin servis tarihçesini sunan uygulamalar arasında öne çıkan ‘Daima İleri’, kullanıcıların araç filolarını ve servis geçmişlerini görmelerine, güncel kampanyalar hakkında bilgi sahibi olmalarına, servis sözleşmeleri ve uzatılmış garanti paketleri gibi avantajlardan faydalanmalarına olanak tanıyor. 100 binden fazla kişiye ulaşma potansiyeline sahip mobil uygulama hizmet kalitesini artıran diğer özellikleriyle de kullanıcılara operasyonel süreçlerde takip kolaylığı ve verimlilik sağlıyor. Ücretsiz olarak hem kamyon hem de otobüs müşterileri tarafından kullanılabilecek ve tüm işletim sistemleri ile uyumlu şekilde tasarlanan uygulama, Mercedes-Benz Türk’ün çatı şirketi Daimler Truck bünyesinde hem firma sahiplerine hem de sürücülere aynı çatı altından veri sunan ilk mobil uygulama olma özelliğini taşıyor. ‘Daima İleri’ mobil uygulaması şasi bazlı veri göstererek, müşterilerin araçlarının yetkili servislerdeki son durumuna ilişkin anlık bilgi sahibi olmasına imkân tanıyacak.

Bu haber 754 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
KRONE, Logistech Fuarı’nda Yenilikçi Treyler Çözümleri ile Yerini Aldı... 13.10.2025
Nurten Öztürk, Altın Stevie Ödülü’nü alan ilk isim oldu... 13.10.2025
Omsan Logistics, Malatya-Nurdağı hattında seferlere başlıyor... 13.10.2025
Tamsan Kompresör, Sektördeki 45 Yıllık Başarısını Çok Önemli Bir Ortaklık ve Güçlü Adımlarla Geleceğe Taşıyor ... 13.10.2025
Siemens Türkiye, Gebze Fabrikası'nda 100.000’inci Orta Gerilim Panosunu Üretti... 13.10.2025
Özbekistan'da Düşük Güçlü Nükleer Enerji Santrali İçin İlk Adım Atıldı ... 13.10.2025
YASED: Yılın İlk 8 Ayında Türkiye’ye 10,6 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 13.10.2025
OPEC'in ham petrol üretimi eylülde günlük 524 bin varil arttı... 13.10.2025
Fiat Grande Panda Türkiye’de Satışa Sunuldu!... 13.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.