Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

SEDAŞ, Başarıya Değer Katmaya Devam Ediyor

Güncelleme :14.04.2025

Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce illerinde elektrik dağıtım hizmeti veren Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), müşterileriyle başarılı iletişim kuran ve yüksek performans sergileyen müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi çalışanlarını ödüllendirdi.

 Müşteri memnuniyeti odağında çalışmalar sürdüren SEDAŞ, müşterileriyle başarılı, çözüm odaklı iletişim kuran ve yüksek performans sergileyen müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi çalışanlarını ödüllendirdi. Müşteri hizmetleri merkezlerinde ödül alan çalışanlara başarı sertifikaları ve hediyeleri SEDAŞ’ın Sakarya merkez kampüsünde düzenlenen törenle verildi. Çağrı merkezi çalışanlarının ödül töreni ise online olarak gerçekleştirildi. 

 SEDAŞ Regülasyon, Strateji ve Uyum Direktörü aynı zamanda Genel Müdür Vekili Mustafa Yılmaz, “Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla yürüttüğümüz çalışmalar kapsamında, Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizde görev yapan ekip arkadaşlarımızın performansları çok yönlü bir değerlendirme süreciyle ölçümleniyor. Bu süreçte; sadece gerçekleştirilen iş ve işlemler değil, aynı zamanda yönetici değerlendirmeleri, saha denetim ekiplerimizin gözlemleri, anlık sınav sonuçları ve en önemlisi müşterilerimizin geri bildirimleri esas alınıyor. Çağrı Merkezimizde de hizmet kalitesini artırmak amacıyla fark yaratan müşteri temsilcilerimizin performansları düzenli olarak analiz edilerek, başarıları ödüllendiriliyor. Derece elde ederek ödül almaya hak kazanan tüm çalışma arkadaşlarımızı kutluyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum” dedi. 

 SEDAŞ, performans ödülleriyle çalışanlarının motivasyonunu artırmayı, ileri-geri bildirim sağlamayı, gelişimi teşvik etmeyi, başarıları ödüllendirmeyi, bölgeler arası farklılıkları ortadan kaldırmayı, iş gücünü doğru planlamayı, krizleri önceden görmeyi ve müşteri odaklı yaklaşımı güçlendirmeyi hedefliyor.

 Müşteri Hizmetleri Merkezlerinde “En İyi Performans” kategorisinin birincisi Burhan Cem Gümüş oldu. Ödülünü, SEDAŞ Regülasyon, Strateji ve Uyum Direktörü ve aynı zamanda Genel Müdür Vekili Mustafa Yılmaz takdim etti. Aynı kategoride ikincilik ödülünü Turgut Özcan, SEDAŞ Dağıtım Operasyonları Direktörü Burhan Ak’tan; üçüncülük ödülünü ise Ahmet Tunç Sarıçizmeli, SEDAŞ Kurumsal İletişim ve Müşteri İlişkileri Müdürü Efsun Ergin’den aldı. Ayrıca, İlyas Gürdoğan ve Çiğdem Sebiboğa’ya ödülleri SEDAŞ Genel Müdür Vekili Mustafa Yılmaz tarafından, Emine Bülbül ve Alp Tuğrul Sağlam’a SEDAŞ Sakarya Bölge Müdürü Arzu Karaduman tarafından, Umut Karakaş ve Zeki Telkeş’e SEDAŞ Gebze Bölge Müdürü Gökhan Öztürk tarafından, Devran Kül’e ise SEDAŞ Müşteri İlişkileri Koordinasyon Yöneticisi Cem Bayrakçı tarafından verildi.

Online olarak gerçekleştirilen çağrı merkezi ödül töreninde ise “Inbound” kategorisinde Nuran Güneş’e, “Destek Hizmetleri” kategorisinde Melike Yücel’e, “Yazılı İletişim” kategorisinde Sevil Altundeğer’e, “En İyi Konuşma Kalitesine Sahip Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Fatma Nur Erol’a, “En Çok Sayaç Okuma Yapan Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Elif Doğan’a, “Inbound En Çok Çağrı Alan Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Sevda Özer’e, “En Çok Mesai Harcayan Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Elif Duran’a ve “En Fazla Teşekkür Alan Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Tunahan Altınmutlu’ya ödülleri takdim edildi.

Bu haber 877 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Rosatom, Brics Atom Enerjisi Platformu Uzmanlarıyla Düzenlenen Oturuma Katıldı... 31.05.2025
Aygaz 100+ Oktan’ın Yeni Reklamında Yüksek Performans ve İstikrar Öne Çıkıyor... 31.05.2025
İzmir, temiz enerji alanında uluslararası buluşmalara ev sahipliği yaptı... 31.05.2025
Petrol Ofisi Türkiye'nin en değerli akaryakıt markası ... 31.05.2025
Estasyon, Ovolt ve Sharz.net Şarj İstasyonlarında Güçlerini Birleştirdi... 30.05.2025
Perakende Güneşi ödülleri sahiplerini buldu... 30.05.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Sıfır Gibi Motor programı yeni tesisinde müşterilerine daha da hızlı ve kaliteli hizmet sunuyor... 30.05.2025
Milangaz Otogaz’dan 120 TL yakıt puan fırsatı... 30.05.2025
Petrol Ofisi Grubu UTTS'de 2500 istasyona ulaştı... 30.05.2025
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Isuzu CNG Otobüslerle Tanıştı... 30.05.2025
Rosatom Kırgızistan’a Teknesyum-99m Jeneratörleri Tedarik Edecek... 30.05.2025
Astor Enerji, "Türkiye'nin En Güçlü ve En Değerli Markaları" arasında yerini aldı... 30.05.2025
Enerjisa Dağıtım Çağrı Merkezlerinden rekor hızda hizmet: 6,2 milyon çağrı, saniyeler içinde yanıtlandı... 30.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.