Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Uçtan Uca E-İhracat Desteği Tek Çatı Altında: Brandloop Firmaları Dünya Vitrinine Taşıyor

Güncelleme :03.09.2025

 Teknik yatırım gerektirmeden, uçtan uca entegre operasyon desteğiyle KOBİ’ler ve büyük firmaları global pazaryerlerine taşıyan Brandloop, e-ihracatı herkes için erişilebilir kılıyor.

Türkiye’nin köklü lojistik şirketlerinden Horoz Lojistik, KOBİ’lerin yanı sıra büyük firmaların da e-ihracat yolculuğuna rehberlik eden dijital hizmeti Brandloop ile firmaları global pazarlara taşıyor. Şirket, e-lojistikten dijital entegrasyona, veri analitiğinden stratejik yönetime kadar her adımda firmalara uçtan uca destek sunuyor.

Amazon, eBay, Walmart ve Wayfair gibi küresel pazaryerlerine entegre çalışan Brandloop, firmaların herhangi bir teknik altyapı yatırımı yapmadan, çoklu coğrafyada ve kendi markalarıyla satış yapabilmesini mümkün kılıyor. Lojistikten sipariş karşılamaya, iade süreçlerinden pazaryeri reklam desteğine kadar geniş bir hizmet sunan platform, firmaların dijitalleşerek küresel ölçekte rekabet etmesini kolaylaştırıyor.

“Markaları dünyaya taşıyoruz”

Horoz Lojistik İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gürkan Gürbüz, Türkiye'de ilk kez çoklu pazaryeri yönetimi, veri analitiği ve uçtan uca lojistik desteğini aynı çatı altında toplayan bir e-ihracat çözümünün bu ölçekte sunulduğunu belirterek şöyle konuştu:

“Brandloop ile üreticilerimiz yalnızca ürünlerini değil, markalarını da dünya pazarlarına taşıyor. Teknik yatırım yapmalarına, yurt dışında şirket kurmalarına ya da ayrı bir operasyon ekibi oluşturmalarına gerek kalmadan e-ihracata başlayabiliyorlar. 70’in üzerinde global pazaryerinde kendi markalı ürünlerini satma kolaylığı sağlıyor, lojistik altyapımızı dijital hizmetlerle destekleyerek firmalarımıza tam entegre bir çözüm sunuyoruz.”

Türkiye’nin e-ihracat potansiyeline inandıklarını vurgulayan Gürbüz, “Amacımız sadece lojistik sağlamak değil; Üreticilerimizin küresel pazarda stratejik ve sürdürülebilir başarı elde etmesine katkı sunmak. Türkiye’nin bu alandaki potansiyelinin daha geniş kitleler tarafından değerlendirilmesini istiyoruz” dedi.

Konsorsiyum Markası Olarak Stratejik Avantaj

Brandloop, T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından e-ihracat konsorsiyumu statüsü tanınan bir marka. Bu statü sayesinde, firmalar teknik altyapıdan lojistiğe, pazaryeri entegrasyonundan dijital pazarlamaya, iade ve müşteri hizmetlerine kadar tüm e-ihracat süreçlerini Brandloop aracılığıyla tek çatı altında, profesyonel bir hizmet olarak alabiliyor.

KOBİ’lerden büyük üreticilere kadar geniş bir yelpazeye hitap eden Brandloop, şirketlere yurtdışında şirket kurmadan, yüksek maliyetli yatırımlar yapmadan veya uzman personel istihdam etme zorunluluğu olmadan küresel pazarlarda markalaşma imkânı sunuyor. Böylece ihracatçılar, sadece üretime odaklanırken; pazaryeri entegrasyonu, lojistik, gümrükleme, iade yönetimi ve müşteri ilişkilerinin tamamı Brandloop tarafından yönetiliyor.

Tek Platform ile Tüm Süreçlerde Tam Destek

Brandloop, satış desteğinin ötesinde bilişim teknolojileri entegrasyonları, kategori yönetimi, ürün hazırlama, depolama, sevkiyat, gümrükleme, iade yönetimi ve müşteri ilişkileri gibi tüm operasyonlarda firmalara profesyonel destek sağlıyor. Bu sayede e-ihracatın karmaşık yapısı sadeleşirken, firmalar zamandan, maliyetten ve iş gücünden önemli tasarruf sağlıyor.

Tam Otomasyon ve Dijital Güç

2024 yılında gerçekleştirdiği halka arzın ardından yatırımlarını dijitalleşme ve küreselleşme odaklı olarak şekillendiren Horoz Lojistik, 2025 vizyonu kapsamında e-lojistik ve e-ihracat alanındaki büyümesini Brandloop ile hızlandırmayı hedefliyor.

Bu haber 4264 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.