Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Sepaş Enerji’den Online Randevu İle Hızlı Hizmet

Güncelleme :14.10.2025

Müşteri hizmetleri merkezlerinde ‘Online Randevu’ sistemiyle sıra beklemeden hizmet dönemi başlatan Sepaş Enerji’nin 2022 yılında hayata geçirdiği ’Online Randevu’ uygulaması bugüne kadar 20 bine yakın müşteri tarafından kullanıldı. Başta Kocaeli olmak üzere Sakarya, Düzce ve Bolu’da yoğun ilgi gören Sepaş Enerji Online Randevu Sistemi, müşterilere sıra beklemeden hizmet alma fırsatı sunuyor.

Bolu, Düzce, Kocaeli ve Sakarya’nın EPDK tarafından yetkilendirilen görevli tedarik şirketi olan ve yaklaşık 2 milyon kişiye hizmet sunan Sepaş Enerji, müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla bölgesindeki tüm Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde devreye aldığı ’Online Randevu’ uygulamasıyla kullanıcılardan yoğun ilgi görüyor. Müşterilerinin şubelerde yaptıkları işlemleri daha planlı yürütebilmelerine olanak sağlayan Sepaş Enerji, uygulamanın başladığı 2022 yılından bu yana 20 bine yakın randevu aldı. Sistem, başta Kocaeli olmak üzere sırasıyla Sakarya, Düzce ve Bolu illerinde en yoğun şekilde tercih edildi. Sepaş Enerji ‘Online Randevu’ sistemine geçişle birlikte günlük işlem sayısının ve nüfus yoğunluğunun fazla olduğu yerlerde, müşterilerine daha hızlı hizmet sunarak hizmet verimliliğini yükseltti. 

Sepaş Enerji müşterilerine daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmayı hedefliyor

Müşterilerin zaman yönetimini önemseyen Sepaş Enerji, ‘Online Randevu’ hizmetiyle, şubelerde sıra bekleme süresini ortadan kaldırarak abonelerine, abonelik işlemlerinde hızlı ve planlı bir deneyim sağlıyor. Bugüne kadar alınan 20 bine yakın randevu, sistemin bölge halkı tarafından benimsendiğinin en somut göstergesi. Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce’de milyonlarca abonesine enerji tedarik eden şirket, dijital çözümlerle kullanıcıların hayatlarını kolaylaştırıyor. Teknolojinin sağladığı kolaylıkları hizmet süreçlerine entegre ederek yoğunluğu daha verimli yönetmeyi ve hizmet kalitesini yükseltmeyi hedefliyor.

Sepaş Enerji müşterileri abonelikleriyle ilgili tüm işlemleri için 'Sepaş Cebinde' mobil uygulaması, çağrı merkezi veya web sitesi aracılığıyla randevu oluşturabiliyor. Müşteriler, online randevu imkanının yanı sıra abonelikleriyle ilgili tüm işlemlerini fiziksel olarak müşteri hizmetleri merkezlerini ziyaret etmeden de dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirebiliyor. 

Bu haber 158 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.