Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti

Güncelleme :15.10.2025

Enerji sektörünün en prestijli markalaşma buluşmalarından CHARGE Europe 2025 – Powering Energy Brands – Conference and Awards, 13–14 Ekim 2025 tarihlerinde SOCAR Türkiye ev sahipliğinde İstanbul’da gerçekleştirildi.

Enerji sektörünün marka, iletişim ve strateji odaklı en önemli etkinliklerinden biri olan konferans, bu yıl “Belirsiz Zamanlarda Tutarlılığı Korumak” temasıyla düzenlendi. İki gün süren programda, markalaşma süreçlerinden iletişim stratejilerine, marka değeri yatırımlarından paydaş güvenine; dijital dönüşümden sürdürülebilirlik hedeflerine kadar enerji markalarının geleceğini şekillendiren konular ele alındı. Katılımcılar, yapay zekâ ve dijital inovasyonun marka algısı, müşteri deneyimi ve kurumsal itibar üzerindeki etkilerine dair kapsamlı içgörüler edindi.

SOCAR Türkiye CEO’su Elchin Ibadov, “Enerji Dünyasındaki Dönüşüme SOCAR’ın Bakışı: İş Birliğinin Önemi ve Sektörün Geleceğini Şekillendirmek” başlıklı konuşmasında, enerji sektöründe dönüşümün ancak güçlü iş birlikleri, yenilikçi yaklaşımlar ve uzun vadeli vizyonla sürdürülebilir hale geleceğini vurguladı.

Ibadov, etkinlik sonrası değerlendirmesinde şunları söyledi: “İstanbul, kıtaların ve enerji pazarlarının kesişim noktasında, küresel enerji diyaloğu için eşsiz bir merkez konumunda. CHARGE Europe 2025’e ev sahipliği yapmaktan ve sektörümüzün geleceğini şekillendiren fikirlerin paylaşılmasına katkı sağlamaktan mutluluk duyuyoruz.”

SOCAR Türkiye Kurumsal İletişim ve Kamu İlişkileri Başkanı Mikayil Yusifov ise CHARGE Energy Branding Kurucusu ve CEO’su Dr. Fridrik Larse moderatörlüğünde gerçekleşen panelde, “Makro belirsizlik dönemlerinde ulusal enerji şirketlerinin hedef kitlelerle güçlü bağlar kurabilmesi için marka netliği ve yatırımın rolü” üzerine görüşlerini paylaştı. Panelde, küresel marka bütünlüğü ile yerel bağ kurma dengesinin önemi ve enerji şirketlerinin değişen iletişim dinamiklerine nasıl uyum sağlayabileceği ele alındı. 

Yusifov etkinliğin önemini şu sözlerle vurguladı: “CHARGE, yalnızca sektör profesyonellerini bir araya getirmekle kalmıyor; aynı zamanda markaların, iletişimin ve stratejinin enerji dönüşümündeki kritik rolünü de gündeme taşıyor. İstanbul’daki ev sahipliğimiz, etkinliğe ayrı bir değer kattı.”

Zirve, enerji sektöründe marka ve iletişim alanındaki en yenilikçi uygulamaların ödüllendirildiği CHARGE Enerji Markalaşma Ödülleri ile sona erdi.

Bu haber 34 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.