Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Aksa Doğalgaz'ın 'Yapay Zeka Destekli Müşteri Deneyimi Projesi' ödüle değer görüldü

Güncelleme :21.11.2025

 Aksa Doğalgaz, IDC Future Enterprise Awards'ta "Yapay Zeka Destekli Müşteri Deneyimi Yönetimi Projesi" ile "Müşteri Deneyimi" kategorisinde üçüncülük ödülüne değer görüldü

Aksa Doğalgaz, IDC Future Enterprise Awards'ta "Yapay Zeka Destekli Müşteri Deneyimi Yönetimi Projesi" ile "Müşteri Deneyimi" kategorisinde üçüncülük ödülüne değer görüldü.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, bilgi teknolojisi, telekomünikasyon ve küresel pazarlara yönelik araştırma ve geliştirme faaliyetleri gerçekleştiren ABD merkezli şirket IDC'nin her yıl başarılı dijital dönüşüm, müşteri deneyimi ve inovasyon çalışmalarını ödüllendirmek amacıyla düzenlediği IDC Future Enterprise Awards'ın bu yılki kazananları açıklandı.

29 il, 349 ilçe ve beldede 7,7 abonesine doğal gaz dağıtım hizmeti veren Aksa Doğalgaz, mükemmel müşteri deneyimi vizyonuyla yürüttüğü Yapay Zeka Destekli Müşteri Deneyimi Yönetimi Projesi ile IDC Future Enterprise Awards'ta Müşteri Deneyimi kategorisinde üçüncülük ödülünün sahibi oldu.

Aksa Doğalgaz, müşteri memnuniyeti ve operasyonel verimliliğini sürekli artırmak amacıyla devreye aldığı projeyle tüm temas noktalarındaki müşteri deneyimini kesintisiz biçimde ölçümleyerek hizmet kalitesini artırıyor, operasyonel süreçlerinin etkinliğine katkıda bulunuyor. Proje kapsamında kullanılan yapay zeka analitiği, müşterilerden gelen yorum ve geri bildirimlerde duygu analizi ve konu sınıflandırması yaparak süreçlerdeki geliştirme alanlarının belirlenmesini sağladı.

Faaliyet gösterdiği bölgelerde daimi olarak hizmet kalitesini artıran ve veriye dayalı karar alma kültürünü güçlendiren Aksa Doğalgaz'ın projesinde abonelere 2025'te 15 konu başlığında 1,1 milyonun üzerinde anket gönderildi ve 77 bini aşkın geri bildirim alındı.

Uluslararası müşteri memnuniyeti ölçüm standartları olan CSAT (Genel Memnuniyet) metrikleriyle değerlendirilen anketlerde, 5 üzerinden 4,3 oranında genel memnuniyet skoruna ulaşan Aksa Doğalgaz'ın her 10 abonesinden 9'u deneyiminden memnun olduğunu ifade etti. Bu çalışma, Aksa Doğalgaz'ın müşteri yolculuğunu daha rafine hale getirirken, iş süreçlerini de veriye dayalı biçimde yeniden şekillendirdi. 

Bu haber 60 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
CW Enerji Galatasaray’la Türkiye’nin Enerjisini Dünyaya Taşıyor... 21.11.2025
Türkiye'nin şarj altyapısı büyümeye devam ediyor... 21.11.2025
Bars Lojistik Zorlu Rotalarda Büyüyor, 35 Tırsan... 21.11.2025
Beta Enerji’den Kadın İstihdamı ve Ar-Ge’de Çifte Başarı... 21.11.2025
Otomotivde Yapay Zekâ: Üretim Dışı Süreçlerde Stratejik Dönüşüm raporu yayınlandı... 21.11.2025
Zorlu Enerji bağlı ortaklığını satıyor... 21.11.2025
TotalEnergies Türkiye’nin yeni distribütörü Tuna Petrol oldu... 21.11.2025
Fırat EDAŞ, Battalgazi’de 22 Milyon TL’lik Yatırımı Hayata Geçiriyor... 21.11.2025
Aksa Doğalgaz'ın 'Yapay Zeka Destekli Müşteri Deneyimi Projesi' ödüle değer görüldü... 21.11.2025
ABD'nin ticari ham petrol stokları yaklaşık 3,4 milyon varil azaldı... 21.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.