Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Toyota, hibrit motorlu araç satışında 6,5 milyonu aştı

Güncelleme :20.06.2014

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Pazarlama Direktörü Murat Akdağ, Toyota markası altında dünyada bugüne kadar 6,5 milyondan fazla hibrit motorlu araç satıldığını söyledi.

Akdağ, Sivas Toyota Plaza Er'de "Dünyanın En Değerli Otomobil Markası Toyota Türkiye Turu 2014" adlı etkinliğin başlatılması dolayısıyla düzenlenen programda yaptığı konuşmada, Toyota'nın uluslararası bağımsız bir kuruluşun "En Değerli 100 Küresel Marka Raporu"nda tüm otomobil markalarını geride bırakarak 2006 yılından bu yana 7'nci kez "dünyanın en değerli otomobil markası" seçildiğini belirtti.

Toyota'nın marka değerinin yüzde 21 artışla 29,6 milyar dolara yükseldiğini ifade eden Akdağ, bu başarıya tüm müşterileri tanımak ve anlamlı farklılıklar üretmekle ulaşıldığını dile getirdi.

Akdağ, Toyota'nın müşterilerine verdiği önemle teknolojik, çevreci, üst düzey güvenlikli ve konforlu otomobiller yapma gayreti içinde 7 yıldır zirvede olduğuna dikkati çekerek, "Temel felsefesi insana saygı ve sürekli iyileştirme olan Toyota, en değerli otomobil sıralamasında markamızı zirvede tutmaktadır" dedi.

Toyota'nın otomobil endüstrisindeki yenilikleriyle lider kimliğini pekiştirdiğini belirten Akdağ, "Toyota markası altında bugüne kadar 6,5 milyondan fazla hibrit motorlu araç satıldı. Bu, bambaşka bir teknoloji. Hem çok çevreci hem yakıt tüketimi avantajı var ama en önemlisi, sürüş keyfini artıran özelliğe sahip olması. Bugün Avrupa'nın birçok şehrinde, Amerika'da, Japonya'da insanlar, hibrit araçlara binmeye başladı" diye konuştu.

Akdağ, Toyota'nın Corolla modelinin de dünyada 1966 yılından bugüne 41 milyondan fazla satıldığını söyledi.

Toyota'nın müşteri memnuniyetine verdiği öneme değinen Akdağ, "Toyota, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de mutlak müşteri memnuniyeti anlayışını birinci sıraya yerleştirmiş bir markadır. İnsana saygı ve sürekli iyileştirme temelinde yüksek hedefler belirleyerek bu yoldaki çalışmalarımızı müşterilerimize sunuyoruz" dedi.

Toyota Plaza Er Yönetim Kurulu Başkanı Memet Er de 3 bin 200 metrekare alanda hizmet sunduklarını belirterek, araç satışından çok müşteri memnuniyetine önem verdiklerini söyledi.

Konuşmaların ardından, yeni tasarımı, teknolojisi ve konforuyla dikkati çeken Auris Touring Sports, Yeni Corolla, Yaris Hybrid ve Prius Plug-in Hybrid başta olmak üzere Toyota modelleri tanıtıldı. Bazı basın mensupları, Toyota'nın Yaris Hybrid modeliyle test sürüşü yaptı.

Bu haber 3386 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.