Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Müşteri Memnuniyetinde Aygaz Yine Lider

Güncelleme :09.07.2014

Kaliteli hizmet anlayışı ve güvenilirliği ile milyonlarca ailenin tercihi olan Aygaz, Kal-Der ve KA Araştırma tarafından gerçekleştirilen 2014 yılının ilk çeyreğine ilişkin Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) Araştırması’nda, 5. kez ödüle layık görüldü. Aygaz’ın ardından, Mogaz ve Lipetgaz da LPG Distribütörleri alanında sektöründe tüketicileri en çok memnun eden markalar arasına isimlerini bir kez daha yazdırdı.  

 Türkiye Kalite Derneği’nin (KalDer) Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) Araştırması 2014 Yılı 1. Çeyrek sonuçları açıklandı. Aygaz, Mogaz ve Lipetgaz markalarıyla birlikte tüketiciler tarafından en beğenilen markalar olarak seçildi. 

KalDer ve KA Araştırma’nın 81 ilde 6 bin 38 tüketiciyle yaptığı araştırma sonucunda Aygaz 84 puan ile sektöründe müşterilerini en memnun eden marka olurken, Aygaz’ı Mogaz ve Lipetgaz 83 puan ile izleyerek ikinciliği paylaştı. 2005 yılından bu yana, 5. kez tüketiciler tarafından birinciliğe layık görülen Aygaz böylece, son üç yılda peş peşe birinci olarak, sürdürülebilir bir başarı sağladı.   

Sonuçları değerlendiren Aygaz Genel Müdürü Yağız Eyüboğlu, Aygaz’ın kuruluşundan bu yana sektöründe ilkleri müşterilerine sunarak öncülük ettiğini belirterek şunları söyledi: “Aygaz olarak, tüm ürün ve hizmetlerimizi tüketicinin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda sürekli yeniliyoruz. Sektörümüzde tüketiciler tarafından en çok tercih edilen marka olma başarısının ardında bayilerimizin, çalışanlarımızın, hissedarlarımızın, tedarikçilerimizin ve diğer bütün paydaşlarımızın büyük emeği var. Tüketicilerimizin tüm markalarımıza gösterdiği bu ilgi, sunduğumuz ürün ve hizmetleri daha da geliştirmemizde bizlere büyük güç veriyor.”

2005 yılından bu yana gerçekleştirilen TMME, 20'yi aşkın gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede yürütülen Ulusal Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin Türkiye uygulaması… Araştırma, her üç aylık dönemde farklı sektörlere odaklanarak yapılıyor. 2014 yılı 1. çeyrekte gerçekleşen ve Türkiye çapında 81 ilde 6 bin 38 tüketiciyle görüşülerek 23 markanın ve diğer kategorilerinin müşteri memnuniyeti ölçüldü. Tüketicilerle yapılan görüşmelerle şekillenen TMME ulusal endeksinde, tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden duyduğu memnuniyet sayısal olarak belirleniyor. Çalışma sonucunda müşteri memnuniyetinin yanı sıra müşteri beklentileri, algılanan kalite ve değer, müşteri şikâyetleri ve bağlılık sonuçları da ölçülüyor.

Bu haber 4003 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Azerbaycan ve Macaristan'dan gaz hamlesi... 12.12.2025
SOCAR Türkiye ve ODTÜ iş birliğiyle yeni bir gelişim programı başlıyor... 12.12.2025
Mercedes-Benz ve WTA, Tenisin Küresel Sahnesini Şekillendirecek İş Birliğini Duyurdu... 12.12.2025
OSD, Türkiye Otomotiv Ana Sanayi Sürdürülebilirlik Raporu’nu Yayınladı!... 12.12.2025
YASED: Yılın İlk 10 Ayında 11,6 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.12.2025
Scania’nın Yeni Nesil Satış ve Servis Merkezi Şekerpınar’da Hizmete Başlıyor ... 12.12.2025
Ford Otosan ve Tohum Otizm Vakfı’ndan Otomotivde Bir İlk... 12.12.2025
Petlas Türkiye Zirai Lastik Pazarında da Lider! ... 12.12.2025
Uludağ Enerji, Çocuklara Enerji Tasarrufunu Deneyimleterek Öğretiyor... 12.12.2025
Akkuyu NGS İnşaat Bölgesinde Kapsamlı Acil Durum Tatbikatı Gerçekleştirildi... 12.12.2025
Dünya genelinde elektrikli araç satışları 18,5 milyona ulaştı... 12.12.2025
EPDK depolamalı yatırımları geciktiren 5 şirketin proje ruhsatlarını iptal etti... 12.12.2025
TPAO’nun 4 il için petrol arama ruhsatı süresi uzatıldı... 12.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.