Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Hyundaı’nin Marka Değeri 10 Milyar Doları Geçti

Güncelleme :10.10.2014

2014’ün “En İyi 100 Global Markası” raporuna göre Hyundai, marka değerini geçen yıla göre yüzde 16 oranında artırarak “Dünyanın En Değerli 40’ıncı Markası” oldu.

Dünyanın en saygın bağımsız araştırma kuruluşlarından biri olan Interbrand’in hazırladığı 2014’ün “En İyi 100 Global Markası” raporuna göre Hyundai, marka değerini geçen yıla göre yüzde 16 oranında artırarak “Dünyanın En Değerli 40’ıncı Markası” oldu. Raporda, Hyundai’nin 10,4 milyar dolarlık marka değeriyle otomotiv sektöründe birçok Avrupalı, Amerikalı ve Japon rakibini yine geride bırakarak 7’ncilikteki yerini koruduğu belirtildi. 

Tüm dünyadaki gelişimini 2005 yılından bu yana hızla artıran Hyundai, böylece Interbrand tarafından 10 yıl üst üste “En İyi 100 Global Marka” arasına seçilmiş oldu. Interbrand araştırma sonuçlarına göre Hyundai müşterileri, uygun fiyat, üstün konfor, yüksek kalite ve pratik kullanım özellikleriyle beraber markayla aralarında oluşan duygusal bağa da önem veriyor. Araştırma sonuçlarına göre, Genesis ve Sonata’nın yeni versiyonlarıyla özellikle üst segmentte büyük bir çıkış yakaladığı belirtilen Hyundai, ürün gamındaki diğer tüm kaliteli modelleriyle de müşterilerinin beğenisini toplamaya devam ediyor. 

Interbrand’in konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Hyundai, hem hacim hem de marka değeri açısından en hızlı büyüyen otomobil markalarından biri ve her yıl başarılarına bir yenisini ekliyor. Marka imajını geliştirirken müşteri memnuniyetini birinci hedef olarak belirleyen Hyundai, her beklentiye uygun modelleriyle öne çıkıyor. Geniş bir yelpazede sunduğu kaliteli ürünlerindeki iddialı tasarımlar, konfor unsurları ve fiyatlar, marka ve kullanıcıları arasında duygusal bir bağ oluşturmada etkili rol oynuyor.” denildi. Hyundai Motor Company Pazarlama Müdürü Won-Hong Cho ise, “Markamızla ilgili tüm faaliyetlerimizde müşteri memnuniyetini göz önünde bulunduruyoruz ve sadece satış odaklı olarak yolumuzda ilerlemiyoruz. Hedefimiz çok satılan değil, en çok sevilen marka olmak” dedi.

Bu haber 3526 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.