Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Shell’den ‘Premium Bayi’lerine Tam Destek

Güncelleme :01.07.2015

 Premium Bayileriyle yeni projeler gerçekleştirecek olan Shell & Turcas, stratejik iş ortakları olarak gördüğü Premium Bayilerini desteklemek amacıyla kapsamlı çözümler üretiyor.
 

Türkiye’nin en beğenilen akaryakıt şirketi Shell & Turcas* Türkiye’deki toplam akaryakıt pazarında önemli bir paya sahip olan “Ticari Filo İş Kolu Distribütör Satışları”nı desteklemek amacıyla organize ettiği “Premium Bayi Programı” toplantısını, 13 şehirden 29 bayi ve 30 satış müdürünün katılımıyla İstanbul’da gerçekleştirerek, “Premium Bayi”lerinin ihtiyaçlarını dinledi. Şirket, bu ihtiyaçlara uygun yeni hizmetlerini de “Premium Bayi”leri ile paylaştı.
Shell & Turcas Ticari Filo Müdürü Mehmet Ünal’ın liderliğinde, Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, Perakende Satışlar Genel Müdür Yardımcısı & Satış ve Operasyon Müdürü Burçin Toktamış, Orta Avrupa & Akdeniz & Afrika Pazarlama Müdürü Pınar Mavituna, Yatırım Müdürü Semih Genç ve Ticari Akaryakıtlar Müdürü Evren Diker’in katılımıyla gerçekleşen akşam yemeğiyle sona eren toplantıda, Shell markasını önümüzdeki dönemde daha güçlü kılmak için gerçekleştirilecek çalışmalarda “Premium Bayi Programı”nın önemli rol oynayacağı vurgulandı.        

Yakın ve Güvenilir Ortak


Premium Bayileri desteklemek için yenilikçi çözümler üretmekten büyük memnuniyet duyduklarını belirten Shell & Turcas Ticari Filo Müdürü Mehmet Ünal, “Tüm Premium Bayilerimiz ile bir araya gelmek bizim için eşsiz bir fırsat. Shell & Turcas olarak bayilerimizi desteklemeye, onların faaliyetlerine katkıda bulunmaya büyük önem veriyoruz” diyor ve sözlerine şöyle devam ediyor: “Shell müşterilerinin yüksek beklentilerini karşılamak için Premium Bayilerimizle birlikte çözümler geliştirmek bizi motive ediyor. Premium Bayilerimize yakın ve onlar için güvenilir bir ortak olmak amacıyla yılmadan çalışıyoruz. Ortak bir amacımız var: Faaliyetlerimizin her safhasında, mümkün olan en iyi hizmeti sunmak.”   
Shell & Turcas müşterilerine sürekli artan değer sağlayabilmek için “Premium Bayi Programı”na büyük önem veriyor. Shell & Turcas ticari filo müşterilerini desteklemek amacıyla "Premium Bayi Programı”nı tasarladı ve bu program çerçevesinde, seçilmiş olan bayilerine çeşitli eğitimler ve pazarlama destek hizmetleri sunuyor. Çeşitli kriterlere göre belirlenen bayiler arasından seçilen Premium Bayilere, Shell & Turcas ekipleri tarafından, "müşteri ihtiyaçlarını analiz etme", "kurumsal kimlik", "teknolojik ürünlerle ilgili bilgi paylaşımı" ve "pazarlama desteği" gibi ek hizmetler sunuluyor.  

Shell Taşıt Tanıma Sistemi


İki farklı çalıştayın yapıldığı toplantıda ilk olarak “Ticari Filo Premium Bayi” programının yapısı, işleyişi ve mükemmelleştirilmesi üzerine bayiler ile fikir alışverişinde bulunuldu. Daha sonra ise Shell & Turcas’ın “Taşıt Tanıma Sistemi-TTS” pazarındaki konumu ve ileriye dönük fark yaratacak çalışmalar masaya yatırıldı.  
1996 yılında Türkiye’de ilk olarak Shell tarafından hayata geçirilen Taşıt Tanıma Sistemi-TTS, ticari araç filolarında akaryakıt satın alımı ve filo yönetimi konularındaki problemleri yüksek teknoloji ile çözüyor. Tam otomatik bir filo ve akaryakıt yönetim sistemi olan TTS sayesinde şirketler, filolarındaki araçların akaryakıt tüketimlerini kontrol altında tutabiliyor.
Türkiye’de konusunda ilk ve lider olan Shell Taşıt Tanıma Sistemi her geçen gün daha da büyüyen, yenilenerek gelişen hizmetleri ve avantajlari ile şirketlerin güvenilir “İş Ortağı” olmaya devam ediyor. Türkiye’de ilk kez Shell tarafından 1996 yılında uygulamaya konulan Shell Taşıt Tanıma Sistemi, bugün ülkemizin dört bir tarafındaki yaklaşık 10.000 seçkin firma, 500.000’i aşkın araç tarafından kullanılıyor. Online uydu bağlantısı ile sürekli iletişim, etkin ve pratik filo yönetimi imkanı sunan Shell Taşıt Tanıma Sistemi’nin geniş hizmet ağı sayesinde, tüm Türkiye’ye yayılmış 950’yi aşkın Shell akaryakıt istasyonunda bu hizmetten yararlanılabiliyor.
 

Shell, hizmeti ile müşterilerini gülümsetiyor


Shell & Turcas, değişen perakende sektörü ve tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hizmetlerini farklılaştırmak amacı ile “Shell’e Hoş Geldiniz” müşteri deneyimi programını başlattı. Taşıt tanıma müşterilerine de istasyonlarda kendilerini özel hissedecekleri bir müşteri deneyimi sunan Shell&Turcas  “Shell’e Hoş Geldiniz” programı kapsamında  önümüzdeki dönemde birçok projeye imza atacak.

 

Bu haber 4038 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı olarak atandı... 21.05.2025
Türkiye yenilenebilir enerji kurulu gücünü 2035'e kadar 120 bin megavata çıkarmayı hedefliyor... 21.05.2025
CW Enerji Ata Sporu Yağlı Güreşin Yanında... 21.05.2025
Toyota Yeni Nesil RAV4’ün Dünya Prömiyerini Gerçekleştirdi... 21.05.2025
Aytemiz, Enerji ve Akaryakıt Sektöründe Üst Üste İkinci Kez “En Mutlu İşyeri” Seçildi!... 21.05.2025
Eksim Ventures’tan Sağlığa ve Siber Güvenliğe Yatırım!... 21.05.2025
Borusan 80. yaşını kutladığı 2024 yılını %39’luk büyüme ile tamamladı... 21.05.2025
Aksa Çanakkale Doğalgaz’da Yeni Atama... 21.05.2025
Ekol Lojistik’ten Operasyonel Deneyimi Güçlendiren Yeni Proje: Sahadasen... 21.05.2025
Honda hibrit ve elektrikli otomobil stratejilerini güncelledi... 21.05.2025
Yeni Deposu İle Alışan Dış Ticaret Süreçlerine Hız ve Verimlik Katıyor ... 21.05.2025
Enerjide "süper izin torba kanunu"nun bu hafta Meclis'e sevk edilmesi bekleniyor... 21.05.2025
Otokar, Kara Sistemlerindeki Kabiliyetlerini Bu Kez Japonya'da Tanıtacak... 21.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.