Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Doğuş Grubu Euroleague ailesine katıldı

Güncelleme :02.09.2015

Doğuş Grubu, Avrupa’nın kulüpler düzeyinde en büyük ve köklü organizasyonu olan Euroleague ailesine katılarak basketbola olan desteğini uluslararası platforma taşıyor.Sosyal sorumluluk, sosyal vatandaşlık gibi yaklaşımlar ile toplumun farklı katmanlarına gelişim ve fırsat sağlayan, sürdürülebilir platformlar yaratan Doğuş Grubu, Avrupa’nın en prestijli basketbol organizasyonu olan Euroleague’in ana sponsorlarından biri oldu.Ayrıca,Doğuş Grubu’nun Türkiye’de gerçekleştirdiği, gençlerin yaşamlarında ‘oyunda kalarak’ fark yaratmalarını, kaybetmeyi de kazanmayı da basketbol ve spor aracılığıyla deneyimlemelerini sağlayan platformu ‘Oyunda Kal’, Euroleague’in sosyal sorumluluk programı One Team aracılığıyla Avrupa’ya açılıyor.

 

Türk basketboluna değer katmak üzere önemli sosyal platformlara verdiği destekle tanınan Doğuş Grubu, Euroleague ailesine katıldı. Doğuş Grubu Euroleague iş birliğinin temelinde sosyal sorumluluğa ilişkin ortak hedeflerin yanı sıra, Doğuş Grubu şirketlerinin Turkish Airlines Euroleague Basketball ve Eurocup kapsamında üstleneceği Avrupa geneli ve yerel sponsorluklarda yer alıyor.

Her yıl, 24 takımın mücadele ettiği ve toplamda 252 müsabakaya sahne olan Turkish Airlines Euroleague’de, Türkiye’den bu sene, Fenerbahçe, Anadolu Efes, Pınar Karşıyaka ve Darüşşafaka Doğuş takımları mücadele edecek.

Euroleague Basketball Başkan ve CEO'su Jordi Bertomeu konuyla ilgili; "Toplumsal değerlere ve basketbola büyük kararlılıkla bağlı Doğuş Grubu ile girdiğimiz bu iş birliğinden gurur duyuyoruz. Bu anlaşma Euroleague'in sosyal programlarını desteklemenin yanı sıra, sporun uluslararası düzeyde tanıtılmasına da yardımcı olacaktır."dedi.

Doğuş Grubu, Marka Algı ve Gayri Maddi Varlık Yönetimi Başkanı Semih Yalman, ise konu hakkında şöyle konuştu: “Doğuş Grubu, oluşturduğu sosyal platformlar kanalıyla toplumun farklı katmanlarında değer yaratma bilinciyle, spor ve eğitimi entegre eden çeşitli projeler yürütmektedir. Bu bağlamda, 26 ülkede 250’den fazla şirketle hizmet sunan bir grup olarak, dünyanın en prestijli platformlarından biri olan Euroleague Avrupa Basketbol Ligi ile işbirliği yapmak bizim için gurur verici. Bu vasıtayla uluslararası arenada atmış olduğumuz önemli adımlara bir yenisini daha eklerken, paydaşlarımızla daha etkin bir iletişim kurmayı hedefliyoruz. Türk ve Avrupa basketboluna değer katacağına inandığımız iş birliğimizin her iki taraf için uzun vadeli ve başarılı bir deneyim olmasını temenni ediyoruz. Bu vesile ile Euroleague tarafında takdir gören, gençlere fırsat yaratılması amacıyla yola çıkan Şahenk İnisiyatifi bünyesindeki Oyunda Kal platformunu da yurtdışına taşımayı hedefliyoruz.”

“Oyunda Kal” platformu One Team ile Avrupa’ya açılıyor


Doğuş Grubu bünyesinde Şahenk İnisiyatifi’ne bağlı olarak faaliyet gösteren ve çocukları zararlı alışkanlıklardan uzak tutarak spora ve basketbola yönlendiren “Oyunda Kal” platformu, Euroleague’in sosyal sorumluluk programı olan ‘One Team’ ile birlikte eğitim ve sporu entegre ettiği projelerini Avrupa’ya taşıyor. Uluslararası platformlarda aldığı prestijli ödüllerle adından söz ettiren“Oyunda Kal” ile bugüne kadar Türkiye'de 40basketbol sahası inşa edilerek veya mevcut sahalar yenilenerek 25.000’i aşkın çocuğun basketbolla buluşmasına katkıda bulunuldu. Oyunda Kal platformu, bir sonraki adım olarak One Team ile ortak amaçlar çerçevesinde Türkiye genelinde ulaştığı başarıyı mevcut çalışmalarını Avrupa’ya taşıyarak yaygınlaştırmayı hedefliyor.

Euroleague tarafından başlatılan sosyal sorumluluk programı One Team, kulüpler ve toplum arasındaki bağı güçlendirmek amacıyla risk gruplarına, sosyal etkileşim ve eğitim programlarıyla ulaşıyor.
 

 

Bu haber 3074 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.