Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Aygaz Tüpgaz’dan “Evde Şef Başına”

Güncelleme :03.02.2016

Türkiye’nin en çok tercih edilen markası Aygaz, Tüpgaz’ın daha geniş kitlelere ulaşması amacıyla “Evde Şef Başına” başlıklı yeni bir reklam projesi başlattı.
Gençleri hedefleyen ve dijital medya üzerinden yürütülen projede, ünlü oyuncu Fırat Albayram rol aldı. Projede, Fırat Albayram’ın hayat verdiği Şef Şefik karakteri, arkadaşlarıyla girdiği bir iddia sonrasında, Aygaz tüp kullanmadan evdeki her malzemeyi, her türlü cihazla pişirebileceğini ispatlamaya çalışıyor.

 

Türkiye’nin en çok tercih edilen tüpgaz markası Aygaz, ünlü oyuncu Fırat Albayram’ın yer aldığı eğlenceli bir projeye imza attı. Başta gençler olmak üzere geniş bir kitleyi hedefleyen ‘Evde Şef Başına’ projesinde, Fırat Albayram’ın hayat verdiği “Şef Şefik” karakteri, arkadaşlarıyla girdiği iddia üzerine Aygaz tüp’ü kullanmadan evdeki her malzemeyi, her türlü cihazla pişirebileceğini göstermeye çalışıyor.
Yarım asırı aşkın bir süredir evlerin vazgeçilmez unsuru olan Aygaz Tüpgaz, bu defa sekiz farklı bölümden oluşan absürt bir komedi projesi ile karşımızda.
Proje kapsamında; Şef Şefik elektrikli battaniyede yumurta, kettle’da kek, buharlı ütüde makarna, saç düzleştiricide balık gibi birbirinden farklı, komik deneysel yöntemler ile yemekleri pişirmeye çalışıyor. Her defasında zor anlar yaşayan ve girdiği iddiayı kaybeden Şef Şefik, en doğru yöntem olan Aygaz Tüp ile yemek pişirme seçeneğini izleyicilere sunuyor.
Projenin yaratıcı ajansı The King ve oyuncu Fırat Albayram Aygaz’la çalışmanın çok keyifli ve rahat olduğunu ifade ederken, bu projede yenilikçi yaklaşımıyla kendilerine destek olan tüm marka yöneticilerine ayrı ayrı teşekkür ettiklerini belirtti.

Reklam Künyesi
Marka: Aygaz Tüpgaz
Marka Pazarlama Direktörü: Ercüment Polat
Marka Pazarlama Müdürü: Zeki Kıroğlu
Marka Pazarlama Yöneticisi: Özge Ağar Uysal
Marka Pazarlama Sorumlusu: Melis Deniz
Ajans: The King
Ajans Başkanı/Kreatif Direktör: Burak Demiral
Yaratıcı Ekip: Taci Yalçın, Mert Ülkümen, Ömer Harmankaya
Marka Yöneticisi: Oğuz Kocaer
Ajans Prodüktörü: Deniz Coşkun
Prodüksiyon: 216 Production
Yönetmen: Rıza Alkuzey
Yapımcı: Ümit Aydın
Medya Planlama Ajansı: KoçZer
Marka Yöneticisi: İlke Lengerli
Marka Sorumlusu: Yağmur Yüksel

 

 

Bu haber 4113 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Azerbaycan ve Macaristan'dan gaz hamlesi... 12.12.2025
SOCAR Türkiye ve ODTÜ iş birliğiyle yeni bir gelişim programı başlıyor... 12.12.2025
Mercedes-Benz ve WTA, Tenisin Küresel Sahnesini Şekillendirecek İş Birliğini Duyurdu... 12.12.2025
OSD, Türkiye Otomotiv Ana Sanayi Sürdürülebilirlik Raporu’nu Yayınladı!... 12.12.2025
YASED: Yılın İlk 10 Ayında 11,6 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.12.2025
Scania’nın Yeni Nesil Satış ve Servis Merkezi Şekerpınar’da Hizmete Başlıyor ... 12.12.2025
Ford Otosan ve Tohum Otizm Vakfı’ndan Otomotivde Bir İlk... 12.12.2025
Petlas Türkiye Zirai Lastik Pazarında da Lider! ... 12.12.2025
Uludağ Enerji, Çocuklara Enerji Tasarrufunu Deneyimleterek Öğretiyor... 12.12.2025
Akkuyu NGS İnşaat Bölgesinde Kapsamlı Acil Durum Tatbikatı Gerçekleştirildi... 12.12.2025
Dünya genelinde elektrikli araç satışları 18,5 milyona ulaştı... 12.12.2025
EPDK depolamalı yatırımları geciktiren 5 şirketin proje ruhsatlarını iptal etti... 12.12.2025
TPAO’nun 4 il için petrol arama ruhsatı süresi uzatıldı... 12.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.