Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Mercedes-Benz E sınıfının tercihi, Goodyear lastikleri oldu!

Güncelleme :15.04.2016

Mercedes-Benz, E sınıfı araçları için, Goodyear’ın yeni ultra yüksek performans lastiği Eagle F1 Asymmetric 3 lastiklerini tercih ediyor.

 

Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear’ın Eagle F1 Asymmetric 3 lastikleri, Mercedes-Benz E sınıfının orijinal ekipman lastiği olarak kullanılacak. Goodyear’ın yeni ultra yüksek performans lastiği Eagle F1 Asymmetric 3, dinamik bir görünüm ile sıra dışı performans, konfor ve güvenlik sağlayan Mercedes-Benz E sınıfının güçüne güç katacak.

Goodyear’ın Run On Flat teknolojisine sahip ve Mercedes-Benz için özel olarak üretildiğini gösteren ‘MO Extended’ işaretini taşıyan lastikleri, 17 ile 20 inç arasında jant büyüklüğüne, 225 ile 275 arasında kesit genişliğine ve 30 ile 55 arasında seri numarasına sahip.

Goodyear’ın yeni nesil teknolojiyle üretilen Eagle F1 Asymmetric 3 lastikleri ile Mercedes Benz-E serisi, mükemmel bir yol tutuşun yanı sıra yüksek performans sağlayacak. Eagle F1 Asymmetric 3, sahip olduğu üstün frenleme, güçlü sürüş hakimiyeti, kuru ve ıslak zeminde kontrol yeteneğiyle Mercedes-Benz E sınıfı gibi güçlü otomobillerin performansını daha üst seviyelere çıkarmaktadır.*

Yeni Eagle F1 Asymmetric 3’ün, Mercedes-Benz E-Sınıfı gibi güçlü otomobillerin orjinal ekipmanı olarak seçilmesinden ötürü son derece mutlu olduklarını ifade eden Goodyear Marka Direktörü Martijn De Jonge, “ Eagle F1 Asymmetric 3, UYP segmentinde şu ana kadar ürettiğimiz en iyi lastik ve bu lastiği daha da geliştirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Mühendislerimiz tarafından geliştirilen yeni nesil teknolojiler, bir yandan kuru ve ıslak zeminde üstün performans sağlarken diğer yandan orijinal ekipman üreticilerinin ve sürücülerin günümüzde en çok önem verdiği konu olan yakıt verimliliğinden de ödün vermiyor” dedi.

Eagle F1 Asymmetric 3 lastiklerinin geliştirilmesi sırasında 1200’ü açık yol koşulları olmak üzere toplamda 5000’den fazla test gerçekleştirdiklerinin altını çizen De Jonge, “Aynı zamanda beş farklı ülkedeki beş test merkezinde yapılan 36,000 saatlik mühendislik testleri sonucunda Eagle F1 Asymmetric 3 lastiklerimizi geliştirdik” dedi.
 

 

Bu haber 7320 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.