Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

İDO ile araçlı yolculuklarda OPET’ten yakıt puan fırsatı

Güncelleme :03.08.2016

Deniz ulaşımının güçlü markası İDO ile akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET, güçlerini birleştirerek yeni bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında 1 - 31 Ağustos tarihlerinde İDO ile araçlı yolculuk yapan misafirler, OPET’te 5 TL değerinde yakıt puan kazanacaklar.

 

Eskihisar-Topçular, Sirkeci-Harem, Yenikapı-Bandırma, Yenikapı-Bursa, Yenikapı-Yalova ve Pendik- Yalova hatlarında, İDO ile araçlı seyahat edenlere 5 TL değerinde yakıt puan hediye ediliyor. Yakıt puanlar, OPET istasyonlarında 30 Eylül 2016 tarihine kadar tek seferde yapılacak 100TL ve üzeri benzin veya motorin alışverişlerinde harcanabilecek.
Kampanyada hediye edilen yakıt puanların şifreleri, Eskihisar-Topçular ve Sirkeci - Harem hatlarında gişelerde araç geçişi sırasında; Yenikapı - Bandırma, Yenikapı-Bursa, Yenikapı-Yalova ve Pendik-Yalova hatlarında ise iskelelerdeki bilet kontrol noktalarında broşürler ile dağıtılıyor olacak. Kampanya ile ilgili detaylı bilgi www.opet.com.tr ve www.ido.com.tr’de...

İDO YENİLİKLERİNE DEVAM EDİYOR


29 yıldır deniz ulaşımında faaliyet gösteren ve misafirlerinin beklentilerine yönelik çalışmalarına devam eden İDO’nun, Eskihisar- Topçular feribotlarında başlattığı her şey dahil hizmeti de tüm hızıyla devam ediyor. İDO sunduğu ücretsiz açık büfe hizmeti, çocuk oyun alanları, çocuk aktiviteleri (boyama kitabı vb ) ve ücretsiz masaj koltukları gibi yeniliklerle 30 dakika süren Eskihisar-Topçular seferi sırasında misafirlerine 5 yıldızlı konfor hissi yaşatıyor. Döner sandviç ve köfte sandviç gibi lezzetlerin de eklendiği zengin açık büfe menüsü ile İDO, misafirlerinin kendilerini ev sıcaklığında hissetmelerini sağlıyor.

OPET İLE ‘KUSURSUZA YOLCULUK’


Yeni ürün ve hizmetleri, hızla gelişen istasyon ağı ve sosyal sorumluluk yaklaşımıyla hareket eden OPET’in SUNPET markası ile birlikte 1500’ü aşkın istasyonu bulunuyor. KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre dokuz yıl aralıksız müşterinin en çok memnun kaldığı marka seçilen OPET, yeni ölçümleme sistemi ‘Türkiye Müşterinin Sesi’ Araştırması’nda sektörün müşteri bağlılık seviyesi en yüksek markası seçildi. OPET, “Kusursuza Yolculuk” yaklaşımı ile bu iddiasını koruyarak, yepyeni projeler, ürün ve hizmetlerle müşterisinin yanında olmaya devam edecek.

Bu haber 5546 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.