Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Pegasus’tan Türkiye’nin ilk Instagram Stories kampanyası

Güncelleme :07.09.2016

Pegasus Hava Yolları, Türkiye’de Instagram’ın yeni stories özelliğini kullanarak kampanya yapan ilk marka oldu.
 

Misafirlerine yeni seyahatler için ilham ve imkân veren Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayolu Pegasus, 29-30 Ağustos tarihlerinde gerçekleştirdiği son kampanyası ile bir ilke imza attı ve Türkiye’de Instagram’ın yeni “Stories” özelliğini kullanarak satış kampanyası yapan ilk marka oldu.

Kampanyaya katılmak için Pegasus, Instagram hesabının Stories bölümünde yayınlanan kısa videoları takip edilmesi istendi. 8 farklı videoda 8 haneli indirim kodunu oluşturan harf ve rakamlar Türkiye’nin farklı lezzet görüntülerinin yer aldığı kısa videolara gizlenmişti. Pegasus’un Instagram Stories üzerinden işleyen bu kampanyasında şifreyi edinen misafirler, yüzde 20 indirimli uçma fırsatı yakaladı.

Tüm iletişim çalışmalarında sosyal medya kanallarını etkin biçimde kullanan Pegasus, sosyal medya iletişiminde 2 temel konuya odaklanıyor. Birincisi, misafirleri Pegasus’un kampanya ve fırsatlarından haberdar ederek, onlara ilham vermek; ikincisi, sosyal medya üzerinde Pegasus’la ilgili paylaşılan tüm içerikleri detaylı analiz ederek, misafirlerin soru ve sorunlarına hızlıca cevap bulmaya çalışmak. Facebook, Twitter, Instagram, Foursquare, Youtube ve Google+ hesaplarını aktif olarak kullanan Pegasus, dijital gelişmeleri yakından takip ederek, iletişim çalışmalarına entegre eden ilk markalardan. Dijital varlığının üzerine uzun yıllardır ciddi yatırımlar yapan Pegasus Hava Yolları’nın Facebook’ta 1,2 milyon, Twitter’da 228 bin ve Instagram’da ise 79 bin takipçisi bulunuyor.

Pegasus’un 2,5 yıldır yayında olan mobil uygulamaları ise App Store ve Play Store’da toplamda 3 milyon indirilme sayısına ulaştı. Temmuz 2016 itibari ile mobil kanal satışlarının toplam satışlar içindeki payı yurtiçinde yüzde 18,7’ye, yurtdışında ise yüzde 8,3’e yükseldi. Temmuz 2015’te bu oranlar yurtiçinde yüzde 11,1, yurtdışında ise yüzde 4,4 olarak gerçekleşmişti.


 

 

Bu haber 5552 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
2025 Yılı Elektrikli Modellerin Gerçek Menzil Sonuç Raporu Açıklandı... 12.08.2025
PETDER'in Yeni Yönetim Kurulu EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz’ı Ziyaret Etti... 12.08.2025
MAN’ın Başarılı Yetkili Servisleri Ödüllerini Aldı... 12.08.2025
Raben Group, Türk İhracatçısını Avrupa’da İleriye Taşıyacak... 12.08.2025
SOCAR Türkiye, ölçüm ve denetim süreçlerini İHA teknolojisiyle dönüştürüyor... 12.08.2025
AKO Akü yüzde 100 geri dönüşüm sağlıyor... 12.08.2025
CW Enerji Çatılarda Güneş Enerjisi ile Geleceği İnşa Ediyor... 12.08.2025
Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in İlk 7 Aylık Verilerini Açıkladı!... 12.08.2025
Aytemiz Yeni İletişim Ajansı Brandfocus... 12.08.2025
Socar Türkiye 14.Türek ve IV. Azerbaycan Enerji Forumu Çalışmalarına Destek Oluyor... 12.08.2025
Jeotermal sektöründen “taban fiyat 8 cent olsun” talebi... 12.08.2025
Renault Trucks Türkiye’den Global Arenaya: Özgür Fırat’a Uluslararası Görev... 12.08.2025
Enerjisa Enerji, 2025 ‘in ilk yarısında güçlü performans ve stratejik yatırımlarıyla öne çıktı... 12.08.2025
Biyorem’den akaryakıt sektörüne çözüm sunan ürünler... 12.08.2025
YASED: Yılın İlk 6 Ayında Türkiye’ye 6,3 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.08.2025
İstanbul Jet’in, Ulusal ve Uluslararası Kredi Notlarına Güçlü Onay... 12.08.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik, “Gayrimenkulün Enerjisi 2025- İlk Yarı Raporunu” Açıkladı... 12.08.2025
OPEC'in ham petrol üretimi temmuzda günlük 263 bin varil arttı... 12.08.2025
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu'nun tam kapasite çalışmaya başlaması ehemmiyet arz etmektedir... 12.08.2025
Yusufeli HES yılda 2,5 milyon kişinin elektrik ihtiyacını karşılıyor... 12.08.2025
Kâmil Koç’tan Önemli Güvenlik Duyurusu... 12.08.2025
ZF küresel mega trendleri değerlendiriyor: Binek Araçlar Şasi Teknolojileri Lideri... 12.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.