Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

83 Temsa yetkili servisi buluştu

Güncelleme :20.12.2016

TEMSA yetkili servisleri 2017 hedeflerine odaklandı

 

Türkiye otobüs pazarının lideri TEMSA, 83 yetkili servislerinden 130 kişinin katıldığı bir toplantı gerçekleştirdi.

Yetkili servislerin buluşma toplantısına TEMSA Satış Sonrası Hizmetler ve Yedek Parça Direktörü Cüneyt Tekgül, Yurtiçi Satış Direktörü Murat Anıl, Yurtiçi Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Süleyman Yurt ve Yedek Parça Müdürü Şafak Pesen katıldı.

TEMSA, her süreçte müşterisinin yanında


Toplantının açılış konuşmasını yapan TEMSA Satış Sonrası Hizmetler ve Yedek Parça Direktörü Cüneyt Tekgül, 2016 yılında yaşanan tüm zorluklara rağmen başarılı bir dönemi geride bıraktıklarını belirterek, “Otobüs pazarında en geniş ürün gamına sahip bir marka olarak, müşterilerimizin her süreçte yanında olmaya çaba gösteriyoruz. Satış sonrası hizmet tarafında da iş ortağı olma anlayışı ile en uygun ekonomik çözümleri sunmaya gayret ediyoruz. Bu anlayış bizi otobüs pazarında liderliğe taşıyan en önemli unsurlar arasında yer alıyor. Ayrıca TEMSA, müşterisini sahada en iyi dinleyen markalar arasında yer alıyor. Bu da yeni ürün geliştirmede ve müşteri ihtiyaçlarına hızlı çözümler üretmede TEMSA’yı öne çıkarıyor. 2016 yılı müşteri memnuniyeti düzeyinde de TEMSA’nın en başarılı olduğu yıl olarak dikkat çekiyor. Yüzde 100 müşteri memnuniyeti TEMSA’nın en önemli ilkesi. 2017 yılında da yetkili servislerimizle birlikte iş ortağı anlayışı ve yüzde 100 müşteri memnuniyeti çerçevesinde lider marka konumumuzu sürdüreceğimize inanıyoruz. TEMSA’yı güçlü yapan siz yetkili servislerin verdiği destek ve çalışma azmi. Sağladığınız katkılar ve çabalar için teşekkür ediyor, yeni yılın da hepimize hayırlar getirmesini diliyorum” dedi.
Yurtiçi Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Süleyman Yurt ve Yedek Parça Müdürü Şafak Pesen Üstün, 2016 yılının değerlendirmesini yaparak, 2017 yılı hedeflerinden bahsettiler.

Toplantının ikinci gününde ise 2016 yılında pazara sunulmuş olan araçların servisler tarafından incelenerek, nelerin daha iyi yapılabileceği konusunda ürün çalıştayı gerçekleştirildi. Günün son oturumunda, servislerle birebir Servis-Satış Sonrası Hizmetler-Yedek Parça oturumları gerçekleştirildi.
 

 

Bu haber 4065 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Tamsan Kompresör, Sektördeki 45 Yıllık Başarısını Çok Önemli Bir Ortaklık ve Güçlü Adımlarla Geleceğe Taşıyor ... 13.10.2025
Siemens Türkiye, Gebze Fabrikası'nda 100.000’inci Orta Gerilim Panosunu Üretti... 13.10.2025
Özbekistan'da Düşük Güçlü Nükleer Enerji Santrali İçin İlk Adım Atıldı ... 13.10.2025
YASED: Yılın İlk 8 Ayında Türkiye’ye 10,6 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 13.10.2025
KRONE, Logistech Fuarı’nda Yenilikçi Treyler Çözümleri ile Yerini Aldı... 13.10.2025
Omsan Logistics, Malatya-Nurdağı hattında seferlere başlıyor... 13.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.