Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Brisa, Sürdürülebilir Mağaza Projesiyle Kadınların Liderliğinde Çevreye Değer Sunuyor

Güncelleme :15.02.2017

 Brisa, lastik sektöründe kadın profesyonellerin güçlü bir varlık sergilemesine destek olacak ve hayatlarına değer katacak projeler yürütüyor. Brisa, iş ortaklarının satış noktalarında görev alan kadın çalışanların mesleki ve bireysel gelişimlerine yönelik başlattığı “Müşterinin Kahramanları” sertifika programı kapsamında “Sürdürülebilir Mağaza” projesi düzenledi. Projenin kahramanı, ağaçlandırma ile çevreye katkı sunulması ve farkındalığın artırılmasını hedefleyen “Bir Fidan, Bir Nefes” projesi ile Brisa’nın iş ortaklarından İzmir Dalita Otopratik mağazasından Betül Demirel oldu.

 

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, hem kadınları güçlendirme alanındaki çalışmalarını derinleştirmek hem de müşteri deneyimini zenginleştirmek adına 2016 yılında başlattığı “Müşterinin Kahramanları” adlı Müşteri Deneyimi Uzmanı Sertifika Programı’nın bir devamı olarak “Sürdürülebilir Mağaza” projesi düzenledi. 

Brisa, iş ortaklarının satış noktalarında görev alan kadınların mesleki ve bireysel gelişimi için kurguladığı programın ilk mezunlarından, hem sürdürülebilir bir bakış açısıyla çevresel fayda sunacak hem de müşteri deneyimini zenginleştirecek projeler yaratmasını istedi. Çevreyi koruma, farkındalık yaratma, ihtiyaç sahibi olan bir gruba fayda sunma ve süreklilik kriterlerine göre değerlendirilen “Sürdürülebilir Mağaza” projesinin kahramanı “Bir Fidan, Bir Nefes” projesiyle Dalita Otopratik mağazasından Betül Demirel oldu. 

 “Sürdürülebilir Mağaza” projesinin Brisa’nın değerlerini sektör çapında yaygınlaştırmak açısından önem taşıdığına değinen Brisa Perakendecilik Direktörü Oğuzhan Avdan, “Brisa olarak satış ve servis deneyimini mükemmel hale getirerek, mağazalarımızın sadece satın alma noktası olarak değil; lastik ve araçla ilgili her konuda uzman bilgi alma noktası olarak görülmesini amaçlıyoruz. Bu kapsamda iş ortaklarımızla da güçlü bir işbirliği içerisinde çalışıyoruz. 2016 yılı itibariyle başlattığımız Müşterinin Kahramanları sertifika programı ve Sürdürülebilir Mağaza projesiyle de şirketimizin müşteri deneyimi yaratma ve sürdürülebilirlik stratejisinin iş ortaklarımız nezdinde yaygınlaşmasını sağlıyoruz. Aynı zamanda sektörümüzdeki kadın profesyonelleri bu alana liderlik etmeye ve yeni fikirler üretmeye teşvik ediyoruz. Sertifika programımız ve projenin ilk yılında sağladığı başarı da doğru yolda olduğumuzun bir göstergesidir. Hedefimiz müşteri deneyimine, iş ortaklarımızın gelişimine, çevreye ve topluma sunduğumuz değeri uyguladığımız eğitim programlarımızla zenginleştirmektir” dedi.

Brisa’nın iş ortaklarından Dalita Otopratik Müşteri Deneyimi Uzmanı Betül Demirel, “Lastik sektöründe çalışmak benim için bir tercih değil tutkuydu. Brisa’nın bize özel olarak hayata geçirdiği Müşterinin Kahramanları programı sayesinde bir özgüven tazelemesi yaptığımızı, aldığımız eğitimler sonucunda, hızlı ve pratik sorun çözme yeteneğimizin de ilerlediğini söyleyebilirim. Bize “Müşteri Deneyimi Uzmanı” unvanı verilmesiyle ile birlikte, işime olan bağlılığım daha da arttı. Müşterilerimize kendimi bu şekilde tanıttığımda, onlardan da farklı bir ilgi görüyorum” dedi. 

Betül Demirel, “Bir Fidan, Bir Nefes” projesi ile bir yandan çevreye fayda sunarken bir yandan da liderlik ettiği sürdürülebilir mağaza girişimiyle iş sürekliliğine katkı sağlıyor. Proje kapsamında Dalita Otopratik mağazasından dört adet lastik alan Brisa müşterileri adına TEMA Vakfı aracılığıyla ağaç dikiliyor. Aynı zamanda Brisa müşterilerine SMS aracılığıyla ulaşılarak çevresel farkındalık iletişimi yapılıyor. Proje ile Betül Demirel, görev aldığı Dalita Otopratik mağazasında sürdürülebilirlik odaklı bir dönüşüm de başlattı. Kağıt, enerji vb. kaynakların kullanımından tasarruf edecek şekilde mağaza operasyonları yeniden şekillendirildi. Tüm mağaza çalışanları adına fidan dikildi ve mağazaya getirilen fidanlarla da projenin iletişimi devam ettiriliyor. Demirel’in liderliğinde bu proje kapsamında 1 yıl içerisinde 2.000 kişiye ulaşılması hedefleniyor.

 

Bu haber 5068 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.