Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Aygaz, müşteri bağlılığında sektörünün bu yıl da birincisi

Güncelleme :20.03.2017

Aygaz, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos ortaklığıyla ikinci kez düzenlenen ve müşteri bağlılığının ölçümlendiği Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında tüpgaz ve otogaz segmentlerinde bu yıl da birinci olarak liderliğini sürdürdü.
 

Aygaz, bu yıl ikinci kez düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında LPG sektörünün tüpgaz ve otogaz segmentlerinde “müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka” seçilerek iki yıl üst üste birinci oldu.

KalDer ve IPSOS ortaklığında yürütülen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) Araştırması 2016 yılında Türkiye ekonomisine yön veren 20 sektörün kalite odaklı oyuncularını belirledi. Bugüne kadar sektöründe birçok beğeni ve ödüle layık görülen Aygaz, müşteri bağlılığı araştırmasında bu yıl da tüpgaz ve otogaz sektörlerinde birinciliği elde etti.

Ödülle ilgili değerlendirmede bulunan Aygaz Genel Müdürü Gökhan Tezel, “Aygaz olarak yarım asrı aşkın süredir müşterilerimize en kaliteli ürünü, en iyi hizmet anlayışıyla sunmak için tüm gücümüzle çalışıyoruz. Müşterilerimizin markamıza olan bağlılığı ve güveni, sunduğumuz ürün ve hizmetlerin kalitesini her geçen gün daha da geliştirmemiz için bizi teşvik ediyor. “Türkiye Müşterinin Sesi” araştırması da bu anlamda firmaların bulundukları sektörlerdeki genel müşteri sadakatini ve trendlerini görebilmeleri, markaya bağlılığı etkileyen unsurları belirleyebilmeleri için büyük önem taşıyor. İkinci kez müşterilerimiz tarafından birinciliğe layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Markamıza gösterilen ilgiye, bizi başarıya taşıyan çalışanlarımıza, ülkemizin dört bir yanındaki bayilerimize ve tüm paydaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi.

TMS araştırması Şubat – Aralık 2016 döneminde 18 yaş üzeri toplam 21 bin 533 kişi ile telefonla anket yöntemi (CATI) de dahil olmak üzere 340 bini aşkın tüketiciyle temas edilerek gerçekleştirildi. TMS endeksi, tüketicilerin davranışsal (geçmiş) ve tutumsal (gelecek) eğilimleri analiz edilerek belirlendi ve Araştırma kapsamında her bir sektördeki marka, pazar paylarına uyum gözetilerek ve gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlandı.
 

 

Bu haber 4502 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Azerbaycan ve Macaristan'dan gaz hamlesi... 12.12.2025
SOCAR Türkiye ve ODTÜ iş birliğiyle yeni bir gelişim programı başlıyor... 12.12.2025
Mercedes-Benz ve WTA, Tenisin Küresel Sahnesini Şekillendirecek İş Birliğini Duyurdu... 12.12.2025
OSD, Türkiye Otomotiv Ana Sanayi Sürdürülebilirlik Raporu’nu Yayınladı!... 12.12.2025
YASED: Yılın İlk 10 Ayında 11,6 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.12.2025
Scania’nın Yeni Nesil Satış ve Servis Merkezi Şekerpınar’da Hizmete Başlıyor ... 12.12.2025
Ford Otosan ve Tohum Otizm Vakfı’ndan Otomotivde Bir İlk... 12.12.2025
Petlas Türkiye Zirai Lastik Pazarında da Lider! ... 12.12.2025
Uludağ Enerji, Çocuklara Enerji Tasarrufunu Deneyimleterek Öğretiyor... 12.12.2025
Akkuyu NGS İnşaat Bölgesinde Kapsamlı Acil Durum Tatbikatı Gerçekleştirildi... 12.12.2025
Dünya genelinde elektrikli araç satışları 18,5 milyona ulaştı... 12.12.2025
EPDK depolamalı yatırımları geciktiren 5 şirketin proje ruhsatlarını iptal etti... 12.12.2025
TPAO’nun 4 il için petrol arama ruhsatı süresi uzatıldı... 12.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.