Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa'ya İngiltere'den 'En İyi Müşteri Hizmetleri' Ödülü...

Güncelleme :28.06.2018

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, Best Business Awards'ta "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
 

Türkiye'nin lider enerji şirketi Enerjisa, birçok üst düzey şirketin değerlendirildiği İngiltere'nin en önemli organizasyonlarından biri olan Best Business Awards'ta ödül kazandı. Birçok firmanın CEO veya üst düzey yöneticilerinin ödül jürisinde yer aldığı Best Business Awards'ta 22 kategoride ödüller sahiplerini buldu. Enerjisa, 'En İyi Müşteri Hizmetleri Ödülü'nü kazanarak, müşteri hizmetleri alanındaki başarısını uluslararası alanda da tescillemiş oldu.

İnsan odaklı çalışma anlayışını sürdürüyoruz


Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Murat Pınar, çok kanallı bir yapıyla müşterilere dokunmaya, her alanda hizmet ve çözüm üretmeye büyük bir önem verdiklerini belirtti. Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin müşteri odaklı çalışma anlayışına vurgu yapan Pınar, “AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar dağıtım bölgelerimizdeki 20 milyon nüfusa en iyi hizmeti vermek için müşterilerimize dokunduğumuz kanalları çeşitlendirmenin yanı sıra mevcut olanlarda da hizmet kalitemizi sürekli artırmayı hedefliyoruz. 800 çağrı merkezi çalışanımızın hizmet verdiği çağrı merkezlerimizde 20 saniyenin altında bağlanma hızıyla müşterilerimizi dinliyoruz. Dijitalizasyonu tüm süreçlerimizde kullanıyor, entegre kanal yönetimi yapıyoruz. Çağrı merkezimizden, sosyal medya veya mobil uygulamamızdan gelen talepleri tek bir çatı altında mükemmellik hedefi ile yönetiyoruz.Uluslararası standartlarda iş dünyasının temsilcilerinin juride bulunduğu bu değerli ödülü almak bizler için gurur verici ve ne kadar doğru bir yolda olduğumuzun en önemli göstergesi” dedi.

Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin sunduğu hizmetler arasında; AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar olmak üzere 3 bölgede 20 milyon nüfusa elektrik kesintilerini bildirmek için kısa mesaj göndermenin yanı sıra elektrik kesintisi, sokak aydınlatma talebi gibi pek çok işlemi yapabilecekleri sektöründe ilk olan mobil uygulama da bulunuyor. Bunları gerçekleştirirken elektrik enerjisi sektöründe, abonelikten müşteriliğe uzanan bir farkındalık oluşturmayı amaçlayan Enerjisa, yarattığı dijital çözümlerle müşterilerin hayatlarını kolaylaştırıyor. Sosyal medya destek hesapları ile de müşterilerine dokunan Enerjisa Dağıtım Şirketleri, twitter üzerinden müşteri başvurularını alarak hızla çözüme ulaştırmak için gerekli aksiyonları alıyor.

 

 

Bu haber 4605 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Rosatom, Brics Atom Enerjisi Platformu Uzmanlarıyla Düzenlenen Oturuma Katıldı... 31.05.2025
Aygaz 100+ Oktan’ın Yeni Reklamında Yüksek Performans ve İstikrar Öne Çıkıyor... 31.05.2025
İzmir, temiz enerji alanında uluslararası buluşmalara ev sahipliği yaptı... 31.05.2025
Petrol Ofisi Türkiye'nin en değerli akaryakıt markası ... 31.05.2025
Estasyon, Ovolt ve Sharz.net Şarj İstasyonlarında Güçlerini Birleştirdi... 30.05.2025
Perakende Güneşi ödülleri sahiplerini buldu... 30.05.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Sıfır Gibi Motor programı yeni tesisinde müşterilerine daha da hızlı ve kaliteli hizmet sunuyor... 30.05.2025
Milangaz Otogaz’dan 120 TL yakıt puan fırsatı... 30.05.2025
Petrol Ofisi Grubu UTTS'de 2500 istasyona ulaştı... 30.05.2025
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Isuzu CNG Otobüslerle Tanıştı... 30.05.2025
Rosatom Kırgızistan’a Teknesyum-99m Jeneratörleri Tedarik Edecek... 30.05.2025
Astor Enerji, "Türkiye'nin En Güçlü ve En Değerli Markaları" arasında yerini aldı... 30.05.2025
Enerjisa Dağıtım Çağrı Merkezlerinden rekor hızda hizmet: 6,2 milyon çağrı, saniyeler içinde yanıtlandı... 30.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.