Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa'ya İngiltere'den 'En İyi Müşteri Hizmetleri' Ödülü...

Güncelleme :28.06.2018

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, Best Business Awards'ta "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
 

Türkiye'nin lider enerji şirketi Enerjisa, birçok üst düzey şirketin değerlendirildiği İngiltere'nin en önemli organizasyonlarından biri olan Best Business Awards'ta ödül kazandı. Birçok firmanın CEO veya üst düzey yöneticilerinin ödül jürisinde yer aldığı Best Business Awards'ta 22 kategoride ödüller sahiplerini buldu. Enerjisa, 'En İyi Müşteri Hizmetleri Ödülü'nü kazanarak, müşteri hizmetleri alanındaki başarısını uluslararası alanda da tescillemiş oldu.

İnsan odaklı çalışma anlayışını sürdürüyoruz


Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Murat Pınar, çok kanallı bir yapıyla müşterilere dokunmaya, her alanda hizmet ve çözüm üretmeye büyük bir önem verdiklerini belirtti. Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin müşteri odaklı çalışma anlayışına vurgu yapan Pınar, “AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar dağıtım bölgelerimizdeki 20 milyon nüfusa en iyi hizmeti vermek için müşterilerimize dokunduğumuz kanalları çeşitlendirmenin yanı sıra mevcut olanlarda da hizmet kalitemizi sürekli artırmayı hedefliyoruz. 800 çağrı merkezi çalışanımızın hizmet verdiği çağrı merkezlerimizde 20 saniyenin altında bağlanma hızıyla müşterilerimizi dinliyoruz. Dijitalizasyonu tüm süreçlerimizde kullanıyor, entegre kanal yönetimi yapıyoruz. Çağrı merkezimizden, sosyal medya veya mobil uygulamamızdan gelen talepleri tek bir çatı altında mükemmellik hedefi ile yönetiyoruz.Uluslararası standartlarda iş dünyasının temsilcilerinin juride bulunduğu bu değerli ödülü almak bizler için gurur verici ve ne kadar doğru bir yolda olduğumuzun en önemli göstergesi” dedi.

Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin sunduğu hizmetler arasında; AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar olmak üzere 3 bölgede 20 milyon nüfusa elektrik kesintilerini bildirmek için kısa mesaj göndermenin yanı sıra elektrik kesintisi, sokak aydınlatma talebi gibi pek çok işlemi yapabilecekleri sektöründe ilk olan mobil uygulama da bulunuyor. Bunları gerçekleştirirken elektrik enerjisi sektöründe, abonelikten müşteriliğe uzanan bir farkındalık oluşturmayı amaçlayan Enerjisa, yarattığı dijital çözümlerle müşterilerin hayatlarını kolaylaştırıyor. Sosyal medya destek hesapları ile de müşterilerine dokunan Enerjisa Dağıtım Şirketleri, twitter üzerinden müşteri başvurularını alarak hızla çözüme ulaştırmak için gerekli aksiyonları alıyor.

 

 

Bu haber 4687 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.