Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Türkiye’nin en itibarlı akaryakıt markası yine değişmedi: OPET

Güncelleme :29.06.2018

Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün akademik denetimi altında ve raportörlüğünde, Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi 2017 Araştırması’na göre OPET,  bir kez daha Akaryakıt Sektörü’nün En İtibarlı Markası seçildi. Yüksek kaliteli hizmet ve ürünleri, uzun soluklu sosyal sorumluluk projeleri ile akaryakıt markasından çok hizmet markası olarak konumlanan OPET, 3’üncü kez bu ödülün sahibi oldu.

Türkiye’nin yenilikçi akaryakıt dağıtım şirketi OPET, Türkiye İtibar Akademisi (TİE) tarafından bu yıl 7’ncisi ölçümlenen  “Türkiye İtibar Endeksi Araştırması”nda, bir kez daha sektöründe “Türkiye'nin En İtibarlı Markası” seçildi. 20 farklı sektörün incelendiği araştırma, 1  Şubat- 30 Nisan 2018 tarihleri arasında bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi ile 5 bin kişi ile gerçekleşti. Araştırma anketine katılanların yüzde 38,4’ü ‘Akaryakıt sektörünün en itibarlı şirketi hangisidir?’ sorusuna OPET yanıtını verdi ve Türkiye'nin akaryakıt sektöründe en itibarlı markası OPET seçildi. Markaların algılanan değerlerinin yanı sıra gelecek vizyonlarını gerçekleştirirken gereksinim duyacakları bir navigasyon aracı niteliği taşıyan rapor, Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün akademik denetimi ve raportörlüğünde gerçekleştirildi. Araştırma kapsamında akaryakıt sektöründe 13 firmanın itibar skoru ölçümlendi. OPET’in en yakın rakibi yüzde 29,5 seviyesinde kalırken araştırmaya katılanlar OPET’i; köklü kurum, Türkiye ekonomisine katkıda bulunan, yeniliklere, teknolojiye ve tasarıma önem veren, sektöründe öncü ve lider konumda, üstün hizmet ve ürün kalitesi sunan marka  olarak tanımladı. Araştırma kapsamında katılımcılar OPET’i ‘spor, sanat ve kültürle ilgili faaliyetlere destek vermesi, çevre, eğitim, sağlık gibi konularda sorumluluklarını yerine getirmesi, toplumun gelişmesi için çalışması ve çalışan hakları, işçi sağlığı-güvenliğine önem veren bir kurum olması’ nedeniyle tercih ettiklerini belirttiler. OPET’i en itibarlı akaryakıt dağıtım markası seçen tüketicilerin cinsiyet dağılımda ise yüzde 53,7’sinin kadın, yüzde 46,3’ünün erkek olduğu görülürken yaş kırılımda ise oran dağılımı 18-34 yaş yüzde 37,5, 35-49 yaş yüzde 38, 49 yaş ve üzeri ise yüzde 24,5 olarak belirlendi.

Akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin değişmez lideri ve sektörün en beğenilen şirketi OPET; istasyonları, yeni ürün ve hizmetleri, çağrı merkezi ve online dünyadaki çalışmaları ile “kusursuza yolculuk” iddiasını devam ettiriyor. Sosyal sorumluluk projeleri ile Türkiye’ye değer katan OPET, vizyonunu inovasyon ve gelişim önceliğinde kurgularken ilkleri yaratarak teknolojik ürünleri ile de dikkat çekiyor.

 

Bu haber 2848 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
KRONE, Logistech Fuarı’nda Yenilikçi Treyler Çözümleri ile Yerini Aldı... 13.10.2025
Nurten Öztürk, Altın Stevie Ödülü’nü alan ilk isim oldu... 13.10.2025
Omsan Logistics, Malatya-Nurdağı hattında seferlere başlıyor... 13.10.2025
Tamsan Kompresör, Sektördeki 45 Yıllık Başarısını Çok Önemli Bir Ortaklık ve Güçlü Adımlarla Geleceğe Taşıyor ... 13.10.2025
Siemens Türkiye, Gebze Fabrikası'nda 100.000’inci Orta Gerilim Panosunu Üretti... 13.10.2025
Özbekistan'da Düşük Güçlü Nükleer Enerji Santrali İçin İlk Adım Atıldı ... 13.10.2025
YASED: Yılın İlk 8 Ayında Türkiye’ye 10,6 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 13.10.2025
OPEC'in ham petrol üretimi eylülde günlük 524 bin varil arttı... 13.10.2025
Fiat Grande Panda Türkiye’de Satışa Sunuldu!... 13.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.