Haber Ekonomi
06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Pop-Up Store, Kristal Elma Festivali’nden iki ödülle döndü

Güncelleme :24.10.2018

Publicis One ajanslarından DataWise ekibi, Skysection ve Adswizz işbirliği ile Mercedes-Benz Türk, farklı lokasyonlarda kurduğu Pop-Up Store’un yakınındaki potansiyel müşterilerini bilgilendirmek, mağazaya davet etmek, test sürüşü ve farklı aktiviteler ile ilgili hedef kitlesine mesajını duyurmak için hedefli dinamik radyo kullanımı ile bir ilke imza attı.

Mercedes-Benz’in yaz aylarında sürdürdüğü Pop-Up Store etkinliklerindeki Programatik Audio projesi Kristal Elma Festivali’nin Dijital Medya Kullanımı/En Yenilikçi Teknoloji ve Veriden Beslenen Yaratıcılık/Verinin Kullanımı kategorilerinden ödüller aldı.   

 Mercedes-Benz Türk farklı lokasyonlarda kurduğu Pop-Up Store’un yakınındaki potansiyel müşterilerini bilgilendirmek, mağazaya davet etmek, test sürüşü ve farklı aktiviteler ile ilgili hedef kitlesine mesajını duyurmak için hedefli dinamik radyo kullanımı ile bir ilke imza attı. Yaz aylarında sürdürülen Pop-Up Store etkinliklerindeki Programatik Audio projesi Kristal Elma Festivali’nden iki ödülle döndü.

Temmuz ve Ağustos aylarında Ege Sahilleri’ni dolaşan Mercedes-Benz Pop-Up Store için belli kilometre aralıkları (5-10-15-20 km) belirlenerek dinleyicilere, bulundukları uzaklığa göre kişiselleştirilmiş spotlar hazırlandı. Mercedes-Benz Pop-Up Store lokasyonlarının maksimum 20, minimum 5 kilometre çapında bulunan dinleyiciler, mesajda Pop-Up Store’a ne kadar uzaklıkta olduğu bilgisini dinamik olarak duyarken, aynı zamanda mesajın arka planındaki müzik de, dinleyicilerin dinlediği müziğe göre dinamik olarak değişti. Bununla beraber reklamın kendisini de ekranda gören dinleyiciler, lokasyon ve müzik türüne göre kişiselleştirilmiş bu spotlarla, Mercedes-Benz Pop-Up Store’lara yönlendirildi.

Türkiye’de lokasyon ve müzik türüne göre kişiselleştirilmiş bu spotlar ilk defa hedefli dinamik radyo spotu olarak kullanıldı. Mercedes-Benz’in Pop-Up Store Programatik Audio projesi, Kristal Elma Festivali’nde “Dijital Medya Kullanımı/En Yenilikçi Teknoloji” dalında Gümüş Elma alırken, “Veriden Beslenen Yaratıcılık/Verinin Kullanımı” dalındaysa Bronz Elma’nın sahibi oldu.

Bu haber 1063 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
‘Yılın Filo Kamyonu’ yine DAF LF oldu... 11.12.2018
Biyonik yenilenebilir enerji girişimi BREN Tarvenn´den yatırım aldı... 11.12.2018
Günsan Elektrik 2018’i yüzde 20 büyüme ile kapatacak... 11.12.2018
3M Türkiye, İTÜ Çekirdek Big Bang finalisti Laska Enerji´ye ödülünü sundu... 11.12.2018
Aksa Enerji´nin Yeni CFO´su Nuri Tezel Oldu... 11.12.2018
Pegasus´un Yarınlara Uçuyoruz Projesi´ne ödül... 11.12.2018
İnci GS Yuasa´dan Bursa buluşması... 11.12.2018
İkinci sondaj gemisi ocak sonunda Akdeniz’de olacak... 11.12.2018

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.