Haber Ekonomi
06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Türk’e ODD Gladyatörleri’nden iki ödül

Güncelleme :06.01.2019

Mercedes-Benz Türk, “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2018 Gladyatörleri” töreninde, Mercedes-Benz Türk StartUP Projesi ile “Jüri Özel Ödülü”ne ve X-Class ile “Yılın Entegre İletişim Kampanyası Ödülü”ne layık görüldü.

Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) satış ve iletişim başarılarını ödüllendirmek ve sektörel büyümeye ivme katmak amacıyla organize ettiği “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2018 Gladyatörleri”, 4 Ocak 2019 gecesi Four Seasons Bosphorus İstanbul’da gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Gecede 18 dalda, otomotivin 2018’deki en önemli marka ve etkinlikleri açıklandı. 

Mercedes-Benz Türk, kuruluşunun 50. yılı vesilesiyle 2017 yılında genç girişimcilere destek olmak ve Türkiye’nin geleceğine yatırım yapmak amacıyla başlattığı kurumsal sosyal sorumluluk projesi “Mercedes-Benz Türk StartUP” ile “Jüri Özel Ödülü”ne layık görüldü. Mercedes-Benz Türk ayrıca; hafif ticari araçlar kategorisinde ilk defa Pick-Up segmentine adım attığı X-Class’ın 360° iletişimi kapsamında gerçekleştirdiği entegre iletişim çalışmalarıyla “Yılın Entegre İletişim Kampanyası Ödülü”nü de kazanarak geceden iki “ODD Gladyatör” ile ayrıldı.

Törene Mercedes-Benz Türk Otomobil Grubu İcra Kurulu Üyesi Şükrü Bekdikhan, Hafif Ticari Araçlar Grubu İcra Kurulu Üyesi Tufan Akdeniz, Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü Ezgi Yıldız Kefeli katılırken, satış, pazarlama ve iletişim ekiplerinin yanısıra çalışmalarıyla bu ödüllere katkı sağlayan ajanslar da gecede yerlerini aldılar.

Mercedes-Benz Türk StartUP projesi hakkında:

2018’de “Sürdürülebilir Şehirler ve Yaşam Alanları” temasıyla düzenlendi. Türkiye’nin 62 farklı ilinden 485 girişimcinin başvurduğu yarışmada ilk 10’a kalanlara “StartUp Boost” adı verilen özel bir gelişim programı ve Mercedes-Benz ile Stuttgart gezisi hediye edilirken; “teknoloji”, “sosyal fayda” ve “tema” kategorilerine göre belirlenen üç girişime de toplam 150.000 TL para ödülü verildi.

X-Class entegre iletişim çalışmaları:

Aralık 2017’de Türkiye pazarında satışa sunulan X-Class, segmentindeki tek Premium Pick-Up olarak kısa zamanda müşterilerden kabul görerek bu segmentteki rekabette etkin bir model konumuna geldi. ODD Gladyatörler 2018’de “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” kategorisinde Mercedes-Benz Türk, ilk pick-up aracı olan X-Class modeli için başarıyla yürüttüğü reklam, dijital, etkinlik, PR ve outdoor uygulamaları ile ödüle layık görüldü.

Bu haber 371 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mercedes-Benz Türk “Yılın En İnovatif Otomotiv Markası” seçildi... 17.01.2019
Motorcu Dostu Aytemiz Motobike İstanbul 2019’da ... 17.01.2019
AKO Aküyle Kışa Meydan Okuyun... 16.01.2019
Toru Un yeni filo yatırımında MAN TGS çekicileri tercih etti ... 16.01.2019
Continental’in Çözüm Ortakları Arasına Seyir Mobil de Katıldı... 16.01.2019
VI. İstanbul Karbon Zirvesi 9 Nisan’da gerçekleştirilecek... 16.01.2019
TPAO’ya 21 saha için petrol arama ruhsatı verildi... 16.01.2019
2018’de doğalgaz tüketimimiz yüzde 6 azaldı... 16.01.2019
Hedefler İçin İş Dünyası Platformu Kuruldu... 16.01.2019
Doğu Akdeniz Gaz Forumu 7 ülkenin katılımıyla kuruluyor... 16.01.2019
OPEC ve Müttefikler Üretim Kısıntısını Mart'ta Gözden Geçirecek... 16.01.2019

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.