Haber Ekonomi
 Facebook  Twitter   06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Akaryakıt Başlıkları

OPET, gerçek bir ‘Kadın Gücü’ hikayesi ile Altın Effie’nin sahibi oldu

Güncelleme :16.05.2019

Bu yıl Türkiye’de 11’inci kez düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda OPET, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği kategorisinde - Kadın Gücü projesinin ilk sosyal medya filmiyle Altın Effie kazandı. Filmde, OPET’te akaryakıt satış yetkilisi olarak çalışan Hülya Bozkurt’un hikayesi anlatılıyor.
 

Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği ve Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle bu yıl 11’incisi düzenlenen, en etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nın kazananları, 9 Mayıs’ta düzenlenen törenle sahiplerini buldu. OPET, Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği kategorisinde- Kadın Gücü projesinin ilk dijital filmiyle Altın Effie ile ödüllendirildi.

“OPET Kadın Gücü” projesinin ilk sosyal medya filmiyle hem projenin varlığını ve önemini duyurmak hem de farklı kitlelere istasyondaki kadın çalışanlarının bir iş günüyle ilgili fikir verilmesi amaçlandı. Sosyal medya filminde; erkek egemen bir sektörde önyargıları yıkarak, işin merkezinde omuz omuza çalışan kadın ve erkekler birlikte ele alındı. "Erkek işi" olarak benimsenen bir konuda, cast'larla değil işini seven gerçek çalışanlarla, gerçek bir ortamda, gerçek bir hikayeyle çekilmiş olması filmi güçlendiren unsurların başında geldi. Filmde, OPET’te akaryakıt satış yetkilisi olarak çalışan Hülya Bozkurt’un hikayesi anlatılıyor. Bozkurt, önyargıları kırmanın önemini, kadınların ne denli güçlü olduğunu, ailesi ile çalışma hayatında kurduğu dengeyi sade bir dille ve kendi cümleleriyle anlatıyor. ‘OPET Kadın Gücü ile Gücüne Güç Katıyor’ mottosu ile biten filmde, Bozkurt’un istasyon sahibi olmak ve ileride yüzlerce kadına istihdam sağlamak hayali de anlatılıyor.

Yaratım, yönetim ve marka oluşturmada ajansla reklam verenin, reklamın etkililiğine yönelik işbirliği yapmalarını sağlamak amacıyla düzenlenen Effie yarışması,ticari etkinliği yüksek, sonuç getiren kampanyaları seçerek ödüllendiriyor. İlk kez 1968 yılında New York Amerika Pazarlama Birliği (AMA) tarafından düzenlenen Effie yarışması, günümüzde 30 ülkede etkili reklam için global bir referans oluşturuyor. Bu yıl, 1 Ocak 2018 – 1 Mart 2019 arasında televizyon, basın, radyo, açıkhava, sinema, internet mecralarından en az birinde yayınlanmış ulusal ve bölgesel kampanyaların katıldığı Effie Türkiye’de kampanyalar; sektörün önde gelen isimleri, akademisyenler ve profesyonel marka yöneticilerinin oluşturduğu seçkin jüri tarafından değerlendirildi. Tüm dünyada 42 ülkede düzenlenen ödüllerin Türkiye ayağında bu yıl 20’si altın, 18’i gümüş ve 32’si bronz olmak üzere toplam 70 ödül verildi.


 

 

Bu haber 2158 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Club TOTAL üyelerine Tekzen’den 500 TL ve üzeri alışverişlerde, 50 TL akaryakıt ya da otogaz çeki hediye! ... 19.10.2019
Mercedes-Benz Türk’ün 15 yıldır aralıksız devam ettirdiği “Her Kızımız Bir Yıldız” projesi “Kadının Güçlendirilmesi” kategorisinde Sürdürülebilir İş Ödülü’ne layık görüldü.... 18.10.2019
Türk takımlarından, 2020’deki Shell Eco-marathon’a iddialı başlangıç... 18.10.2019
Petrol Ofisi Sosyal Lig’e, bir ödül de MMA The Smarties’den... 17.10.2019
OPET’in yeni reklam ajansı Happy People Project oldu... 17.10.2019
Tırsan Ve Autamarocchı İş Birliği 100 Adetlik Dev Teslimatla Güçlendi ... 17.10.2019


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.