Haber Ekonomi
 Facebook  Twitter   06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

BMW X5 Serisinin Son Modelinin Lastikleri General Tire!

Güncelleme :12.06.2019

Dünyanın lider lastik üreticilerinden Continental Grubu’nun bünyesinde bulunan General Tire, BMW X5 serisinin son modeline lastik tedarik edecek. General Tire Grabber AT3, güçlü arazi ve güvenli yol tutuşu sunuyor.
 

Continental bünyesinde bulunan General Tire markası, BMW X5 serisinin son modeline lastik tedarik edecek. Her türlü arazi koşuluna uygun olan Grabber AT3, 275/45 R20 110V XL ebadında Bavyeralı araç üreticisinin son çıkan X serisine tavsiye edildi.

Lüks ve performansı birleştiren arazi araçları arasında başı çeken BMW X5'in lastiklerinden beklenti çok yüksek: Hem kara yolu hem arazide sağlam performans, gelişmiş ses performansı ve kilometre performansı sunan 3 yenilikçi General Tire teknolojisini bünyesinde barındıran Grabber AT³, aynı zamanda taşlı, kumlu ve çamurlu zeminde de maksimum kavrama sunuyor.

General Tire EMEA Bölgesi İş Geliştirme Müdürü Matthias Bartz,
“General Tire markasının Avrupa'nın önde gelen 4x4 üreticilerinden birinden aldığı bu onay çok özel bir kalite damgası" diyor. “BMW, orijinal ekipman ve yenileme pazarlarında lastik beklentilerini hiç durmadan yukarı çekiyor. Saatte 240 km hıza uygun olan dört mevsim lastiğimiz Grabber AT3, karla kaplı zeminde güvenli yol tutuşunu gösteren M+S işareti ve kar tanesi sembolünü taşıyor”.

“TracGen” teknolojisinin açık omuz tasarımında, lastik mühendislerinin yol tutuşunu artırmak için farklı açılarda yerleştirilen çekiş gücü cepleri ve kanalları olarak tanımladıkları çekiş gücü blokları yer alıyor.“DuraGen”, mükemmel kopma direnci sağlayan ve engebeli arazide kilometre performansını artıran kauçuk hamur bileşimidir. Bu bileşim, lastik sırtının kendini temizleme özelliğini artırıyor, gevşek zeminle iyi bir şekilde kenetlenmesine izin veriyor ve her yöne kavrama sağlayan çok sayıda tutucu kenar oluşturuyor.

Bu sayede “ComfortBalance” kara yolunda sürüş konforu ve arazide iyi yol tutuşu arasındaki çatışmanın üstesinden başarıyla geliyor. Sırt bölgesinin dengeli blok geometrisi ve düşük sertlik seviyesinin yanında yeniden özel olarak düzenlenen sırt merkezi blokları lastikte titreşimi azaltıyor.

Bu haber 2819 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
WRC Türkiye Rallisi'nde zafer Sebastien Ogier’in oldu ... 17.09.2019
ZF'nin Çevre Dostu Deniz Sevk Teknolojisi Dünyanın Dört Bir Yanındaki Feribotlarda Kullanılıyor... 17.09.2019
Gelecek Nesillerin Ofisi, Petrol Ofisi... 17.09.2019
Bakan Fatih Dönmez açıkladı: 20 yılın rekoru geldi... 16.09.2019
TANAP ailesi dostluk maçında buluştu... 16.09.2019
LPG’de yüksek performans ile tasarruf mümkün ... 16.09.2019


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.