Haber Ekonomi
 Facebook  Twitter   06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Kadoil Satış Gücü ile Atağa Geçti

Güncelleme :30.07.2019

Kadoil, düzenlediği “Satış Gücü Toplantısı”nda 2019 hedeflerinde geldiği noktayı değerlendirerek, geliştirdiği yeni yatırım stratejilerini bölge müdürleri ile paylaştı.
 

Akaryakıt sektöründeki büyümesini Türkiye’nin bütün bölgelerine yayılmış geniş bayi ağı ile hem akaryakıt hem de otogaz sektöründe başarılı bir şekilde sürdüren Kadoil, 2019 hedeflerinde geldiği noktayı değerlendirerek, geliştirdiği yeni yatırım stratejilerini bölge müdürleri ile paylaştı. Satış Gücü, Kadooğlu Holding Yönetim Kurulu Üyesi Nergiz Kadooğlu Çiftçi ’nin önderliğinde, Kadoil Yönetim Kurulu Üyesi Burçin Tunca ve Türkiye genelindeki bölge müdürlerinin katılımı ile gerçekleşti. Bir hafta süren toplantılarda bütün bölge bayileri ayrı ayrı değerlendirilirken Kadoil üst yönetimi de toplantılarda hafta boyu hazır bulundu. Yoğun toplantılar sonrasında bütün Kadoil çalışanları başarılarını Nossa Costa’de gerçekleştirilen organizasyon ile kutladı.

En önemli sermayemiz profesyonel ekibimiz ve bayilerimiz


Türkiye’nin ve sektörün içinde bulunduğu ekonomik durumun da değerlendirildiği toplantılarda, bir önceki yılın yansımaları, 2019’da gerçekleştirilen satış ve yatırımlarla bayi ihtiyaçları belirlendi. Toplantı sonrası genel bir değerlendirme yapan Kadooğlu Holding Yönetim Kurulu Üyesi Nergiz Kadooğlu Çiftçi; “Bugün en önemli sermayemiz profesyonel ekibimiz ve bayilerimizin bize duyduğu güvendir. Bu eşsiz sinerjinin bizi tercih eden müşterilerimize de yansıdığını görüyoruz. Saha ekibimiz her an bayilerimizin yanında ve ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılama prensibine sahipler. Bizde genel merkez olarak her zaman bölge ekibimize destek oluyoruz. Bayilerimiz ile aramızdaki güçlü iletişim ve çözüm odaklı ilişki de doğru yolda olduğumuzun en güzel kanıtı.” dedi.

Projelerimizi hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz


Türkiye’nin içinde bulunduğu ekonomik gelişmelere değinen Çiftçi; 2019’un ikinci yarısında bayilerine nasıl destek olabilecekleri üzerine değerlendirmelerde bulunduklarını, bölge görüşmelerinde rakiplerine karşı avantajlı olduklarını belirtti. Nergiz Kadooğlu Çiftçi sözlerini söyle sürdürdü; "İkmal noktalarımızda farklı tedarikçilerle iş birliği gerçekleştiriyor, bayilerimize alternatif olabilecek imkanlar sunuyoruz. Ek maliyet ve yüksek fiyat politikalarına rağmen avantajlı ikmal noktalarımızla tercih sebebi olabiliyoruz. Bu bizim için çok büyük bir güç. Ülkemiz zor bir dönemden geçerken Kadoil olarak bizde taşın altına elimizi koyuyoruz. Bu prensibimizi bizi tercih eden tüketicilerimiz için de gerçekleştirmek istedik ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan önderliğinde, Hazine ve Maliye Bakanımız Sayın Berat Albayrak tarafından başlatılan Enflasyon ile Topyekûn Mücadele hareketine destek vermek için Gaziantep’te 6 ayrı noktada kurduğumuz tanzim satış noktalarında müşterilerimize indirimli satışlar uyguladık.” dedi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kadoil hakkında genel bir değerledirmede bulunan Çiftçi “LPG-otogaz markamız Kadogaz çok kısa bir sürede 175 bayiye ulaştı. Doğa dostu, çevreci, ekonomik ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışımızla bu alandaki başarı grafiğimizi de hızlı ama emin adımlarla devam ettireceğiz.  “Tasarrufta Yüksek Performans” mottosuyla tüketicilerimize sunduğumuz EcoMax katkılı motorin ürünümüzde çok büyük bir başarı sağladık. Yeni dönemde de hedefimiz tüm istasyonlarımızda EcoMax’ı tüketicilerimizle buluşturmak olacaktır.


Satış Gücü toplantılarımızda bölge müdürlerimiz ve genel merkez ekibimizle madeni yağ ve akaryakıt dışı satışlar alanındaki son gelişmeleri paylaşma şansı da bulduk. Özellikle madeni yağda kendi markamız olan Kadoil Oil Master ile satış hedeflerimizin çok üzerindeyiz. Bu alandaki başarılarımızı bayilerimiz ve bölge müdürlerimizin katılım sağladığı yurt dışı gezilerimiz ile taçlandırıyoruz.”dedi.
 
Sosyal sorumluluk projelerini çok önemsediğinin altını çizen Çiftçi “Kadoil olarak akaryakıt alanında ülkemize sağladığımız katma değer dışında içinde bulunduğumuz topluma değer katacak projelerde de yer almayı hem yönetim hem şirket çalışanlarımız olarak çok önemsiyoruz. Bu konuda da yeni projelere başladık, en kısa sürede hayata geçirdiğimiz çalışmaları örnek olması ve toplumda farkındalık yaratması adına paylaşıyor olacağız. Tek amacımızın kar elde etmek olmadığı bilinciyle bu topraklara olan gönül borcumuzu sosyal sorumluluk projelerimiz ile topluma geri veriyoruz. Bu görüşmelerde bölge müdürlerimiz ile İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim alanında gerçekleştirdiğimiz yenilik ve yatırımları da paylaşma imkânı bulduk.” dedi.

Marka değerimizi samimiyet üzerine kurduk


Kadoil Yönetim Kurulu Üyesi Burçin Tunca,
Satış Gücü toplantıları sonrası böyle büyük ve profesyonel bir ekiple çalışmanın bayilere de olumlu yansıdığını belirtirken “İç yapımızı her dönem sağlamlaştırdık ve son tüketici üzerinde projelerimize ağırlık vermeye başladık” dedi. Tunca, rekabetin çok güçlü olduğu akaryakıt sektöründe hedeflerinin sürdürülebilir başarı ve hedef kitlede her zaman tercih sebebi olma yönünde olduğunu, bu nedenle pazarlama iletişimi konusunda yatırımlarına hız verdiklerini açıkladı. Günümüz pazarlama dünyasında geleneksel pazarlama metotlarının artık yeterli olmadığını belirten Tunca; “Bayilerimiz ve çalışanlarımız ile kurduğumuz samimi bağı müşterilerimizle kurduğumuz iletişime de yansıtacağız, Kadoil’in marka değerini bu samimiyet üzerine kuracağız” dedi.

Hızlı karar alıp, aksiyona dönüştürebiliyoruz


Bir hafta süren toplantılarda 16 bölge müdürü hazır bulundu. Satış müdürü Alper Karaeminoğulları’nın da katıldığı toplantılarda bütün bayilerin durumu tek tek değerlendirildi. Karaeminoğulları; “Biz her zaman öngörülü davranıp satış stratejilerimizi uzun vadeli tutuyoruz. 2019 yılı için daha dikkatli davrandık ve bayilerimizi de düşünerek esnek koşullar oluşturduk.  Yıl boyunca bölge müdürlerimiz ile daha sık bir araya gelip durum değerlendirmeleri yaptık. Ertelemeyi düşündüğümüz bir planımız, projemiz hiç olmadı. Yatırımlarımız tüm hızıyla devam ediyor. Biz ülkemize ve bayilerimize her zaman güveniyoruz. Daha önce 3 ayda bir stratejilerimizi değerlendirirken şimdi her ay gözden geçiyoruz. Kendimizi piyasa koşulları ile hızlı güncelleyebilmemiz bize ve bayilerimize olumlu bir hareket alanı sağlıyor. Kurumsallıkla esnaflığı bir arada yürütüyoruz bu da hantal iş yapma rehavetine kapılmamamızı sağlıyor. Hızlı karar alıp, aksiyona dönüştürebilmemiz güçlü yanlarımızdan biri, bu avantaj bizi rakiplerimizden açık ara farkla ayırıyor.

Satış Gücü toplantıları sonrası stres atan Kadoil çalışanları, genel merkez ekibi ve Türkiye genelindeki çalışanları ile aksam yemeğinde bir araya geldi.

Bu haber 5032 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Tünel Tipi Araç Yıkama Sistemleri... 21.08.2019
GE Yenilenebilir Enerji’nin Bergama Rüzgâr Türbin Kanadı Üretim Tesisi 500’üncü Kanadını Üretti... 21.08.2019
Tırsan’ın Yalın Lider Geliştirme Okulu, İkinci Mezunlarını Verdi... 21.08.2019
TOTAL GLOBAL bir kez daha MEPSAN dedi... 21.08.2019
Bayramda benzin ve motorine 1.9 milyar lira harcandı... 20.08.2019
Muayene ve testleriniz de Tekser ile emin ellerde...... 20.08.2019
Denizcilerin gönlünde taht kuran DAKSAR’ın enerjisi Petrol Ofisi’nden... 20.08.2019
Total Oil Türkiye’den “Enerjisi Güzel Takım”a özel reklam filmi... 20.08.2019


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.