Haber Ekonomi


Haberler > Doğalgaz Başlıkları

Vaillant Türkiye'deki 20. Yılını Kutluyor

Güncelleme :29.02.2012

 Vaillant Group bünyesinde 1992 yılından bu yana faaliyet gösteren Vaillant Türkiye, 20 yıldır gösterdiği başarılı grafikten ötürü özel bir kupa ve sertifika ile ödüllendirildi. Vaillant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşkın 20 Yıllık Başarı Kupası ve Plaketini tüm şirket adına Vaillant Group İhracattan Sorumlu Pazarlama ve Satış Direktörü Klaus Jesse’den teslim aldı.

 
Vaillant Türkiye’nin 20 yıldır hayata geçirdiği müşteri memnuniyeti çalışmaları, servis hizmetinde yarattığı fark, satış sonrası hizmetler ve özgün pazarlama aktiviteleri başarıyı da beraberinde getirdi. 
 
Vaillant Türkiye yüksek müşteri bağlılığı yaratan, Türkiye’ye özgü geliştirdiği tüketici odaklı pazarlama ve servis stratejisi ile Vaillant Group içerisinde hem birçok ilklere imza attı hem de örnek model olarak oluşturduğu sistem birçok ülkede uygulamaya konuldu.
 
Vaillant Türkiye’nin, Vaillant Group içindeki farkını ortaya koyan önemli ödüller: 
 
* Vaillant merkezinin yılda bir kez 17 kardeş şirketten en iyisine verdiği Vaillant Kalite Ödülü’nü 1997’de Vaillant Türkiye kazandı. Bu ödülü almak için en yüksek tüketici memnuniyeti, en yüksek ciro artışı, en verimli satış organizasyonu, en iyi satış sonrası hizmet organizasyonu, en iyi imaj konularında başarılı olmak gerekiyor.
 
* Vaillant merkezinin yılda bir kez 17 kardeş şirketten en iyisine verdiği Tüketici Memnuniyeti Ödülü’nü 1998’de yine Vaillant Türkiye kazandı. 
 
* 1999’da Vaillant Türkiye, Vaillant’ın faaliyette olduğu 17 ülke arasında yapılan değerlendirmede son 5 yılın En İyi Ekip ödülünü kazandı.
 
* Vailant Türkiye, Nisan 1999’da Almanya Vaillant’ın haricinde 17 kardeş şirket arasından EFQM’e ilk ve tek resmi üye olmuştur. Vaillant, Türkiye’den EFQM’e üye olan 30. Üyedir.
 
* 2000 yılında bağımsız araştırma kuruluşu Infratest Burke tarafından Avrupa çapında gerçekleştirilen Tüketici Memnuniyeti Araştırması’nda, Avrupa’da tüm sektörler ortalaması TRI: M 69 iken Vaillant Türkiye TRI: M 90’a ulaşarak tüketici memnuniyetinde rekor kırarak, En Yüksek Tüketici Memnuniyeti ödülünü kazandı.
 
* Vaillant Türkiye Servis Organizasyonu, Vaillant ülkeleri arasında yapılan Doğu Avrupa Pazarlama Kalite Ödülü Yarışmasında, 2000 yılında birincilik, 2001 yılında ise ikincilik ödülü aldı. 
 
* 2002 yılında, Vaillant Türkiye Pazarlama ve Servis bölümleri yüksek performansı ve büyüme oranıyla Vaillant Hepworth Grubu içinde en başarılı bölümler olarak 2 ayrı ödül ve plaket kazandı.
 
* 2003 yılında Vaillant Group’un bağımsız bir CRM firmasına yaptırdığı analiz sonucunda Vaillant Türkiye grup içinde en iyi CRM uygulamasına sahip ülke seçildi ve “En iyi CRM uygulaması “ödülünü aldı.
 
* 2003 yılında Vaillant Türkiye Servis, Vaillant Grubu içinde 7 büyük ülkenin Servis Müdürleri ve expertizleri tarafından yapılan servis kıyaslama projesinde tüm kriterlerde ortalama 7 puan alarak benchmark olmaya hak kazandı ve Vaillant Türkiye Servis’in Vaillant Grup içinde “En İyi Servis “ ödülünü aldı.
 
* 2004 yılında Vaillant Group Uluslararası İşletme Yönetimi Enstitüsü (Acquisa) tarafından verilmekte olan En İyi CRM Uygulamalarına Sahip Şirket Ödülünü kazandı Yarışmada değerlendirmeye alınan 16 CRM prosedüründen 9 tanesinde Vaillant Türkiye En İyi Uygulayıcı oldu ve Vaillant Grubu içerisinde Türkiye’nin Prosedürleri Benchmark seçildi. Yapılan değerlendirmelerde 16 prosedürden 9’unda en başarılı ülke olan Türkiye sayesinde CRM Ödülüne ulaşan Vaillant Group alınan CRM ödülü ‘nü Vaillant Türkiye’ye verdi.
 
* Vaillant Türkiye Pazarlama Bölümü 2004 yılı içinde toplu işler ve sistem çözümlerine yönelik yaptıkları başarılı çalışmalar nedeniyle Vaillant Doğu Avrupa ve İhracat ülkeleri arasında En İyi Proje Yarışmasında 3.’lük ödülünü aldı. Ayrıca Vaillant Türkiye Tüketici Club Bölümü müşteriye sundukları hizmetler ve müşteri memnuniyetine yönelik çalışmaları nedeni ile aynı yarışmada Vaillant Doğu Avrupa ve İhracat ülkeleri arasında En İyi Proje 1.’lik ödülünü kazandı. 
 
* İsviçre’nin St. Gallen Üniversitesi “Vaillant Türkiye’nin Müşteriye Yönelimini” örnek çalışma olarak ele aldı. 
 
*2007 Yılı Vaillant Türkiye VEF projesi ile Vaillant Group En İyi Proje Uygulaması Plaketine layık görüldü.
 
*2008 Vaillant Türkiye, Vaillant Group’tan Üstün Performans Ödülünü kazandı.
 
*2012 Yılı Vaillant Türkiye Vaillant Group ‘Yeni Jenerasyon Sürdürülebilirlik Ödülü’nü hayata geçirdiği 3 eğitim projesiyle kazandı.
 
Bu haber 4210 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Ares Logistics, 50 Adetlik Iveco S-WAY Siparişinin 11 Adetini Teslim Aldı... 01.05.2024
Enerji ithalatı faturası martta yüzde 5,9 azaldı... 01.05.2024
Chery ARRIZO 8 PHEV 1463 Kilometrelik Menziliyle Olduğu Kadar, Yüksek Konforuyla da Sınıfı Geçti! ... 01.05.2024
Doğuş Otomotiv’e Kurumsal Yönetim Ödülü... 01.05.2024
MAN, Türkiye’nin lider firmaları Volkan Group’a 40, Kanarlar Group’a da 25 adet araç teslimatı yaptı... 01.05.2024
TEMSA ve FUSO, Türkiye’deki 40 yıllık iş birliğini yeni eCanter ile taçlandırıyor... 01.05.2024
CK Enerji çalışanları, İstanbul Yarı Maratonu’nda kanserle mücadele için koştu... 01.05.2024
SOCAR Türkiye’de ‘Stratejik Yetkinlikler Geliştirme Programı’ devam ediyor... 01.05.2024
Pasifik Eurasia Net Dönem Karını Yüzde 125 Artırdı... 01.05.2024
Peugeot Sanal Gerçeklikte 20. Yılını Kutluyor!... 01.05.2024
Çinli şirket, Katar için 18 dev LNG gemisi yapacak... 01.05.2024
Logitrans, UTİKAD Kadın Odak Grubu'nu Mersin'de Ağırladı... 01.05.2024
Siemens prototip Megawatt Şarj Sistemi ile ilk kez 1MW şarj sağladı... 01.05.2024
Otomotiv devleri, hidrojenli modellerini Beijing’de tanıttı... 01.05.2024
Türkiye'nin petrol ithalatı şubatta yüzde 11 arttı... 01.05.2024
Allison Transmission, IFAT 2024'te Düşürülen Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor... 01.05.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.