Haber Ekonomi
 Facebook  Twitter   06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Akaryakıt Başlıkları

TOTAL Oil Türkiye’ye, 5 uluslararası ödül birden!

Güncelleme :29.08.2019

Türkiye’nin lider akaryakıt şirketlerinden Total Oil Türkiye, pazarlama dünyanın saygın iş ödüllerinden biri olan Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde 5 ödül birden kazandı. “İki Elin Enerjisi Güzel” ve “Türkiye’nin Enerjisi Güzel” projeleriyle katıldığı her kategoride ödül kazanan Total Oil Türkiye, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Marka Yenileme alanlarında birinci seçilerek “Altın Stevie” ödüllerinin sahibi oldu.
 

Total Oil Türkiye, 2002’den bu yana düzenlenen ve dünyanın en saygın ödül organizasyonlarından biri olan Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde 2 ayrı projesi ile 2 Altın, 1 Gümüş, 2 Bronz olmak üzere toplam 5 ödül birden kazandı.

Total Oil Türkiye’nin 2018 yılında hayata geçirdiği, işitme engellilere yönelik “İki Elin Enerjisi Güzel” projesi, Topluluk İletişimi alanında “Yılın PR ve İletişim Kampanyası” seçildi ve Altın Stevie Ödülü kazanmaya layık görüldü.

“İki Elin Enerjisi Güzel”
projesi ayrıca jüri tarafından Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında Yılın PR ve İletişim Kampanyası kategorisinde Gümüş Stevie Ödülü kazandı.

Proje ayrıca, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Video kategorisinde Bronz ödüle de layık görüldü.

“İki Elin Enerjisi Güzel”
projesiyle akaryakıt sektöründe bir ilke imza atan Total Oil Türkiye, bugün  Türkiye çapında bayi ağının %25’inde, 250’den fazla ön saha satış görevlisi ile işaret dilinde hizmet veriyor. Projenin başlangıcından bu yana günde ortalama 1500 işitme engelliye Total istasyonlarında hizmet veren marka, yıl sonuna kadar 127 olan istasyon sayısını 150’ye çıkarmak ve işitme engellilerin %80’inine hizmet verebilir hale gelmeyi hedefliyor.

Total Oil Türkiye’nin Altın Stevie Ödülü kazanan diğer projesi ise 2018 Aralık ayında hayata geçirilen “Türkiye’nin Enerjisi Güzel” imaj kampanyası oldu.

“Marka Yenileme / Rebranding” kategorisinde birinci seçilen ve Altın Stevie Ödülü kazanan kampanya, Total markasının yenilenme sürecini temsil ediyor. Kampanyanın Ağustos 2018’de yayına giren reklam filmi sonrası yapılan araştırmalar da, markanın algı skorlarının tamamen yükselen bir grafikte olduğunu gösteriyor. Araştırma sonuçlarına göre, markayı en az bir kez kullanma oranı %31’den %47’ye çıkarak +%52 oranında artış sağlandı. “Hizmet almaktan gurur duyacağım bir markadır” algı skoru ise tam 3 kat artarak, kampanyanın başarısını doğruladı.

Total Oil Türkiye “Türkiye’nin Enerjisi Güzel” projesiyle ayrıca, “Yılın Pazarlama Kampanyası – Otomotiv kategorisinde Bronz Stevie Ödülü’ne de layık görüldü.

2002 yılından bu yana uluslararası şirket ve organizasyonları ödüllendiren Stevie Ödülleri, dünyanın en saygın iş ödülleri arasında yer alıyor. 7 farklı alanda düzenlenen Stevie Uluslararası İş Ödülleri’ne bu yıl 74 farklı ülkeden 4000’in üzerinde başvuru gerçekleşti.

Ödül alacak kurum ve yöneticilerin belirlenmesi için tüm dünyadan 250’nin üzerinde üst düzey yönetici jüri olarak değerlendirmelerde bulundu.

Stevie Uluslararası İş Ödülleri, 19 Ekim 2019’da Viyana’da düzenlenecek ödül töreninde sahiplerini bulacak.

 

Bu haber 709 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
WRC Türkiye Rallisi'nde zafer Sebastien Ogier’in oldu ... 17.09.2019
ZF'nin Çevre Dostu Deniz Sevk Teknolojisi Dünyanın Dört Bir Yanındaki Feribotlarda Kullanılıyor... 17.09.2019
Gelecek Nesillerin Ofisi, Petrol Ofisi... 17.09.2019
Bakan Fatih Dönmez açıkladı: 20 yılın rekoru geldi... 16.09.2019
TANAP ailesi dostluk maçında buluştu... 16.09.2019
LPG’de yüksek performans ile tasarruf mümkün ... 16.09.2019


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.