Haber Ekonomi

 Facebook  Twitter   06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Total istasyonları ve Spotify’dan yenilikçi iş birliği

Güncelleme :30.12.2019

Türkiye’nin lider akaryakıt şirketlerinden TOTAL istasyonları, dünyanın en çok tercih edilen streaming müzik platformu Spotify ile Türkiye’de ilk defa kullanılan bir çalışmaya imza attı.
 

TOTAL istasyonları, dünyanın en çok tercih edilen streaming müzik platformu Spotify ile reklam alanında önemli bir çalışmaya imza attı. Total istasyonları, markanın reklam spotlarının, Spotify üzerinden araç sürücülerine ulaşmasını sağlayacak olan araç içi hedefli reklam çalışması ile Türkiye’de bir ilke imza attı. Bu çalışma ile birlikte Total istasyonları, sadece otomotivle ilgili kullanıcıları hedeflemekle kalmadı, o sırada otomobil içinde olduğunu bildiği sürücülere de bu çalışma ile erişti.

TOTAL istasyonlarının, 2 milyardan fazla çalma listesi ve 217 milyon aylık aktif kullanıcısı ile dünyanın en çok tercih edilen streaming müzik platformu olan Spotify ile yaptığı bu özel çalışma kapsamında Total reklamları, araç içinde o anda Spotify’dan müzik dinleyen yaklaşık 1 milyon araç sürücüsüne ulaştı. Total, bu çalışma sayesinde, otomobil içerisinde olduğunu bildiği sürücüleri teklif ve fırsatlarından haberdar etti. Daha önceki reklam modellerinde, o anda sürücünün araç içerisinde olup olmadığı bilinemiyorken, bu reklam model ile sürücülere araç içerisindeyken erişim sağlandı.

Müzik endüstrisi ve müzik dinleme araçları teknoloji sayesinde gün geçtikçe değişiyor. Ancak insanların otomobillerinde müzik dinleme alışkanlığı hala devam ediyor. Günümüzde pek çok kişi, yolda ve trafikte kişiselleştirilmiş dinleme deneyimi sunan müzik platformu Spotify’ı tercih ediyor. Yapılan araştırmalara göre, araç kullananların %87’si arabada müzik dinliyor ve % 55’i müzik dinleme platformu olarak Spotify’ı tercih ediyor. Son beş yılda otomobilinde en az bir kez çevrimiçi yayın hizmeti kullanan kişilerin sayısı yüzde 26'dan yüzde 44'e kadar yükselmiş durumda. Spotify kullananların yüzde 34’ü ise uygulamayı otomobillerinde kullanıyor ve kişisel tercihlerine göre müzik dinliyorlar.

Türkiye, Spotify’ı en fazla kullanan ülkelerden biri. Bugün Türkiye’de Spotify kullanıcıları günde aktif olarak ortalama 2 saatten fazla zaman geçiriyor.

Total istasyonları, pazarlama ve reklam alanında dünyada yükselen trendler arasında yer alan bu reklam çalışmasını, Türkiye’de ilk kez hayata geçiren marka olarak yine bir ilke imza attı.

Bu haber 2379 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
PETLAS çiftçilere destek oluyor... 06.08.2020
IVECO’dan Hüner’e 10 adet S-WAY çekici teslimatı ... 05.08.2020
Otokar’a “Türkiye’nin En İyi İşvereni” ödülü... 05.08.2020
SEDAŞ, yeni organizasyon modeline geçişi tamamladı ... 05.08.2020
2020’nin ikinci çeyreğinde elektrik tüketimi azaldı... 05.08.2020
DKV, İtalya’da Kendi Geçiş Kutusunu Hizmete Sunuyor... 05.08.2020
İSO 500’ün yükselen değeri: HT Solar... 05.08.2020
ZES’ten elektrikli otomobillere 100 yeni istasyon... 05.08.2020
MAN’ın 50 yıllık elektrikli otobüs tecrübesi Automotive Brand Contest ‘Tasarım Ödülü’ ile taçlandı... 05.08.2020
Continental'in Yaza Özel İndirim Kampanyası Devam Ediyor ... 05.08.2020
Nergiz Kadooğlu Çiftçi, Tankar Petrol'ü ziyaret etti... 05.08.2020
Tofaş, İlk Yarı Sonuçlarını Açıkladı!... 05.08.2020


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.