Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

Turpak Çağrı Merkezi Ekibi Diksiyon Derslerine Katıldılar …

Güncelleme :22.03.2020

TURPAK hizmet kalitesinin arttırılması ve çalışanlarının yetkinliğini arttırmak amacıyla, Çağrı Merkezi çalışanlarına  yönelik Diksiyon ve Ses Eğitimi düzenledi.

 Eğitmen Nilgün Serimoğlu tarafından verilen eğitimler, başarı ile tamamlandı. Çağrı Merkezi ekibinin müşterilerle görüşme standardının arttırılması hedeflenen eğitimde, sesin doğru kullanımı, hitap şekilleri, üslup gibi ögeler üzerinde duruldu.

Doğru bildikleri yanlışları öğrenen katılımcılar, eğitimin eğlenceli bir şekilde işlenmesinden dolayı motivasyonlarının arttığını söylediler.

Bu haber 5559 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
2019 Yılının En Başarılı TIR Sürücüleri ve Tepe Yöneticileri Ödüllendirildi... 17.09.2020
“BP Enerji Görünümü 2020” Raporu dünya lansmanı gerçekleştirildi... 17.09.2020
SÜT-D Dünya Temizlik Günü Çağrısı: “Dijital Yaşamımızı Temizleyelim”... 17.09.2020
ZF Dönüşümü Hızlandırıyor, Kaynak Kullanımını Pazarın Yeni Durumuna Göre Ayarlayıp, Geleceğe Yatırım Yapıyor... 17.09.2020
Aygaz Dünyası’na Gümüş Ödül ... 17.09.2020
WRC Türkiye Rallisi’nde Bc Vision Motorsport’un Enerjisi Aytemiz’den... 17.09.2020


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.