Haber Ekonomi

 Facebook  Twitter   06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44


Haberler > Ekipman Başlıkları

Turpak Çağrı Merkezi Ekibi Diksiyon Derslerine Katıldılar …

Güncelleme :22.03.2020

TURPAK hizmet kalitesinin arttırılması ve çalışanlarının yetkinliğini arttırmak amacıyla, Çağrı Merkezi çalışanlarına  yönelik Diksiyon ve Ses Eğitimi düzenledi.

 Eğitmen Nilgün Serimoğlu tarafından verilen eğitimler, başarı ile tamamlandı. Çağrı Merkezi ekibinin müşterilerle görüşme standardının arttırılması hedeflenen eğitimde, sesin doğru kullanımı, hitap şekilleri, üslup gibi ögeler üzerinde duruldu.

Doğru bildikleri yanlışları öğrenen katılımcılar, eğitimin eğlenceli bir şekilde işlenmesinden dolayı motivasyonlarının arttığını söylediler.

Bu haber 2251 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
BP Türkiye’den İstanbul’daki Sağlık Bakanlığı ambulanslarına akaryakıt desteği... 31.03.2020
İnterpet 2020 bayi eğitimini yaptı... 31.03.2020
PETDER üyeleri “Biz Bize Yeteriz Türkiyem” kampanyasına destek verdi... 31.03.2020
IVECO’dan Kalde Klima’ya 10 adet Daily... 31.03.2020
Shell´den Sağlık Bakanlığı´na 5 milyon TL değerinde akaryakıt desteği... 31.03.2020


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.