Haber Ekonomi

 Facebook  Twitter   06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44


Haberler > LPG Başlıkları

Enerya’dan, abonelerine web chat hizmeti

Güncelleme :26.03.2020

Enerya,  abonelerinin taleplerini, önerilerini ve şikayetlerini son teknolojiyi kullanarak geliştirdiği yeni uygulaması web chat üzerinden alarak, talep, öneri ve şikayetleri bu başlık altında güncelliyor.
 

Tüm dünyayı etkisi altına alan gündem dolayısıyla müşterilerini ve toplum sağlığını önceliğine alan Enerya, abonelerinin önerilerini ve şikayetlerini web chat üzerinden almaya başladı.

Enerya müşterileri, ad-soyadını, telefon numarasını, bulunduğu ili ve görüşmek istediği konunun detayını web chat üzerinden açılan iletişim sayfasında doldurarak müşteri temsilcileri ile görüşme başlayabiliyor.

Enerya web chat uygulamasının yanı sıra abonelerinin tüm abonelik ve fatura işlemlerini hijyen tedbirlerinin alındığı abone merkezlerinden, çağrı merkezinden, ödemelerini ise PTT şubelerinin ATM’lerinden, anlaşmalı bankalardan mobil-internet ödeme işlemleri aracılığıyla yapabilmesine imkan sağlıyor.

Ayrıca aboneler işlemlerini #EvdeKal’arak 444 8 429 no’lu çağrı merkezinden ya da www.enerya.com.tr online işlemler sayfasından gerçekleştirebiliyor. 
 

 

Bu haber 1411 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Petkim, tıbbi malzeme ve ambalaj hammaddelerinin üretimine ağırlık veriyor... 01.04.2020
Petrol Ofisi’nde, bu süreçte işten çıkarılma olmayacak... 01.04.2020
Shell´den Sağlık Bakanlığı´na 5 milyon TL değerinde akaryakıt desteği... 31.03.2020
BP Türkiye’den İstanbul’daki Sağlık Bakanlığı ambulanslarına akaryakıt desteği... 31.03.2020
İnterpet 2020 bayi eğitimini yaptı... 31.03.2020
PETDER üyeleri “Biz Bize Yeteriz Türkiyem” kampanyasına destek verdi... 31.03.2020
IVECO’dan Kalde Klima’ya 10 adet Daily... 31.03.2020


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.