Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Türkiye’nin En Çekici İşverenleri 2020 Araştırması’ndan Mercedes-Benz’e Birincilik

Güncelleme :05.10.2020

Mercedes-Benz, Universum Türkiye’nin “En Çekici İşverenler 2020” Araştırması’nda, otomotiv sektöründeki markalar arasında “En Çekici İşveren” seçilirken, tüm markalar arasında da “Mühendislik ve Bilgi Teknolojileri” alanlarında okuyan öğrencilerin nezdinde ikinci sırada yer aldı.

Araştırma, Universum Türkiye tarafından yaklaşık 70 bini aşkın genç profesyonel ve henüz iş dünyasına adım atmamış olan üniversite öğrencisiyle yapıldı. 

Mercedes-Benz, gençlerin çalışma hayatına dair beklentilerini, sektörlerle ve şirketlerle ilgili algılarını paylaştığı; işveren markası stratejilerini şekillendiren, Universum Türkiye’nin “En Çekici İşverenler 2020 Araştırması”nda tüm segmentlerde en çekici 10 marka arasına ilk defa girerken, otomotiv sektöründeki markalar arasında ise “En Çekici İşveren” seçildi. 

Universum tarafından Türkiye’de bu yıl sekizincisi yapılan araştırmada iş dünyasına henüz adım atmamış üniversite öğrencileri ile bu dünyada kendilerine yer edinmeye çalışan genç profesyonellere kurumsal hayattan ne bekledikleri soruluyor ve sonuçlar şirketlere gençlerden önemli mesajlar veriyor. Bu yıl, 70 bin’den fazla gencin işverenlerden beklentilerini, işverenlere ve iş dünyasına bakışını yorumlayan araştırmada Mercedes-Benz, 2020’de, önceki yıllara kıyasla hızla basamak atlayarak listenin üst sıralarına girmeyi başardı. Mercedes-Benz, otomotiv alanında faaliyet gösteren kuruluşlar arasında ise gençler arasındaki en çekici şirket olarak belirlendi. 

Universum’un bu yılki araştırması, Türkiye’nin önde gelen 55 üniversitesinin İktisadi İdari Bilimler, Mühendislik, Bilişim Teknolojileri, Fen Bilimleri, Sağlık, Tıp, Edebiyat, Hukuk, Eğitim ve Sosyal Bilimler öğrencilerinden oluşan, toplam 54 bin 597 öğrenci ve ortalama 4,3 yıl iş deneyimi olan 17 bin 25 genç profesyonelden edinilen içgörülerle tamamlandı.

Mercedes-Benz Türk İnsan Kaynakları Direktörü Betül Çorbacıoğlu Yaprak; “Mercedes-Benz olarak Türkiye’nin En Çekici İşverenleri arasında otomotiv alanında, gençler tarafından tercih edilmekten dolayı büyük bir mutluluk ve gurur duyuyoruz. Universum tarafından yapılan bu araştırmalar sayesinde gençlerin beklentilerini, Mercedes-Benz’i bir işveren olarak nasıl gördüklerini anladık; sonrasında ise şirketimizin kültüründe var olan ve onların bir işverende görmeyi arzu ettikleri noktaları etkin bir biçimde anlatmaya çalıştık. Bu anlamda yaptığımız doğru ve samimi iletişimin fark yarattığını gördük. Öğrenciler ve genç profesyoneller nezdinde bu yıl aldığımız sonuç, bize gelecek yıllarda bu başarıyı devam ettirmek için de ayrı bir misyon yüklemiş oldu. Bu sonuca ulaşmamızda katkısı olan, tutkuyla çalışan tüm Mercedes-Benz ailesine ve bizi sektörümüzün en çekici işvereni olarak gören gençlere gönülden teşekkür ediyorum.” dedi.

Bu haber 4605 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.