Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Enerya, dijital uygulamalarıyla sektöre yeni bir soluk getiriyor

Güncelleme :19.08.2021

 Dijital yatırımlarını her geçen gün artırarak tüketicilere tam kapsamlı hizmet sağlayan Enerya Enerji, abonelerin işlemlerini hızlı ve konforlu yapması için hayata geçirdiği online kanalları ile dikkat çekiyor. 2019’dan bugüne kadar online işlemlerde 234 bini aşkın başvuru alınıp tamamlanırken, en çok başvuru yapılan il ise Konya oldu. Bu süreçte müşteri memnuniyet oranı ise %80’in üzerine çıktı. 

 Türkiye’nin en yaygın 2’nci doğal gaz dağıtım şirketi Enerya Enerji, yenilikçi ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarına devam ederken, hizmet kalitesini her geçen gün artırmak için çalışmalarını kesintisiz sürdürüyor. Özellikle pandemi döneminde halk sağlığını ön plana alarak, Müşteri Hizmetleri Ofisi’ne gitmeye ihtiyaç duymadan, dilediğiniz yerden işlemlerinizi yapmaya olanak sağlayan Enerya Enerji, bu sayede kullanıcılara konforlu ve hızlı hizmet sunuyor. WhatsApp İletişim Hattı, www.enerya.com.tr ve web chat kanalları üzerinden işlemler kesintisiz sürdürülüyor. 

Online işlemlerin daha yaygın ve yoğun bir şekilde kullanılmaya başlandığı 2019 yılından bu yana online işlemlerde 234.843 başvuru alınırken, online kanalları en çok tercih eden il Konya oldu. Online kanallardan gerçekleştirilen işlemlerin %35’i Konya’dan yapılırken, ikinci sırada Denizli yer aldı. Denizli’de işlemlerin %27’si online kanallar üzerinden gerçekleştirildi. Hayata geçirilen dijital uygulamalar ile müşteri memnuniyeti ise %80’in üzerine çıktı. 

Çağrı Merkezi’ni en çok tercih eden şehir Denizli olurken, Nevşehir aboneleri ise en çok Müşteri Hizmetleri Ofisi’ni tercih etti.

444 8 429 numarası üzerinden WhatsApp İletişim Hattı uygulaması ile aboneler, hafta içi 08.00-19.00, hafta sonu 08.00-17.00 saatleri arasında birçok işlem yapabiliyor. Aboneler evrak istenen durumlarda bu belgeleri Enerya WhatsApp İletişim Hattı üzerinden kolayca iletebiliyor. 2021 Mayıs ayında devreye alınan WhatsApp İletişim Hattı’nın en çok tercih edildiği il Nevşehir olurken, 2. sırada Antalya yer alıyor. 

İşlemlerini kolaylıkla gerçekleştirmek isteyen Enerya aboneleri, www.enerya.com.tr  adresi üzerinden de hızlı bir şekilde işlemlerini yapıyor. Online işlemler; abonelik, fatura, fesih ve talep sorgulama işlemleri olarak dört farklı kategoriden oluşuyor. Kullanıcılar abonelik işlemlerinde online bağlantı anlaşması, abonelik sözleşmesi, bina önünde doğal gaz hattı sorgulaması, sertifikalı firmaları sorgulama, proje ve randevu durumunu öğrenme, bilgi güncelleme gibi hizmetlerden faydalanabilirken; fatura işlemlerinde ise fatura görüntüleme, otomatik ödeme tarihi vererek son ödeme tarihini ayın 15’ine erteleme hizmetlerini kolaylıkla gerçekleştirebiliyor. 

Enerya’nın hayata geçirdiği ‘Online Randevu Sistemi’ ile Enerya aboneleri randevu oluşturarak, Müşteri Hizmetleri’ndeki işlemlerini kolaylıkla,   sıra beklemeden yapıyor. Ekim 2020 itibarıyla abonelerin kullanımına sunulan Online Randevu Sistemi aboneler tarafından sıkça tercih ediliyor Online Randevu Sistemi’nin en sık kullanıldığı il ise Denizli. 

Web chat uygulaması sayesinde, müşteri temsilcileri ile hızlı bir şekilde görüşmeler gerçekleştirilirken, başvurulan konu detayları hakkında hızlı aksiyonlar alınıyor. Abonelerin her türlü öneri, istek ve şikâyetlerini ilettiği web chat uygulaması en çok abonelik bilgi talebi için tercih ediliyor.

Bu haber 2130 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Yazın elektrik faturalarında yüzde 50 tasarrufun yolu ısı yalıtımından geçiyor ... 03.07.2025
Mercedes-Benz’den Temmuz ayına özel finansman kampanyaları... 03.07.2025
Somali'deki görevini tamamlayan Oruç Reis Sismik Araştırma Gemisi, Çanakkale Boğazı'ndan geçti... 03.07.2025
Depolama projelerinde Ankara GES, Tekirdağ ise RES'te ilk sırada... 03.07.2025
AB, 2040'ta sera gazı emisyonlarını yüzde 90 azaltmayı planlıyor... 03.07.2025
Lastik basıncındaki dengesizlikler kazalara sebep oluyor... 03.07.2025
PETRONAS Syntium Serisi İle Motorunuz Yaz Sıcaklarında da Serin kalıyor... 03.07.2025
CW Enerji’den 24 Milyon Dolarlık Yeni GES Sözleşmesi... 03.07.2025
Akaryakıt tutarı 6 aylık Yİ-ÜFE oranında artırıldı... 03.07.2025
Aksa Çukurova Doğalgaz iç tesisat firmalarıyla bir araya geldi... 03.07.2025
Elektrikli ve hibrit otomobillerin pazar payı yüzde 44,6'ya ulaştı... 03.07.2025
Türkiye'nin nükleer sanayisinde ihracat potansiyeli artıyor... 03.07.2025
TÜVTRANS’ın ağır nakliye operasyonlarında kullandığı TIRSAN sayısı 15’e ulaştı... 03.07.2025
Şehit yakınları ve gazilere % 50 doğalgaz indirimi... 03.07.2025
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği... 03.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.