Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Enerya, dijital uygulamalarıyla sektöre yeni bir soluk getiriyor

Güncelleme :19.08.2021

 Dijital yatırımlarını her geçen gün artırarak tüketicilere tam kapsamlı hizmet sağlayan Enerya Enerji, abonelerin işlemlerini hızlı ve konforlu yapması için hayata geçirdiği online kanalları ile dikkat çekiyor. 2019’dan bugüne kadar online işlemlerde 234 bini aşkın başvuru alınıp tamamlanırken, en çok başvuru yapılan il ise Konya oldu. Bu süreçte müşteri memnuniyet oranı ise %80’in üzerine çıktı. 

 Türkiye’nin en yaygın 2’nci doğal gaz dağıtım şirketi Enerya Enerji, yenilikçi ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarına devam ederken, hizmet kalitesini her geçen gün artırmak için çalışmalarını kesintisiz sürdürüyor. Özellikle pandemi döneminde halk sağlığını ön plana alarak, Müşteri Hizmetleri Ofisi’ne gitmeye ihtiyaç duymadan, dilediğiniz yerden işlemlerinizi yapmaya olanak sağlayan Enerya Enerji, bu sayede kullanıcılara konforlu ve hızlı hizmet sunuyor. WhatsApp İletişim Hattı, www.enerya.com.tr ve web chat kanalları üzerinden işlemler kesintisiz sürdürülüyor. 

Online işlemlerin daha yaygın ve yoğun bir şekilde kullanılmaya başlandığı 2019 yılından bu yana online işlemlerde 234.843 başvuru alınırken, online kanalları en çok tercih eden il Konya oldu. Online kanallardan gerçekleştirilen işlemlerin %35’i Konya’dan yapılırken, ikinci sırada Denizli yer aldı. Denizli’de işlemlerin %27’si online kanallar üzerinden gerçekleştirildi. Hayata geçirilen dijital uygulamalar ile müşteri memnuniyeti ise %80’in üzerine çıktı. 

Çağrı Merkezi’ni en çok tercih eden şehir Denizli olurken, Nevşehir aboneleri ise en çok Müşteri Hizmetleri Ofisi’ni tercih etti.

444 8 429 numarası üzerinden WhatsApp İletişim Hattı uygulaması ile aboneler, hafta içi 08.00-19.00, hafta sonu 08.00-17.00 saatleri arasında birçok işlem yapabiliyor. Aboneler evrak istenen durumlarda bu belgeleri Enerya WhatsApp İletişim Hattı üzerinden kolayca iletebiliyor. 2021 Mayıs ayında devreye alınan WhatsApp İletişim Hattı’nın en çok tercih edildiği il Nevşehir olurken, 2. sırada Antalya yer alıyor. 

İşlemlerini kolaylıkla gerçekleştirmek isteyen Enerya aboneleri, www.enerya.com.tr  adresi üzerinden de hızlı bir şekilde işlemlerini yapıyor. Online işlemler; abonelik, fatura, fesih ve talep sorgulama işlemleri olarak dört farklı kategoriden oluşuyor. Kullanıcılar abonelik işlemlerinde online bağlantı anlaşması, abonelik sözleşmesi, bina önünde doğal gaz hattı sorgulaması, sertifikalı firmaları sorgulama, proje ve randevu durumunu öğrenme, bilgi güncelleme gibi hizmetlerden faydalanabilirken; fatura işlemlerinde ise fatura görüntüleme, otomatik ödeme tarihi vererek son ödeme tarihini ayın 15’ine erteleme hizmetlerini kolaylıkla gerçekleştirebiliyor. 

Enerya’nın hayata geçirdiği ‘Online Randevu Sistemi’ ile Enerya aboneleri randevu oluşturarak, Müşteri Hizmetleri’ndeki işlemlerini kolaylıkla,   sıra beklemeden yapıyor. Ekim 2020 itibarıyla abonelerin kullanımına sunulan Online Randevu Sistemi aboneler tarafından sıkça tercih ediliyor Online Randevu Sistemi’nin en sık kullanıldığı il ise Denizli. 

Web chat uygulaması sayesinde, müşteri temsilcileri ile hızlı bir şekilde görüşmeler gerçekleştirilirken, başvurulan konu detayları hakkında hızlı aksiyonlar alınıyor. Abonelerin her türlü öneri, istek ve şikâyetlerini ilettiği web chat uygulaması en çok abonelik bilgi talebi için tercih ediliyor.

Bu haber 1559 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Danimarkalı rüzgar enerjisi şirketi, Türkiye'de büyümeye olumlu bakıyor... 22.10.2021
KKTC Benzinciler Birliği: K-PET ve AL-PET akaryakıt satışını durdurdu... 22.10.2021
Türkiye Petrolleri ve Koalay.com İş Birliği ile Artık Sigorta İşlemleri TP Mobil Üzerinden Yapılabiliyor... 22.10.2021
Zorlu Enerji, Karadağ’da Elektirikli Araç Şarj İstasyonu Ağı Kuruyor ... 22.10.2021
IVECO’dan Ankara’da Daily kamyonet ve kamyon teslimatı... 21.10.2021
Pegasus, 2050'ye kadar sıfır karbon emisyonu taahhüdünde bulundu... 21.10.2021
Dinçer Lojistik, Startup’ları Demo Day’de yarışmaya çağırıyor... 21.10.2021
Türkiye ve Nijerya enerji, hidrokarbon ve madencilik alanlarında 3 mutabakat imzaladı... 21.10.2021
Avrupa'nın gaz depolama seviyeleri Ocak-Eylül döneminde %20'nin üzerinde düşüyor... 21.10.2021
Wallbox Şarj Çözümleri Türk Otomotiv Sektörüyle Buluşmaya Devam Ediyor! ... 21.10.2021
PÜİS’te Yeni Görev Bölümü Yapıldı... 21.10.2021
Elektrikli araçların küresel pazar payının 2025 yılına kadar %29'a ulaşması bekleniyor... 21.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.