Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Brisa, bayilerinin dijitalleşme sürecine destek olurken müşteri deneyimini kolaylaştırıyor

Güncelleme :31.08.2021

 Bayilerine ve müşterilerine değer katma yaklaşımıyla faaliyet gösteren Brisa, İş Ortağım Dijitalleşiyor” projesi kapsamında dijitalleşme ve tüketici alışkanlıkları konularında 7 farklı eğitim gerçekleştirdi. Online olarak verilen eğitimlere yaklaşık 250 Brisa bayi çalışanı katıldı. 

 Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, müşterilerine, iş ortaklarına ve sektöre lastiğin ötesinde hizmetler sunmaya devam ediyor. Mükemmel müşteri deneyimi için iş ortaklarının dijitalleşmesine destek vermek amacıyla İş Ortağım Dijitalleşiyor projesi hayata geçirildi. Bu kapsamda verilen 7 farklı eğitimde Dijital Dünyadaki Yenilikler, Tüketici Alışkanlıkları, Google Adwords, Google Alışveriş Reklamları konularında bilgiler paylaşıldı. Online olarak gerçekleşen 2 saatlik eğitimlere toplamda 250 bayi çalışanı katıldı. 

 Brisa Müşteri Deneyim ekibi ve dijital pazarlama profesyonelleri tarafından bayilere 3 yılı aşkın süredir farklı konularda eğitimler veriliyor. Brisa, “İş Ortağım Dijitalleşiyor” projesi kapsamında verdiği eğitimlerle hem iş ortaklarını dijital dönüşüm sürecine dahil ediyor hem de iş ortaklarının müşterilerini çeşitlendirmesine ve onlara hızlı çözümler sunmasına destek oluyor. 

Bu haber 1274 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Turpak ve Kıvanç Tekstil arasında güçlü işbirliği…... 20.10.2021
Castrol, Çin’den sonra en fazla büyümeyi Türkiye’de gerçekleştirdi... 20.10.2021
TIRTAŞ Uluslararası Nakliyat ASİS Teknolojileri İle Yollara Devam Ediyor... 20.10.2021
Petrol Ofisi ‘Yol Arkadaşım’ projesi ile Baykuş Ödülleri ‘Vizyoner Baykuş’ kategorisinde ödüle layık görüldü…... 20.10.2021
Kadoil 2021’i Tüm Bölge Ekibi ile Değerlendirdi ... 20.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.