Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Schneider Electric, mySchneider’ı tanıttı

Güncelleme :31.08.2021

 Şirketin web sitesi se.com’a dünyanın dört bir yanından bağlanan bir milyondan fazla müşteri ve iş ortağına artık tercihlerine göre sadeleştirilmiş, kişiselleştirilmiş ve uçtan uca bir deneyim sunuluyor

Müşteriler özelleştirilmiş Tek Oturum Açma portalı sayesinde farklı iş hizmetleri ve araçlarını tek bir yerde konsolide ederek ve günlük operasyonlarını kolay ve verimli hale getirerek işlerini büyütebiliyor

 Enerji yönetimi ve otomasyonun dijital dönüşümünde lider olan Schneider Electric, se.com adresinde oturum açan müşteri ve iş ortaklarına tek bir kullanıcı adı ve şifre ile, bütün Schneider Electric araç ve yazılımlarına kolayca ulaşırken, tercihlerine ve iş alanlarına göre kişiselleştirilmiş bir çevrimiçi deneyim yaşayacakları yeni dijital platformu mySchneider’ı tanıttı.

 Bu yeni deneyimin tasarımı 2020’de başladı ve Schneider’ın müşteri ve iş ortaklarının aşağıdakiler sayesinde piyasada bugün fark yaratmasına ve günlük operasyonlarını sadeleştirmesine yardımcı olan bir dizi geliştirme ve beceriler tetikledi:

 • Müşterilerin tüm bilgilerini yönetebileceği bütünsel bir müşteri profiline tek bir oturum açarak erişim sağlama

En çok kullanılan iş hizmetlerine özelleştirilmiş bir portal aracılığıyla özel erişim sağlama

Artık tek bir yerden erişilebilen farklı iş hizmet ve araçlarını konsolide etme

Müşterilerin ziyaret etmesi gereken platform sayısını azaltmak için Schneider’ın çevrimiçi araç ve kaynaklarının yeniden düzenlenmesi

 Müşterilerinin dijital ihtiyaç ve önceliklerini karşılayacak ve 7 gün 24 saat verimli bir çevrimiçi deneyim yaşamalarını sağlayacak yeni online platformunu ve amaçlarını, Schneider Electric Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı   Chris Leong ve Dijital Süreçlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Peter Weckesser anlattı. Leong ve Weckesser, öncelikle Covid-19 pandemisi ile dijital ürün ve servislerde çok ciddi bir gelişme yaşandığının ve tüketicilerin dijital ürün ve servislere adaptasyon ve taleplerinin hızla evrildiğinin altını çizdi.

 Tüm bu adımlar sayesinde, müşterilerin dijitalleşme ve verimlilik konusundaki ihtiyaçları karşılanıp daha fazla dijital katılımlarına olanak sağlanarak, önemli bir başarı yakalayan Schneider Electric ayrıca, müşterilerinin dijital deneyimlerini hızlandırmak için yeni yöntemler geliştirmek amacıyla belirlediği 3 hedefi de açıkladı. Schneider Electric e-ticarete odaklanmak, dijital altyapısının kapsamını iletişim iş ortaklarını ve son kullanıcıları kapsayacak şekilde genişletmek ve müşterilerini, ihtiyaçlarını dijital araçlarla bizzat karşılamaları konusunda teşvik etmek olarak belirlediği üç kritik hedefe giden yolda yeni tanıttıkları ‘Kişiselleştirilmiş Dijital Deneyim’in dijital altyapının en önemli bileşeni olduğunu vurguladı.

 Dijital dönüşümün Schneider Electric’in önceliği olduğunu belirten Leong ve Weckesser, “Müşterilerimize mümkün olan en iyi ve verimli dijital araçları sunma konusunda da Schneider Electric bünyesindeki Schneider Dijital, Global Pazarlama,  Operasyon birimlerinin ortak çalışma kültürü ve adanmışlıkları kaçınılmaz rol oynayacak.” şeklinde konuştu.

 Müşteriler mySchneider sayesinde kullanıcıya özel kontrol panellerine erişebiliyor ve yeni ürün, yazılım sürümü, web semineri, yayımlanan teknik makale ve teknik dokümantasyon güncellemeleri takip edebiliyor. Ek olarak, proje tasarım ve danışman iş ortaklarının yararlanabileceği çeşitli hesaplama araçları, referans dizaynlar, güncel şartnameler ve elektrik tesisat rehberleri mySchneider platformunda mevcut. Distribütörler ise iş fırsatları, ürün bilgileri, fiyat teklifleri, siparişler, sipariş takibi, finansal raporlar, eğitim ve iş ortaklığı programlarından faydalanabiliyor. Varlıklar, sözleşmeler, yaşam döngüleri ve planlanan servislerin görselleştirilmesi sayesinde tesis müdürleri tesislerine dair optimum bir görünüm elde edebiliyor. Kullanıcıya özel ana sayfada ise profillerine göre araç ve kaynaklardan ürün ve uygulamalara ve ek hizmetlere kadar günlük olarak ihtiyaç duydukları içerikler öne çıkarılıyor.

Bu haber 825 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
DFDS Akdeniz İş Birimi, Mersin-Trieste hattındaki 3. gemisini hizmete sunarken, lojistik sektörünün ve iş dünyasının liderleriyle buluştu ... 19.10.2021
Aydem Perakende ve Gediz Perakende Tasarruf Sağlayan Enerji İzleme Ürünlerini Tanıttı! ... 19.10.2021
Enerjisa Enerji, 800 milyon liralık tahvil ihracın Ak Yatırım aracılığıyla başarı ile gerçekleştirdi... 19.10.2021
Koç Topluluğu Geleneksel ‘Anadolu Buluşmaları’nın 29’uncusunu düzenledi... 18.10.2021
Turpak Seç Konusundaki Duyarlılığını 4 Ekim Vontier Emniyet Günüyle Bir Kez Daha Gösterdi... 18.10.2021
Otomotivde talep artışı çip sorununa takıldı... 18.10.2021
Çoruh EDAŞ uyarıyor: “Elektrik Hattına Müdahale Etmeyin”... 18.10.2021
Avrupa, enerji krizinden çıkışı "nükleer"de arıyor... 18.10.2021
Motorin fiyatı 23 kuruş arttı ... 18.10.2021
Gazprom, 1 Ocak-15 Ekim döneminde 152,2 milyar metreküp doğal gaz ihraç etti... 18.10.2021
Doğal gaz, enerji ve LPG sektörleri yeşil dönüşümü konuştu... 18.10.2021
TPAO 6 ayrı paftada petrol arama ruhsatı almak için başvuru yaptı... 18.10.2021
30.Ege Rallisi'ni Çukurova-Bostancı Ekibi Kazandı... 18.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.