Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” açıklandı

Güncelleme :03.12.2021

 Bu yıl ikincisi düzenlenen B2B Excellence Awards’ta, “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” Hilton İstanbul Bomonti’de yapılan törenle ilan edildi. 19 farklı kategoride verilen ödüller için 2 bin 900’den fazla işletmeyle görüşüldü. “B2B Memnuniyette Mükemmellik Kategorisi”nde öne çıkarak büyük ödülü almaya hak kazanan markalar Ziraat Bankası ve Avis oldu. 

Bu yıl ikincisi gerçekleştirilen Türkiye’nin ilk ve tek B2B odağında düzenlenen zirvesi, “B2B Marketing & Management Summit”in ardından düzenlenen törenle üstün başarı gösteren 22 marka ödüllerine kavuştu. Kuantum Araştırma tarafından, Türkiye temsili 2 bin 927 işletmeyle görüşülerek gerçekleştirilen kapsamlı bir araştırmaya dayanan ödüllendirme mekanizmasına Deloitte Türkiye de uzmanlığıyla katkıda bulundu. Araştırma sayesinde B2B odaklı işletmeler için “Mükemmellik Marka Modeli” oluşturuldu. Bu modelleme ışığında markalar; bilinirlik, müşteriye verilen önem, tanıma ve beğeni, mevcutta markanın tercih durumu olmak üzere dört ana başlık altında, dokuz alt kriterde değerlendirildi. Bu yılın en yüksek puanını alarak öne çıkan Ziraat Bankası ve Avis, büyük ödülü kazanan iki marka oldu. İşte kazanan diğer markalar:

Akaryakıt: Shell

Araç Kiralama: Avis

Banka: Garanti BBVA

Elektronik: MediaMarkt

Gıda Mutfak: Migros

GSM Kategorisi: Turkcell

Güvenlik/Alarm Sistemleri: Pronet  

İnternet Sağlayıcısı: Türk Telekom

Kargo: Yurtiçi Kargo

Ofis Kırtasiye: Avansas

Özmal Araç: Fiat

Tamamlayıcı/Özel Sağlık Sigortası: Anadolu Sigorta, Allianz Türkiye

Temizlik: Migros

Yemek Kartı: Edenred Türkiye

Çevre ve Doğa Hakları Konusunda Duyarlı Marka: Fairy  

En Başarılı E-Ticaret Formu: Trendyol

En Dijital ve Teknolojik Türk Marka: Vestel

Kadın Hakları Konusunda Duyarlı Marka: Orkid  

Sürdürülebilirlik ve Enerji Tasarrufu Konusunda Duyarlı Marka: Arçelik

Büyük Ödül/B2B Memnuniyette Mükemmellik: Ziraat Bankası

Büyük Ödül/B2B Memnuniyette Mükemmellik: Avis 

Araştırmanın Metodolojisi: Türkiye temsili IBBS Düzey-1 12 ilde bulunan; küçük, orta ve büyük ölçekli işyerleriyle, işyerlerinde satın almadan sorumlu veya satın alma kararında etkili kişilerle, yüzde 95 güven düzeyinde ve ±2,0 hata payıyla gerçekleştirilen araştırmada toplam 2 bin 927 görüşme yapıldı. Çalışmanın örneklemi belirlenirken SGK 2020 verileri baz alınarak illerde bulunan işyeri sayılarına göre il örneklem dağılımları gerçekleştirildi. Örneklemin sektörel olarak kotalandırılmasının yanı sıra SGK 2020 verileri baz alınarak Türkiye’de bulunan 15 ana sektör kırılımına yer verilmesiyle temsiliyet arttırıldı. Çalışma kurgusu, soru formunun işlevselliğini artırmak için 3 varyant kullanılarak oluşturuldu. 3 varyant toplam 19 kategoriyi içerdi ve 1 varyant yaklaşık 25 dakika sürdü. “Saha Süreci” 01 Eylül-10 Ekim 2021 tarihleri arasında, “Veri Kontrol Süreci” 04 Eylül-15 Ekim 2021 tarihleri arasında, “Analiz ve Raporlama” ise 16-20 Ekim 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen çalışmada kantitatif araştırma yönteminde CATI (Bilgisayar Destekli Telefon Anketi) tekniği kullanıldı.

Bu haber 1056 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Borusan EnBW Enerji’ye Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’ndan 80 milyon ABD doları tutarında çevreci ve kapsayıcı kredi... 19.01.2022
AB Türkiye Delegasyonu Başkanı Ford Otosan’ın Gölcük Fabrikası’nı ziyaret etti ... 19.01.2022
DKV CARD Rusya’daki otoyol ödemelerinde de kullanılıyor... 19.01.2022
TEMSA parlak günlerine geri döndü 2021’i %122 büyümeyle tamamladı... 19.01.2022
Elektrikli Ve Hibrit Otomobillere İlgi Artıyor... 19.01.2022

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.