Haber Ekonomi


Haberler > Doğalgaz Başlıkları

Şikayet Yönetiminin En Başarılı Markaları Arasındayız!

Güncelleme :23.10.2014

İklimlendirme Kategorisinde İkinci Sıraya Yükseldik!

2013 yılı itibariyle %100 BDR THERMEA Grup şirketi haline gelen Baymak, her alanda daha da güçlenerek kendini yenilemeye devam ediyor. Son olarak satış sonrası hizmetlerde de tüketiciye sunmuş olduğu hizmette sınırının  olmadığını gösteren Baymak şikayet yönetiminin en başarılı markaları arasına girmeyi başardı.

Türkiye’nin ilk ve en büyük şikayet platformu ve en önemli tüketici referans sitesi olan sikayetvar.com’dan  elde edilen veriler ve Method Research’ün veri analiz yeteneği bir araya getirilerek oluşturulan ‘’A.L.F.A  Awards’’ ile Türkiye’de ilk kez başarılı markalar ödüllendirildi. İklimlendirme kategorisinde Baymak ikinci sırayı alarak şikayet yönetiminde en başarılı markalar arasında yer aldı.

Alınan ödül sonrası Baymak Satış Sonrası Hizmetler departmanı ve call center ekibi bu büyük başarıyı kutlamak için Genel Merkez’de dev bir pasta kesti. Baymak Genel Müdürü Ender Çolak Baymak ekibinin başarısı ile ilgili şunları dile getirdi: ‘’Baymak olarak BDR Thermea ile yollarımız kesiştiği günden beri olumlu anlamda pek çok değişim yaşadık. Yepyeni ürünlerimiz çıktı, teknolojimizi daha da ileri taşıdık ve her alanda yenilendik. Ben tüm bu değişimi bir zincir olarak görüyorum ve bugün geldiğimiz noktada, zincirin en önemli kısmı olan Satış Sonrası Hizmetlerin aldığı bu ödül, ne kadar doğru bir iş yaptığımızı bir kez daha kanıtlıyor. Satış Sonrası Hizmetler birimi bir markanın can damarı olan, tüketici ile birebir karşı karşıya kalınan en önemli ve en zor noktadır. Tek bir çalışanımızın tüketici ile yaşadığı tek bir tecrübe bile bu algıyı yüceltip yayabilir ya da yerle bir edebilir. Dolayısıyla öncelikle ben tüm ekibi tek tek kutluyor ve Baymak Ailesine bu büyük başarı ve gururu yaşattıkları için tebrik ediyorum. Ödüller şüphesiz önemli motivasyon kaynakları ve başarı göstergeleridir ancak Baymak’ın Satış Sonrası Hizmetler ekibi her zaman o kadar inançla ve özveriyle çalışıyor ki, bunun farkında olmak için ödüle ihtiyacımız olduğunu sanmıyorum.’’ 

Baymak’ın Satış Sonrası Hizmetler ekibi coşkusunu tüm Baymak çalışanları ile paylaşarak, gelecek günler ve yeni ödüller için motivasyon topladılar.

Bu haber 42832 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Danimarkalı rüzgar enerjisi şirketi, Türkiye'de büyümeye olumlu bakıyor... 22.10.2021
KKTC Benzinciler Birliği: K-PET ve AL-PET akaryakıt satışını durdurdu... 22.10.2021
Türkiye Petrolleri ve Koalay.com İş Birliği ile Artık Sigorta İşlemleri TP Mobil Üzerinden Yapılabiliyor... 22.10.2021
Zorlu Enerji, Karadağ’da Elektirikli Araç Şarj İstasyonu Ağı Kuruyor ... 22.10.2021
IVECO’dan Ankara’da Daily kamyonet ve kamyon teslimatı... 21.10.2021
Pegasus, 2050'ye kadar sıfır karbon emisyonu taahhüdünde bulundu... 21.10.2021
Dinçer Lojistik, Startup’ları Demo Day’de yarışmaya çağırıyor... 21.10.2021
Türkiye ve Nijerya enerji, hidrokarbon ve madencilik alanlarında 3 mutabakat imzaladı... 21.10.2021
Avrupa'nın gaz depolama seviyeleri Ocak-Eylül döneminde %20'nin üzerinde düşüyor... 21.10.2021
Wallbox Şarj Çözümleri Türk Otomotiv Sektörüyle Buluşmaya Devam Ediyor! ... 21.10.2021
PÜİS’te Yeni Görev Bölümü Yapıldı... 21.10.2021
Elektrikli araçların küresel pazar payının 2025 yılına kadar %29'a ulaşması bekleniyor... 21.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.